BZP: dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
16.12.2024
2024/BZP 00656324/01
POLITECHNIKA ŁÓDZKA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA ŁÓDZKA
1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Politechniki 6
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 93-590
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 42-631-29-30
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wojciechowska-cholewa@p.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl/ Platforma zakupowa Zamawiającego - https://plodz.ezamawiajacy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia wyższa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656324
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00642957
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę, na którą
składają się:
a) Formularz Oferty, sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ w postaci elektronicznej i opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b) Formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ w postaci elektronicznej
i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
c) Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, sporządzone
na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w postaci
elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
d) Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ jako
własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy),
e) Oświadczenie w trybie art. 125 ust. 5 Ustawy Pzp, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ dla
każdego podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, w zakresie w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - o ile wykonawca polega na zasobach innych
podmiotów (jeżeli dotyczy),
f) Pełnomocnictwo do złożenia oferty sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli umocowanie osoby
wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), a ofertę składa pełnomocnik.
g) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej (jeżeli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia) - sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
h) Zobowiązanie/a podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy) - w postaci elektronicznej i opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy),
i) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji
zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) - w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje),
j) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 5j) jeżeli Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów.
7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których
mowa w pkt 5j), pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający
zażąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-17 09:00
Po zmianie:
2024-12-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-17 10:00
Po zmianie:
2024-12-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-16
Po zmianie:
2025-01-18