BZP: Dostawa oleju napędowego oraz oleju napędowego do celów opałowych w 2025 r.
13.12.2024
2024/BZP 00653252/01
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego oraz oleju napędowego do celów opałowych w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego oraz oleju napędowego do celów opałowych w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6542b0e-ed1c-42a9-91d9-882f8e486b77
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052905/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oleju napędowego i oleju napędowego do celów opałowych w 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6542b0e-ed1c-42a9-91d9-882f8e486b773.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje RODO zawiera załącznik nr 8 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje RODO (ograniczenia stosowania) zawiera załącznik nr 8 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Dostawa oleju napędowego
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę oleju napędowego w temperaturze 15° C.
Miejsce dostawy: Baza Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącku, 33-390 Łącko 755.
Wykonawca jest zobowiązany dostosować osprzęt - do wlewu istniejącego w zbiorniku Zamawiającego.
Jednorazowo Zamawiający przewiduje dostawy w przedziale 1000 -1500 l.
Szacowana ilość dostaw oleju napędowego o okresie realizacji zamówienia wynosi 46 000 litrów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości zamówienia w okresie objętym umową.
Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości potwierdzające osiągnięcie parametrów technicznych określonych poniżej. Nie załączenie świadectwa jakości do dokumentu wydania oleju napędowego może stanowić podstawę do odmowy odbioru oleju przez Zamawiającego oraz uregulowania należności.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać obowiązującym normom PN-EN dla oleju napędowego ON.
Olej napędowy winien spełnić wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680 ze zm.).
Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% wartości netto. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę do miejsca dostawy transportem wyposażonym w urządzenia pomiarowe, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, po telefonicznym lub mailowym dokonaniu zamówienia przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia musi posiadać atesty i świadectwo jakości producenta (lub jednostki upoważnionej do wykonywania stosownych badań w tym zakresie), dołączone do każdej dostawy.
Wykonawca udziela gwarancji na jakość przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi normami na rodzaj paliwa objęty przedmiotem zamówienia.
Olej napędowy w temperaturze 15°C powinien posiadać następujące parametry:
- gęstość maks. 845 kg/m³
- temperatura zapłonu min. 56°C
- zawartość siarki nie więcej niż 10,0 mg/kg
- zawartość zanieczyszczeń nie więcej niż 24 mg/kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do kwoty 25000, PLN
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
- Cena - 60% = 60 punktów
- Termin płatności - 20% = 20 pkt
- Termin dostawy oleju napędowego od momentu otrzymania zgłoszenia –20% = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy oleju
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę oleju napędowego do celów opałowych w temperaturze 15°C do budynków:
1) Ośrodka Zdrowia w Czarnym Potoku, Czarny Potok 1, 33-390 Łącko
2) Ośrodka Zdrowia w Jazowsku, 33-389 Jazowsko 120
3) Budynek komunalny w Jazowsku, 33-389 Jazowsko 191
4) Budynek komunalny Obidza 265, 33-389 Jazowsko
Zamawiający przewiduje, iż jednorazowa dostawa oleju napędowego do celów opałowych będzie wynosiła powyżej 2 000 l.
Szacowana ilość dostaw oleju napędowego do celów opałowych w okresie zamówienia wynosi 25 000 litrów.
Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości netto. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę do kotłowni w ww budynkach transportem wyposażonym w urządzenia pomiarowe, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, po telefonicznym dokonaniu zamówienia przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia musi posiadać atesty i świadectwo jakości producenta (lub jednostki upoważnionej do wykonywania stosownych badań w tym zakresie), dołączone do każdej dostawy.
Wykonawca udziela gwarancji na jakość przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi normami na zamawiany rodzaj paliw.
Wykonawca będzie zobowiązany dostosować osprzęt – do wlewów istniejących w zbiornikach w ww
punktach dostawy.
Olej napędowy do celów opałowych w temperaturze 15°C musi spełniać następujące parametry:
- gęstość nie wyższa niż 0,860g/ml
- temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C
- zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m
- zawartość wody nie większa niż 0,01%/m/m
- całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg
- wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do kwoty 10 000,00 PLN
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
- Cena - 60% = 60 punktów
- Termin płatności - 20% = 20 pkt
- Termin dostawy oleju napędowego od momentu otrzymania zgłoszenia –20% = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy oleju
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający określa wymagania:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zezwalającą na obrót paliwami ciekłymi.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa wymagania.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej,
jeśli wykaże, że:
Część I – Dostawa oleju napędowego
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dostawę oleju napędowego na rzecz co najmniej jednego odbiorcy, której wielkość łącznie nie była niższa niż 20 000 l.
b) przy realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj., co najmniej jednym specjalistycznym pojazdem przystosowanym do przewozu oleju napędowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, wyposażonym w urządzenie pomiarowe - załącznik nr 6 do SWZ
Część II – Dostawa oleju napędowego do celów opałowych
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dostawę oleju napędowego do celów opałowych na rzecz co najmniej jednego odbiorcy, której wielkość łącznie nie była niższa niż 15 000 l.
b) przy realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj., co najmniej jednym specjalistycznym pojazdem przystosowanym do przewozu oleju napędowego do celów opałowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, wyposażonym w urządzenia pomiarowe - załącznik nr 6 do SWZ