BZP: „Dwa otwarte korty tenisowe”.
16.12.2024
2024/BZP 00655986/01
Miasto Zduńska Wola
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dwa otwarte korty tenisowe”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.4.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 438250229
1.4.8.) Numer faksu: +48 438250202
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: t.witaszczyk@zdunskawola.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655986
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00624304
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Postępowanie przetargowe na budowę kortu tenisowego w ramach zadania inwestycyjnego „Dwa otwarte korty tenisowe”.
1. W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, polecających na budowie jednego kortu tenisowego wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem.
2. Opcja - budowa drugiego kortu W ramach inwestycji dodatkowej Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, polecających na budowie drugiego kortu tenisowego wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy.
Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia
g) wystąpienia wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika budowy / robót do dziennika budowy i musi zostać potwierdzony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego - w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas wykopalisk archeologicznych.
2) Zmiana w zakresie wyrobów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
f) konieczności zmiany wyrobów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych / technologicznych, w sytuacji gdy wykorzystanie wyrobów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych /technologicznych wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi bądź zastosowanie rozwiązań lub wyrobów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi, usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą
obowiązujących przepisów; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na wyroby, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty (jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości wyroby budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny,
g) konieczności rezygnacji z wykonania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy (roboty zaniechane), z uwzględnieniem pkt 3 poniżej.
3) Zmiana wysokości wynagrodzenia brutto będzie możliwa w przypadku:
a) rezygnacji z wykonania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy, zwanych robotami zaniechanymi - rozliczenie robót zaniechanych nastąpi z odpowiednim zastosowaniem zapisów § 14 niniejszej umowy, przy czym powyższe nie może prowadzić do obniżenia wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy poniżej 75 % wynagrodzenia za wykonanie umowy określonego w § 3 ust. 1, przed dokonaniem zmiany z tego tytułu (minimalna wartość wynagrodzenia).
b) zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Waloryzacja ta będzie mogła być dokonana raz w okresie trwania umowy z zachowaniem następujących zasad i w następujący sposób:
- waloryzacja wynagrodzenia następuje nie wcześniej niż po 4 miesiącach od dnia zawarcia umowy,
- waloryzacja dokonywana będzie, w sytuacji zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją usług będących przedmiotem niniejszej umowy o co najmniej 10% w stosunku do materiałów lub kosztów obowiązujących w terminie składania oferty,
- waloryzacji podlegać będzie wynagrodzenie brutto określone w ofercie Wykonawcy,
- maksymalna wysokość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wynagrodzenia nie może przekroczyć wartości 5 % zamówienia podstawowego, a w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji - 5 % zamówienia podstawowego i opcjonalnego,
- waloryzacja dotyczyć będzie jedynie zakresu przedmiotu umowy niezrealizowanego jeszcze przez Wykonawcę i nieodebranego przez Zamawiającego przed dniem złożenia wniosku, o którym mowa lit. g),
- wartość waloryzacji (WW) o której mowa w lit. c) określa się na podstawie wzoru:
WW = (W x F)/100
przy czym:
W - wynagrodzenie netto za zakres przedmiotu umowy niezrealizowany jeszcze przez Wykonawcę i nieodebrany przez Zamawiającego przed dniem złożenia wniosku,
F - średnia arytmetyczna trzech następujących po sobie wartości zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy wynikających z komunikatów Prezesa GUS.
Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w rozliczeniu częściowym ulegnie waloryzacji o zmianę wskaźnika cen produkcji budowlano-montażowej - miesięcznie w zakresie budowy obiektów inżynierii lądowej i wodnej, opublikowanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS, na stronie internetowej Urzędu.
W przypadku gdyby wskaźniki przestały być dostępne, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki publikowane przez Prezesa GUS.
- waloryzacja dokonywana będzie na pisemny uzasadniony wniosek, który powinien zawierać:
i. wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia,
ii. zrealizowany i rozliczony zakres zamówienia – potwierdzony przez Zamawiającego,
iii. zakres zamówienia pozostały do realizacji – potwierdzony przez Zamawiającego,
iv. dowody na to, że wzrost cen materiałów lub kosztów miał wpływ na koszt realizacji zamówienia (w tym wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i dokładne wskazanie materiałów lub kosztów, związanych z realizacją zamówienia, które miały bezpośredni wpływ na zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy). Zamawiający oświadcza, iż nie będzie akceptował zmian cen materiałów lub kosztów, które nie są konieczne do zrealizowania przedmiotu
umowy. Zamawiający ma prawo żądać przedłożenia dodatkowych informacji lub dokumentów potwierdzających powyższe okoliczność. Wniosek może dotyczyć wyłącznie usług, jeszcze nie wykonanych.
- Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z niniejszym ustępem w terminie 14 dni od daty zawarcia z Zamawiającym aneksu, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł on umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli spełnione są warunki określone w art. 439 ust. 5 ustawy Pzp. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego w terminie 5 dni, o dokonanej zmianie wynagrodzenia podwykonawcy lub powodach braku dokonania takiej zmiany.
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej, w drodze aneksów do umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy.
Po zmianie:
Postępowanie przetargowe na budowę kortu tenisowego w ramach zadania inwestycyjnego „Dwa otwarte korty tenisowe”.
1. W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe opisane dokumentacją
techniczną i STWiORB, polecających na budowie jednego kortu tenisowego wraz z infrastrukturą techniczną i
wyposażeniem.
2. Opcja - budowa drugiego kortu W ramach inwestycji dodatkowej Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe
opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, polecających na budowie drugiego kortu tenisowego wraz z infrastrukturą
techniczną i wyposażeniem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy.
Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia
g) wystąpienia wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać udokumentowany
wpisem kierownika budowy / robót do dziennika budowy i musi zostać potwierdzony przez Inspektora nadzoru
inwestorskiego - w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas wykopalisk archeologicznych.
2) Zmiana w zakresie wyrobów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu
wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych
rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych
wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych
rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od
przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania
niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym
wykonaniem przedmiotu umowy,
c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w
szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów
budowlanych,
d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w
zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
f) konieczności zmiany wyrobów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych / technologicznych, w sytuacji
gdy wykorzystanie wyrobów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych /technologicznych wskazanych w
dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi
bądź zastosowanie rozwiązań lub wyrobów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi,
usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez
Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty
(jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości
wyroby budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny,
g) konieczności rezygnacji z wykonania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej
w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i
obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy (roboty
zaniechane), z uwzględnieniem pkt 3 poniżej.
3) Zmiana wysokości wynagrodzenia brutto będzie możliwa w przypadku:
a) rezygnacji z wykonania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji,
gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień
odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy, zwanych robotami zaniechanymi -
rozliczenie robót zaniechanych nastąpi z odpowiednim zastosowaniem zapisów § 14 niniejszej umowy, przy czym powyższe
nie może prowadzić do obniżenia wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy poniżej 75 % wynagrodzenia za
wykonanie umowy określonego w § 3 ust. 1, przed dokonaniem zmiany z tego tytułu (minimalna wartość wynagrodzenia).
b) zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Waloryzacja ta będzie mogła być dokonana raz
w okresie trwania umowy z zachowaniem następujących zasad i w następujący sposób:
- waloryzacja wynagrodzenia następuje nie wcześniej niż po 4 miesiącach od dnia zawarcia umowy,
- waloryzacja dokonywana będzie, w sytuacji zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją usług będących
przedmiotem niniejszej umowy o co najmniej 10% w stosunku do materiałów lub kosztów obowiązujących w terminie
składania oferty,
- waloryzacji podlegać będzie wynagrodzenie brutto określone w ofercie Wykonawcy,
- maksymalna wysokość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o
zasadach wprowadzania zmian wynagrodzenia nie może przekroczyć wartości 5 % zamówienia podstawowego, a w
przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji - 5 % zamówienia podstawowego i opcjonalnego,
- waloryzacja dotyczyć będzie jedynie zakresu przedmiotu umowy niezrealizowanego jeszcze przez Wykonawcę i
nieodebranego przez Zamawiającego przed dniem złożenia wniosku, o którym mowa lit. g),
- wartość waloryzacji (WW) o której mowa w lit. c) określa się na podstawie wzoru:
WW = (W x F)/100
przy czym:
W - wynagrodzenie netto za zakres przedmiotu umowy niezrealizowany jeszcze przez Wykonawcę i nieodebrany przez
Zamawiającego przed dniem złożenia wniosku,
F - średnia arytmetyczna trzech następujących po sobie wartości zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z
realizacją przedmiotu umowy wynikających z komunikatów Prezesa GUS.
Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w rozliczeniu częściowym ulegnie waloryzacji o zmianę wskaźnika cen
produkcji budowlano-montażowej - miesięcznie w zakresie budowy obiektów inżynierii lądowej i wodnej, opublikowanego
przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS, na stronie internetowej Urzędu.
W przypadku gdyby wskaźniki przestały być dostępne, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki
publikowane przez Prezesa GUS.
- waloryzacja dokonywana będzie na pisemny uzasadniony wniosek, który powinien zawierać:
i. wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia,
ii. zrealizowany i rozliczony zakres zamówienia – potwierdzony przez Zamawiającego,
iii. zakres zamówienia pozostały do realizacji – potwierdzony przez Zamawiającego,
iv. dowody na to, że wzrost cen materiałów lub kosztów miał wpływ na koszt realizacji zamówienia (w tym wyczerpujące
uzasadnienie faktyczne i dokładne wskazanie materiałów lub kosztów, związanych z realizacją zamówienia, które miały
bezpośredni wpływ na zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy). Zamawiający oświadcza, iż nie będzie akceptował
zmian cen materiałów lub kosztów, które nie są konieczne do zrealizowania przedmiotu
umowy. Zamawiający ma prawo żądać przedłożenia dodatkowych informacji lub dokumentów potwierdzających powyższe
okoliczność. Wniosek może dotyczyć wyłącznie usług, jeszcze nie wykonanych.
- Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z niniejszym ustępem w terminie 14 dni od daty zawarcia
z Zamawiającym aneksu, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego
podwykonawcy, z którym zawarł on umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania
podwykonawcy, jeżeli spełnione są warunki określone w art. 439 ust. 5 ustawy Pzp. W takiej sytuacji, Wykonawca
zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego w terminie 5 dni, o dokonanej zmianie wynagrodzenia
podwykonawcy lub powodach braku dokonania takiej zmiany.
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z
propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie,
jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym
zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do
pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy i przekazania go drugiej Stronie wraz z
uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie
pisemnej, w drodze aneksów do umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-17 10:00
Po zmianie:
2024-12-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-17 10:00
Po zmianie:
2024-12-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-15
Po zmianie:
2025-01-16