BZP: Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Złoty Stok realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd
11.12.2024
2024/BZP 00645595/01
GMINA ZŁOTY STOK
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Złoty Stok realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZŁOTY STOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 22
1.5.2.) Miejscowość: Złoty Stok
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748164164
1.5.8.) Numer faksu: 748164133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlotystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Złoty Stok realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-216968f7-a2fc-46c6-8233-51fc775aaddc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055416/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Złoty Stok realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. Konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zlotystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: Elektronicznie na adres email: zamowienia@zlotystok.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Szczegółowe zasady zostały określone w Rozdziale VIII SWZ. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został określony w Rozdziale XXXVII SWZ Klauzula informacyjna
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Został określony w Rozdziale XXXVII SWZ Klauzula informacyjna
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem opro-gramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Złoty Stok realizowane-go w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajo-wego systemu cyberbezpieczeństwa.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1 Obszar techniczny
1) UTM Unified Threat Management
2) Serwer dla Urzędu Stanu Cywilnego dla systemów bezpieczeństwa
3) Serwer na potrzeby silnika DLP dla Urzędu Gminy
4) Macierz dyskowa dla Urzędu Gminy
5) UPS centralny dla Urzędy Gminy
6) UPS do serwerowni dla Urzędy Gminy
7) Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X switch dla Urzędu Stanu Cywilnego
8) Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X switch typ 2 dla Urzędu Gminy
9) Dyski do NAS dla Urzędu Gminy
10) Dyski do posiadanego sprzętu serwerowego dla Urzędu Gminy
11) Oprogramowanie przeciwdziałającemu wyciekowi danych DLP - Data Leak Prevention dla Urzędu Gminy
12) Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą serwerową dla Urzędu Gminy
2.2 Obszar kompetencyjny
1) Szkolenia dla działu IT - ochrona przed wyciekiem danych
2) Szkolenia dla pracowników spoza działu IT
3) Szkolenia dla działu IT z zakresu cyberbezpieczeństwa
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48820000-2 - Serwery
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione w SWZ
kryteria.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia.
d) zdolności technicznej lub zawodowej
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
1) co najmniej 1 zamówienie na dostawę rozwiązań z zakresu cyberbez-pieczeństwa, przy czym w skład rozwiązań wchodził minimum serwer, UPS, zarządzalne urządzenia sieciowe oraz wdrożenie wyżej wymienionych elementów
2) co najmniej 2 zamówienia o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każde na dostawę sprzętu komputerowego rozumianego jako serwery lub/i macierzy.
Uwaga:
Nie dopuszcza się sumowania zamówień/dostaw celem uzyskania wymaganej minimalnej wartości.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wa-runek może być spełniony łącznie.
W przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Pol-skiego na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:
1) co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję Inżyniera ds. wdrażania urządzeń serwerowych posiadającą:
a) co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie wdrożeń urządzeń serwerowych − doświadczenie w zakresie udziału w minimum dwóch projektach informatycznych, w których realizacji wskazana osoba uczestniczyła oraz informacji o wykonywanych czynnościach i czasie trwania tego uczestnictwa,
b) ważny certyfikat wydany przez producenta serwerów oferowanych w ramach postępowania potwierdzający kompetencje z zakresu wdrażania i konfigurowania sprzętu serwerowego,
c) wykształcenie wyższe informatyczne.
2) co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję Inżyniera ds. wdrażania UTM Unified Threat Management posiadającą:
a) co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie wdrożeń UTM Uni-fied Threat Management − doświadczenie w zakresie udziału w mi-nimum dwóch projektach informatycznych, w których realizacji wskazana osoba uczestniczyła oraz informacji o wykonywanych czynnościach i czasie trwania tego uczestnictwa,
b) ważny certyfikat wydany przez producenta UTM oferowanego w ramach postępowania potwierdzający kompetencje z zakresu wdrażania i konfigurowania UTM Unified Threat Management,
c) wykształcenie wyższe informatyczne.
Uwaga:
Jako certyfikat równoważny Zamawiający dopuszcza przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatu analogicznego, co do zakresu wskazanego certyfikatu, co jest rozumiane jako:
• analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat,
• analogiczny stopień poziomu kompetencji,
• analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzy-mania danego certyfikatu,
• analogiczny okres i zakres szkolenia, jeśli uzyskanie certyfikatu uzależ-nione jest od odbycia szkolenia.
3) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że po-siada normy zarządzania, tj.:
a) wdrożony system bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO 27001 lub równoważną, potwierdzony certyfikatem wydanym przez niezależną jednostkę certyfikującą lub certyfikat równoważny,
b) wdrożony system bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną, potwierdzony certyfikatem wydanym przez niezależną jednostkę certyfikującą lub certyfikat równoważny
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
a) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia, z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).,
b) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
c) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza.
4. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu:
1 oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (wzór załącznik nr 8 do niniejszej SWZ)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 1 powyżej składa każdy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1 wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
3 dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ma wdrożony system bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO 27001 lub równoważną, potwierdzony certyfikatem wydanym przez niezależną jednostkę certyfikującą lub certyfikat równoważny.
4 dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ma wdrożony system bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną, potwierdzony certyfikatem wydanym przez niezależną jednostkę certyfikującą lub certyfikat równoważny.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe:Obszar techniczny
1) UTM Unified Threat Managmement
a) certyfikat producenta dostarczanego rozwiązania, który będzie potwier-dzeniem posiadania przez Inżyniera Wykonawcy umiejętności opisanych w OPZ.
2) Serwer dla Urzędu Stanu Cywilnego dla systemów bezpieczeństwa
a) Wydruk ze strony www.spec.org potwierdzający, że procesor zaofero-wany w serwerze osiąga w teście SPECrate2017_int_base wynik mi-nimum 84 pkt. Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angiel-skim.
b) Oświadczenie producenta oferowanego serwera potwierdzające, że oferowany serwer spełnia normę NIST SP 800-193 lub równoważną ochrony przed cyberatakami.
c) Oświadczenie producenta oferowanego serwera potwierdzające, że serwis oferowanego serwera będzie:
− realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
− firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera;
− firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych.
d) Oświadczenie producenta oferowanego serwera potwierdzające, że oferowany serwer posiada gwarancję w ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w serwerze objętym aktywnym wsparciem technicznym , uszkodzony dysk twardy pozostaje u Za-mawiającego.
3) Serwer na potrzeby silnika DLP dla Urzędu Gminy
a) Wydruk ze strony www.spec.org potwierdzający, że procesor zaofero-wany w serwerze osiąga w teście SPECrate2017_int_base wynik mi-nimum 265 pkt. Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angiel-skim.
b) Oświadczenie producenta oferowanego serwera potwierdzające, że oferowany serwer spełnia normę NIST SP 800-193 lub równoważną ochrony przed cyberatakami.
c) Oświadczenie producenta oferowanego serwera potwierdzające, że serwis oferowanego serwera będzie:
− realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
− firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera;
− firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych.
d) Oświadczenie producenta oferowanego serwera potwierdzające, że oferowany serwer posiada gwarancję w ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w serwerze objętym aktywnym wsparciem technicznym , uszkodzony dysk twardy pozostaje u Za-mawiającego.
4) Macierz dyskowa dla Urzędu Gminy
a) Oświadczenie producenta oferowanej macierzy dyskowej potwierdzające, że serwis oferowanej macierzy będzie:
− realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
− firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera;
− firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych.
b) Oświadczenie producenta oferowanej macierzy potwierdzające, że ofero-wana macierz posiada gwarancję w ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w macierzy objętej aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
5) UPS centralny dla Urzędu Gminy
a) Deklaracja zgodności CE lub normy równoważnej.
b) Oświadczenie producenta oferowanego UPS centralnego potwierdzają-ce spełnienie minimalnych wymagań parametrów specyfikacji.
c) Certyfikat lub oświadczenie producenta o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzowanego Partnera - mającego wiedzę w zakresie do-boru i sprzedaży zasilaczy UPS.
6) UPS serwerowni dla Urzędu Gminy
a) Deklaracja zgodności CE lub normy równoważnej.
b) Oświadczenie producenta oferowanego UPS potwierdzające spełnienie minimalnych wymagań parametrów specyfikacji.
c) Certyfikat lub oświadczenie producenta o posiadaniu przez oferenta sta-tusu Autoryzowanego Partnera - mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży zasilaczy UPS.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Przedmiotowe środki dowodowe składane są wraz z ofertą.2) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych na zasadach opisanych w art. 107 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.
3) Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca go nie złoży lub gdy zło-żony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny.
4) Zamawiający nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego, jeżeli służy on potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta będzie podlegać od-rzuceniu albo zachodzić będą przesłanki unieważnienia postępowania.
5) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 125 ust 1 ustawy pzp). Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Oświadczenie składają odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ)
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
4. Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
5. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. 2022.1233). Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
7. Przedmiotowe środki dowodowe wymienione w rozdz. V pkt 10 niniejszej SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.500,00 zł2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śl., oddział Złoty Stok, nr rachunku 79 9533 1069 2008 0006 8303 0004 z adnotacją „Wadium w postępowaniu nr RL.271.11.2024”
Uwaga : Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np: .pdf),
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Zwrot wadium z urzędu:
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:a) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia, z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego b)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, c)muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo
musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza.
Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana,jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 125 ust 1 ustawy pzp).
Oświadczenie składają odrębnie:− wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy .