BZP: Zakup oleju napędowego do autobusów i busów na potrzeby Centrum Ekonomiczno-Administracyjnego w Kłobucku
16.12.2024
2024/BZP 00654592/01
Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Kłobucku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oleju napędowego do autobusów i busów na potrzeby Centrum Ekonomiczno-Administracyjnego w Kłobucku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Kłobucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150147089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@gminaklobuck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ceaklobuck.naszbip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oleju napędowego do autobusów i busów na potrzeby Centrum Ekonomiczno-Administracyjnego w Kłobucku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9a317e5-5993-4bbe-b4f0-feb41eac0f39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00370547/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 zakup oleju napędowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9a317e5-5993-4bbe-b4f0-feb41eac0f393.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: warunki techniczne zostały opisane w regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018r., Zamawiający informuje, że:
1.1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Kłobucku, adres administratora - Centrum Ekonomiczno-Administracyjne, ul. Zamkowa 6, 42-100 Kłobuck.
1.2. W jednostce przetwarzającej dane wyznaczona jest osoba nadzorująca przestrzeganie zasad ochrony danych; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej (adres e-mail): biuro@eduodo.pl
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu:
1.3.1.wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Centrum Ekonomiczno-Administracyjnym w Kłobucku na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
1.3.2.realizacji zawartych przez Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Kłobucku umów z kontrahentami;
1.4. w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na
podstawie udzielonej wcześniej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
1.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
1.5.1.organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
1.5.2.inne podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Kłobucku przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Kłobucku,
1.5.3.podmioty działające w związku z realizacją własnych zadań jako Administrator Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego.
1.6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w pkt 3, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
1.7. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora, z zastrzeżeniem pkt 1.8. i pkt 1.9. poniżej:
1.7.1.dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii,
1.7.2.sprostowania (poprawiania) lub uzupełnienia swoich danych,
1.7.3.usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach, gdy:
1.7.3.1. dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
1.7.3.2. dane osobowe przetwarzane są niezgodne z prawem,
1.7.3.3. dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązywania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10.Ma Pani/Pan także prawo do:
1.10.1.wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – w takiej sytuacji Administrator zaprzestanie przetwarzać Pani/Pana dane w tym zakresie, chyba że będzie w stanie wykazać, że są one niezbędne do realizacji zadania narzuconego przez powszechnie obowiązujące prawo,
1.10.2.przenoszenia danych,
1.10.3.wniesienia skargi do organu nadzorczego,
1.11. w celu skorzystania z praw określonych powyżej pkt 1.7. i 1.8. należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
1.12.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, ilekroć w świetle posiadanej wiedzy o zakresie lub sposobie przetwarzania danych osobowych uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych lub Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
1.13.Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
1.14.Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.
W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych zgromadzonych i przekazanych przez Wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby treść powyższej klauzuli informacyjnej RODO została każdej z osób, których dane są przekazywane Zamawiającemu w jakikolwiek sposób i na jakimkolwiek etapie, była bezwzględnie przekazana jeszcze przed przekazaniem danych osobowych Zamawiającemu a nawet przed przystąpieniem do ich przetwarzania w związku z takim zamiarem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup oleju napędowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup oleju napędowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawcy musi legitymować się koncesją na obrót paliwami ciekłymi;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne lub konsorcja). W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie.
4. Celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie wskazane w rozdziale IX, w sposób i w trybie tam określonych.