BZP: Świadczenie usług weterynaryjnych w 2025 roku, z podziałem na trzy części
10.12.2024
2024/BZP 00644290/01
Miasto Zielonka
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych w 2025 roku, z podziałem na trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Zielonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług weterynaryjnych w 2025 roku, z podziałem na trzy części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4494c847-47e7-4eb9-bbba-44b611aa4318
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043381/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi weterynaryjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zielonka.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zielonka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły zostały określone w pkt XII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zostały określone w pkt. XXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zostały określone w pkt. XXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.28.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych wobec zwierząt nowo odłowionych oraz przebywających w miejscu czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt, mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce. 1) Usługi weterynaryjne wobec zwierząt w miejscu czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt będą polegały na przybyciu na wezwanie Zamawiającego do ww. miejsca celem dokonania zbiorowych szczepień, odrobaczenia oraz na okoliczność nagłych przypadków wymagających interwencji lekarza. Ponadto do lecznicy Wykonawcy przywożone będą zwierzęta odłowione przez Zamawiającego, które po 24-godzinnym pobycie w lecznicy obejmującym: badanie kliniczne, udzielenie doraźnej pomocy, odrobaczenie, odpchlenie, usunięcie kleszczy, sprawdzenie czy zwierzę jest zaczipowane (jeżeli nie – należy zaczipować) oraz po założeniu książki kontroli weterynaryjnej, będą dostarczane przez Wykonawcę do miejsca czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce. W przypadku kotów, po uzgodnieniu z Zamawiającym należy wykonać test na obecność FIV/FELV.
W uzasadnionych przypadkach (t.j. stan zdrowia zwierzęcia ciężki i bardzo ciężki, stan agonalny, zwierzę agresywne stwarzające zagrożenie dla ludzi, zwierzę nieuleczalnie chore) należy wykonać zabieg eutanazji po uzgodnieniu z przedstawicielem Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Zielonce - każdy przypadek musi być udokumentowany notatką sporządzoną przez lekarza weterynarii, którą należy dołączyć do miesięcznych zestawień wykonanych usług weterynaryjnych. Wykonywanie innych, koniecznych zabiegów leczniczych, poza wymienionymi w tabeli będzie następować wg zlecenia i zakresu uzgodnionego każdorazowo z przedstawicielem Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Zielonka. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 3. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 3.1 do SWZ. 4 Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie Części 1 przedmiotem zamówień, o których mowa ww. przepisie będzie realizacja usług tożsamych z zakresem zamówienia podstawowego wg zestawienia usług/zabiegów opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, do kwoty 30 908,11 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert dla części 1 – Pkt. = C + O. 1) Przy wyborze oferty dla Części 1, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a. Kryterium „CENA” (C) Oferta proponująca najniższą łączną cenę brutto otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: C =Cmin./C bad. x 60, Gdzie: C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena, Cmin. - najniższa łączna cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert, C bad. – łączna cena (brutto) oferty badanej. b. Kryterium „ODLEGŁOŚĆ” (O) Oferta proponująca najkrótszą odległość zakładu leczniczego od siedziby Zamawiającego (Urzędu Miasta Zielonka) otrzyma 40 pkt., pozostałe oferty będą punktowane wg poniższych zasad: Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka do 5 km – 40 pkt. Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 5 km do 15 km – 20 pkt. Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 15 km – 0 pkt. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. 3. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę ofert. 4. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać wykonawca wynosi 100 pkt. 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych polegających na zapewnieniu całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Miasta Zielonka, z udziałem zwierząt bezdomnych, w tym wolno żyjących wymagających udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń (oraz ich realizacji) od Zamawiającego lub przedstawiciela Policji w Zielonce oraz świadczenie usług weterynaryjnych przez cały okres realizacji zamówienia w wymiarze całodobowym, również w dni świąteczne. Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Miasta Zielonka z udziałem zwierząt bezdomnych, w tym wolno żyjących takich jak: koty, ptaki i drobne ssaki np. jeże, zające, wiewiórki, kuny itp.) wymagających udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej, będzie polegało na przybyciu na wezwanie Zamawiającego na miejsce zdarzenia, transporcie zwierzęcia do lecznicy i udzielenie mu niezbędnej pomocy lekarskiej oraz w przypadku psów, po zakończeniu pobytu przetransportowanie do miejsca czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt, mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce. Transport odbywał się będzie pojazdem w sposób niestwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadający im cierpienia.
Ponadto do lecznicy Wykonawcy przywożone będą zwierzęta odłowione przez Zamawiającego w dni świąteczne oraz poza godzinami pracy Lecznicy Weterynaryjnej, z którą Miasto Zielonka będzie miało podpisaną umowę na opiekę nad zwierzętami nowo odłowionymi oraz nad punktem przy ul. Krzywej 18, które następnie będą przetransportowane przez Wykonawcę do miejsca czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce, w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego. Do lecznicy Wykonawcy będą też dostarczane koty wolno żyjące, będące pod opieką tzw. społecznych karmicielek, które będą wymagały udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej.
2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 3. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji
i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 3.2 do SWZ. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie Części 2 przedmiotem zamówień, o których mowa ww. przepisie będzie realizacja usług tożsamych z zakresem zamówienia podstawowego wg zestawienia usług/zabiegów opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, do kwoty 27 307,81 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert dla części 2 – Pkt. = C + R+O. 1) Przy wyborze oferty dla Części 2, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a. Kryterium „CENA” (C) Oferta proponująca najniższą łączną cenę brutto otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: C =Cmin./C bad. x 60, Gdzie: C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena, Cmin. – najniższa łączna cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert, C bad. – łączna cena (brutto) oferty badanej. b. Kryterium „CZAS REAKCJI” (R) Oferta proponująca najkrótszy czas reakcji na realizację zgłoszeń otrzymywanych od przedstawiciela Zamawiającego lub przedstawiciela Komisariatu Policji w Zielonce otrzyma 20 pkt., pozostałe oferty będą punktowane wg poniższego przyporządkowania: Oferowany czas reakcji - do 0,5 h - 20 pkt; do 1,0 h - 10 pkt; do 1,5 h - 0 pkt. Czas reakcji na realizację zgłoszeń otrzymywanych od przedstawiciela Zamawiającego lub przedstawiciela Komisariatu Policji w Zielonce - minimum 0,5 godziny (h), maksymalnie 1,5 godziny (h). W przypadku nie określenia w formularzu oferty czasu reakcji, zamawiający do wyliczenia punktów przyjmie maksymalny czas, a wykonawca otrzyma liczbę punktów odpowiednią do tego czasu określoną tabeli. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 punktów. c. Kryterium „ODLEGŁOŚĆ” (O) Oferta proponująca najkrótszą odległość zakładu leczniczego od siedziby Zamawiającego (Urzędu Miasta Zielonka) otrzyma 20 pkt., pozostałe oferty będą punktowane wg poniższych zasad: Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka do 5 km – 20 pkt. Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 5 km do 15 km – 10 pkt. Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 15 km – 0 pkt. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 punktów. 3. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę ofert. 4. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać wykonawca wynosi 100 pkt. 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych
Usługi weterynaryjne wobec zwierząt posiadających właściciela oraz bezdomnych, a także zwierząt wolno żyjących – kotów z terenu Miasta Zielonka, polegające na sterylizacji, kastracji oraz elektronicznym znakowaniu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zabiegów operacyjnych polegających na: a) sterylizacji, kastracji i znakowaniu kotów domowych, posiadających właściciela oraz kotów wolno żyjących, b) sterylizacji, kastracji i znakowania psów bezdomnych oraz domowych, posiadających właściciela, c) elektronicznym znakowaniu (czipowaniu) kotów i psów domowych, posiadających właściciela oraz zwierząt bezdomnych, d) usypianiu ślepych miotów. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 3. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 3.3 do SWZ. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie Części 3 przedmiotem zamówień, o których mowa ww. przepisie będzie realizacja usług tożsamych z zakresem zamówienia podstawowego wg zestawienia usług/zabiegów opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, do kwoty 25 834,38 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert dla części 3 – Pkt. = C + O. 1) Przy wyborze oferty dla Części 3, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a. Kryterium „CENA” (C) Oferta proponująca najniższą łączną cenę brutto otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: C =Cmin/C bad. x 60, Gdzie: C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena, Cmin - najniższa łączna cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert, C bad. – łączna cena (brutto) oferty badanej. b. Kryterium „ODLEGŁOŚĆ” (O) Oferta proponująca najkrótszą odległość zakładu leczniczego od siedziby Zamawiającego (Urzędu Miasta Zielonka) otrzyma 40 pkt., pozostałe oferty będą punktowane wg poniższych zasad: Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka do 5 km – 40 pkt. Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 5 km do 15 km – 20 pkt. Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 15 km – 0 pkt. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. 3. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę ofert. 4. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać wykonawca wynosi 100 pkt. 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dla części 1, 2 i 3 dotyczące: 2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonej przez Okręgową Radę Izby Lekarsko –Weterynaryjnej, o którym mowa w art. 17 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 24). W przypadku składania oferty wspólnej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli spełni go co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i Wykonawca ten wykona usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane. 2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających - brak podstaw wykluczenia:
2.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 , dane umożliwiające dostęp do tych środków. 2.1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 2.1.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. 2.1.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.1.1 i 2.1.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających - spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2.2. wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonej przez Okręgową Radę Izby Lekarsko –Weterynaryjnej, o którym mowa w art. 17 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 24). Zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. IV.2.2 SWZ, jeżeli Wykonawca wskaże w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, dane umożliwiające dostęp do tych środków – numer ewidencyjny księgi.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. 6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. 9. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1.1 niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt VI.1.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczeniaz postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umów, które zostały określone w § 5 i 8 projektów umów dla części 1, 2 i 3, stanowiących załączniki nr 3.1, 3.2 i 3.3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy