BZP: Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w I półroczu roku 2025
12.12.2024
2024/BZP 00648302/01
Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06-126 Gzy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w I półroczu roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06-126 Gzy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ołdaki
1.5.2.) Miejscowość: Gzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-126
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsoldaki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsoldaki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w I półroczu roku 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7639b0be-e7df-46e4-b0c7-34461501c51b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049035/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w I półroczu roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7639b0be-e7df-46e4-b0c7-34461501c51b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:sekretariat@dpsoldaki.pl(nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-ZP/393/TP 8/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
.Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06-126 Gzy. Olej opałowy musi spełniać wymagania normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L-1, który powinien spełniać parametry techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach, pod względem parametrów eksploatacyjnych jak i wymagań ochrony środowiska i posiadający następujące parametry:
1)gęstość w temperaturze 15 ºC nie wyższa niż 860 kg/m3
2)zawartość siarki nie większa niż 0,10%/m/m
3)wartość opałowa nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg
4)temperatura zapłonu min. 56ºC
5)zawartość wody max 200 mg/kg
6) oraz inne określone w powyższej normie
Zamawiający szacuje, że w II półroczu roku 2024 zakupi olej opałowy do kotłowni w ilości 45.000 l. a ilość ta odnosi się do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników zamawiającego. Wielkość dostarczanego oleju opałowego nie będzie podlegać przeliczaniu na warunki referencyjne tj. objętości oleju opałowego w temperaturze15 ºC.
Dostawy paliw będą się odbywać sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym ( szczegółowe warunki dostaw i rozliczeń określa wzór umowy).
2.Termin realizacji zamówienia- wymagany termin w ciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości oleju niż jest określona w ofercie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
Wymagania; dostawa w ciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia złożonego w formie pisemnej; przy każdej dostawie dołączony atest jakości stwierdzający, że olej opałowy odpowiada wymogom jakościowym Zamawiającego; dostawa na koszt dostawcy; dostawa oleju opałowego w temperaturze rzeczywistej autocysterną wyposażoną w urządzenia do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego (olej odmierzany będzie w obecności konserwatora lub innej osoby wskazanej przez Zamawiającego).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający wymaga, aby ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia Wykonawca wykazał, że posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.)Ponadto Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2.
W stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, każdy z wykonawców musi spełniać warunek dotyczący posiadanej koncesji w pełni samodzielnie. Wyjątek stanowią sytuacje, w których Wykonawca wykaże, że nie będzie brał udziału w czynnościach, do wykonania których wymagana jest wskazana wyżej koncesja (co jednoznacznie wynika z umowy konsorcjum lub spółki cywilnej).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2