BZP: Transport i zagospodarowanie odpadów zebranych na PSZOK na terenie gminy Malczyce.
20.12.2024
2024/BZP 00666334/01
Gmina Malczyce
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Transport i zagospodarowanie odpadów zebranych na PSZOK na terenie gminy Malczyce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malczyce
1.2.) Oddział zamawiającego: Malczyce
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935023
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Traugutta 15
1.4.2.) Miejscowość: Malczyce
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-320
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malczyce.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malczyce.wroc.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666334
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00649785
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada;
a) aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach lub pozwolenie zintegrowane,
uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub umowę z daną
instalacją posiadającą aktualne decyzje zezwalające na przetwarzanie odpadów w sposób zgodny z obowiązującymi
przepisami prawa w tym zakresie (dot. Wykonawców, którzy nie posiadają własnego zakładu/instalacji);
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty w
opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz.U. z 2023r. poz.1587) prowadzonego przez właściwego marszałka województwa.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100
000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny;
Po zmianie:
1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada;
a) aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów i/lub decyzję na zbieranie odpadów wydane/ą na podstawie ustawy o odpadach lub pozwolenie zintegrowane, uwzględniające warunki zezwolenia na przetwarzanie lub zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub umowę z daną instalacją posiadającą aktualne decyzje zezwalające na przetwarzanie odpadów w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie (dot. Wykonawców, którzy nie posiadają własnego zakładu/instalacji).
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru BDO (podmiotów wprowadzających produkty w
opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz.U. z 2023r. poz.1587) prowadzonego przez właściwego marszałka województwa.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100
000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-20 12:00
Po zmianie:
2024-12-27 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-20 12:20
Po zmianie:
2024-12-27 12:20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-18
Po zmianie:
2025-01-25