BZP: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Marianowie na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
09.12.2024
2024/BZP 00641937/01
GMINA MARIANOWO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Marianowie na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARIANOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieszka I 1
1.5.2.) Miejscowość: Marianowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-121
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915613866
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@marianowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Marianowie na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c9bbbd-b6ff-49a9-896f-f10f9ae2c34f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
gminamarianowo.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gminamarianowo.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: poprzez platformę
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych jest Gmina Marianowo. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.marianowo.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6 – Usługa w zakresie publicznego transportu drogowego.
2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja, w dni nauki szkolnej, usługi „Dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej w Marianowie na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu od 02 stycznia 2025 r. do 31.12.2025 r.”.
3. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia określony jest w załączniku nr 4.
4. Przewidywana ilość zakupionych biletów miesięcznych – 116 szt. w dwie strony.
5. Prawo opcji: zamawiający przewiduje, że liczba uczniów wymieniona w ust. 4 jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zakresie do 20 %.
6. Przybliżoną odległość z miejsca zamieszkania uczniów do szkól oraz liczbę uczniów z poszczególnych miejscowości określa załącznik nr 5.
7. Obowiązek zapewnienia opieki nad uczniami w czasie przejazdu do szkół i do miejsca zamieszkania spoczywa na Wykonawcy.
8. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku awarii autobusu zapewnić autobus zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut.
9. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy, którymi realizowane jest zamówienie oraz pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
10. Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, muszą być utrzymywane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów oraz muszą posiadać wystarczającą ilość siedzeń, tak aby wszyscy przewożeni uczniowie mieli zapewnione miejsce siedzące.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.
12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę na okres realizacji zamówienia osób wykonujących czynności związane z dowozem i odwozem uczniów.
13. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz kierowców i opiekunów zatrudnionych do realizacji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone w ust. 2 warunki udziału w postepowaniu dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający określa wymagany minimalny poziom zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia:
1) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na transport drogowy osób,
2) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 usługę polegającą na dowożeniu uczniów do szkoły, sługa powinna być wykonywana przynajmniej przez okres jednego roku szkolnego lub kalendarzowego, a wartość usługi nie powinna być niższa niż 130.000,00 zł.
3. Potencjał podmiotu trzeciego:
1) Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia , Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.