BZP: „Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Przedszkola Publicznego nr 1 we Frysztaku ul. J. Wybickiego 5, 38-130 Frysztak w okresie od 01.02.2025 r. do 31.12.2025 r.”
20.12.2024
2024/BZP 00668625/01
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 1 WE FRYSZTAKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Przedszkola Publicznego nr 1 we Frysztaku ul. J. Wybickiego 5, 38-130 Frysztak w okresie od 01.02.2025 r. do 31.12.2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 1 WE FRYSZTAKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Wybickiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Frysztak
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-130
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@pp1.frysztak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole.frysztak.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Przedszkola Publicznego nr 1 we Frysztaku ul. J. Wybickiego 5, 38-130 Frysztak w okresie od 01.02.2025 r. do 31.12.2025 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b59d049c-48d2-42c3-a0cb-97f3d3633cf8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667062/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Przedszkola Publicznego nr 1 we Frysztaku ul. J. Wybickiego 5, 38-130 Frysztak w okresie od 01.02.2025 r. do 31.12.2025 r.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b59d049c-48d2-42c3-a0cb-97f3d3633cf83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim. Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/frysztak. 2. Za datę przekazania dokumentów przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl 3. Minimalne wymagania umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl:a.
Internet minimum 512kb/s,b. Komputer, RAM min.2GB, procesor min. Intel IV
2GHZ c. dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., z włączoną obsługą
JavaScriptd. program do obsługi plików .pdf (np. Adobe Reader),4. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w
zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje5.
Wszystkie dokumenty
dotyczące postępowania, muszą zostać podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osoby upoważnione 6. Wykonawca, za pośrednictwem platformy zakupowej może przed upływem terminu do
składania ofert zmienić lub
wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje7. W przypadku przekazywania w postępowaniu lub konkursie
dokumentu lub dokumentów w formacie skompresowanym (w spakowanym pliku), opatrzenie takiego spakowanego pliku
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem
wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za
pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.9. Rozszerzenia plików
wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf, w przypadku plików
skompresowanych Zmawiający rekomenduje rozszerzenia zip lub 7z10. Dokumenty złożone w plikach z powszechnymi
rozszerzeniami, które nie występują w
Rozporządzeniu KRI zostaną uznane za złożone nieskutecznie.11. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików
podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w
aplikacji eDoApp służącej do składania
podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.12. Zamawiający zaleca wykorzystanie podpisu w formacie PAdES
(wewnętrzny) w przypadku popisywania dokumentów PDF, oraz XAdES (zewnętrzny)
w przypadku podpisywania pozostałych dokumentów. Należy pamiętać aby w przypadku przekazywania dokumentów podpisanych
w formacie XAdES (zewnętrzny) przekazać plik z podpisem łącznie z podpisywanym dokumentem 13. Zamawiający zaleca aby w
przypadku podpisywania pliku
przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i
kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 14. Po
podpisaniu dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w żadnym
wypadku nie należy dokonywać zmian. Wprowadzenie zmiany w podpisanym dokumencie powoduje naruszeniem integralności
podpisanego dokumentu co skutkuje
odrzuceniem oferty. Jeżeli podpisany dokument wymaga naniesienia zmiany, należy taką zmianę nanieść i dokument opatrzyć
podpisem ponownie po naniesieniu zmiany.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: MIĘSO, WĘDLINY
Wędliny najwyższej jakości, świeże, o czystej i suchej powierzchni, termin do spożycia nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego. Produkty w opakowaniach szczelnych, bez oznak otwierania czy uszkodzenia, oryginalne logo producenta na opakowaniu oraz data przydatności do spożycia. Mięso najwyższej jakości, niemrożone i nierozmrażane, barwa i zapach charakterystyczne dla gatunku, dopuszczalna niewielka ilość naturalnej okrywy tłuszczowej, pochodzące z produkcji krajowej. Termin przydatności do spożycia dla mięsa świeżego - nie krótszy niż 5 dni.
Każda partia dostarczonego towaru musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia.
Wszystkie podane poniżej artykuły muszą być świeże, niemrożone.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
15113000-3 - Wieprzowina
15111100-0 - Wołowina
15131130-5 - Wędliny
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131400-9 - Produkty wieprzowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach Zadania w częściach:1) Pakiet nr 1 – mięso, wędliny
2) Pakiet nr 2 – nabiał,
3) Pakiet nr 3 – ryby,
4) Pakiet nr 4 – pieczywo i wyroby cukiernicze,
5) Pakiet nr 5 – warzywa i owoce mrożone,
6) Pakiet nr 6 – jaja kurze
7) Pakiet nr 7 – świeże owoce i warzywa
8) Pakiet nr 8 – makarony i produkty sypkie
9) Pakiet nr 9 – produkty gotowe
do 20% wartości zamówienia podstawowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
2) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie.
3) Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
4) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
6) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
7) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: NABIAŁ
Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty. Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir; nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte oraz nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy dla następujących produktów: mleko krowie.
Wykonawca może zaoferować produkt o innej nazwie, lecz nie gorszych właściwościach jak produkt podany w formularzu. Produkt równoważny musi posiadać takie same lub lepsze właściwości oraz ten sam skład i wydajność jak produkt podany w formularzu cenowym. Produkt równoważny należy wpisać do kolumny uwagi z podaniem nazwy handlowej. W przypadku produktu o innej gramaturze niż podana w formularzu cenowym proszę o przeliczenie opakowania do gramatury podanej przez Zamawiającego oraz zamieszczenia informacji w rubryce uwagi.
Wszystkie podane poniżej artykuły muszą być świeże.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach Zadania w częściach:1) Pakiet nr 1 – mięso, wędliny
2) Pakiet nr 2 – nabiał,
3) Pakiet nr 3 – ryby,
4) Pakiet nr 4 – pieczywo i wyroby cukiernicze,
5) Pakiet nr 5 – warzywa i owoce mrożone,
6) Pakiet nr 6 – jaja kurze
7) Pakiet nr 7 – świeże owoce i warzywa
8) Pakiet nr 8 – makarony i produkty sypkie
9) Pakiet nr 9 – produkty gotowe
do 20% wartości zamówienia podstawowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie
trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w
interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
2) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania
z prawa opcji w określonym zakresie.
3) Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło
załącznik do umowy.
4) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
6) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
7) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: RYBY
Wymagania chemiczne oraz mikrobiologiczne dla filetów rybnych mrożonych mają być zgodne z obowiązującym prawem żywnościowym. Ryby bez ości. Wszystkie produkty powinny być w opakowaniach szczelnych, bez oznak otwierania, rozmrożenia czy uszkodzenia, oryginalne logo producenta na opakowaniu oraz data przydatności do spożycia, artykuły bez obcych ciał, niezbrylone, bez oznak pleśni, termin przydatności nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy.
Wykonawca może zaoferować produkt o innej nazwie, lecz nie gorszych właściwościach jak produkt podany w formularzu. Produkt równoważny musi posiadać takie same lub lepsze właściwości, ten sam skład oraz wydajność jak produkt podany w formularzu cenowym. Produkt równoważny należy wpisać do kolumny uwagi z podaniem nazwy handlowej. W przypadku produktu o innej gramaturze niż podana w formularzu cenowym proszę o przeliczenie opakowania do gramatury podanej przez Zamawiającego oraz zamieszczenia informacji w rubryce uwagi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach Zadania w częściach:1) Pakiet nr 1 – mięso, wędliny
2) Pakiet nr 2 – nabiał,
3) Pakiet nr 3 – ryby,
4) Pakiet nr 4 – pieczywo i wyroby cukiernicze,
5) Pakiet nr 5 – warzywa i owoce mrożone,
6) Pakiet nr 6 – jaja kurze
7) Pakiet nr 7 – świeże owoce i warzywa
8) Pakiet nr 8 – makarony i produkty sypkie
9) Pakiet nr 9 – produkty gotowe
do 20% wartości zamówienia podstawowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie
trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w
interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
2) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania
z prawa opcji w określonym zakresie.
3) Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło
załącznik do umowy.
4) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
6) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
7) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE
Pieczywo nie może być wypiekane z ciasta mrożonego. Pieczywo świeże, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 godzin od planowanej dostawy do Zamawiającego, miękkie, chrupiące, wyprodukowane z najwyższej jakości składników, bez śladów wody i wilgoci. Produkty świeże. Chleby krojone, pakowane w folię przeznaczoną do kontaktu z żywnością. W opakowaniach szczelnych, bez oznak otwierania czy uszkodzenia, oryginalne logo producenta na opakowaniu oraz data przydatności do spożycia. Artykuły bez obcych ciał, sypkie, niezbrylone, niezawilgocone, bez oznak pleśni.
Wykonawca może zaoferować produkt o innej nazwie lecz nie gorszych właściwościach jak produkt podany w formularzu. Produkt równoważny musi posiadać takie same lub lepsze właściwości, ten sam skład oraz wydajność jak produkt podany w formularzu cenowym. Produkt równoważny należy wpisać do kolumny uwagi. W przypadku produktu o innej gramaturze niż podana w formularzu cenowym proszę o przeliczenie do gramatury podanej przez Zamawiającego i wskazanie tego w rubryce uwagi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach Zadania w częściach:1) Pakiet nr 1 – mięso, wędliny
2) Pakiet nr 2 – nabiał,
3) Pakiet nr 3 – ryby,
4) Pakiet nr 4 – pieczywo i wyroby cukiernicze,
5) Pakiet nr 5 – warzywa i owoce mrożone,
6) Pakiet nr 6 – jaja kurze
7) Pakiet nr 7 – świeże owoce i warzywa
8) Pakiet nr 8 – makarony i produkty sypkie
9) Pakiet nr 9 – produkty gotowe
do 20% wartości zamówienia podstawowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie
trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w
interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
2) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania
z prawa opcji w określonym zakresie.
3) Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło
załącznik do umowy.
4) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
6) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
7) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: WARZYWA I OWOCE MROŻONE
Owoce i warzywa mrożone najwyższej jakości, pierwszego gatunku, o kształcie i barwie charakterystycznej dla produktu wyjściowego, sypkie, nie zbrylone. Mrożone warzywa i owoce będą w odpowiedni sposób zamrożone, nie będą nosić oznak rozmrożenia i ponownego zamrożenia (poszczególne warzywa i owoce są w worku luźne, nie stanowią jednej zmrożonej bryły – za wyjątkiem szpinaku rozdrobnionego, który jest mrożony w formie bryły lub jako małe zmielone kulki-bryły). Mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy towaru do Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach Zadania w częściach:1) Pakiet nr 1 – mięso, wędliny
2) Pakiet nr 2 – nabiał,
3) Pakiet nr 3 – ryby,
4) Pakiet nr 4 – pieczywo i wyroby cukiernicze,
5) Pakiet nr 5 – warzywa i owoce mrożone,
6) Pakiet nr 6 – jaja kurze
7) Pakiet nr 7 – świeże owoce i warzywa
8) Pakiet nr 8 – makarony i produkty sypkie
9) Pakiet nr 9 – produkty gotowe
do 20% wartości zamówienia podstawowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie
trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w
interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
2) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania
z prawa opcji w określonym zakresie.
3) Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło
załącznik do umowy.
4) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
6) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
7) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: JAJA
Jaja świeże, czyste, bez uszkodzonej skorupki. Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu produkcyjnego. Jaja w dniu dostawy do Zamawiającego nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach Zadania w częściach:1) Pakiet nr 1 – mięso, wędliny
2) Pakiet nr 2 – nabiał,
3) Pakiet nr 3 – ryby,
4) Pakiet nr 4 – pieczywo i wyroby cukiernicze,
5) Pakiet nr 5 – warzywa i owoce mrożone,
6) Pakiet nr 6 – jaja kurze
7) Pakiet nr 7 – świeże owoce i warzywa
8) Pakiet nr 8 – makarony i produkty sypkie
9) Pakiet nr 9 – produkty gotowe
do 20% wartości zamówienia podstawowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie
trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w
interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
2) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania
z prawa opcji w określonym zakresie.
3) Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło
załącznik do umowy.
4) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
6) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
7) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE
Warzywa całe, zdrowe, czyste, świeże, jędrne, niezwiędnięte, bez zwłóknień, wolne od szkodników i uszkodzeń nimi spowodowanych, bez pędów nasiennych, liściaste bez plam i uszkodzeń. Owoce zdrowe, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, jędrne, jednolite odmianowo, prawidłowo wykształcone z typowym zabarwieniem, miąższ owoców soczysty, bez śladów pleśni, bez obcych zapachów i smaków, bez śladów przemrożenia będących efektem niewłaściwej temperatury przechowywania przed dostawą do Zamawiającego.
Dostawca dostarcza ilości artykułów według zapotrzebowania zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03221000-6 - Warzywa
03222000-3 - Owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach Zadania w częściach:1) Pakiet nr 1 – mięso, wędliny
2) Pakiet nr 2 – nabiał,
3) Pakiet nr 3 – ryby,
4) Pakiet nr 4 – pieczywo i wyroby cukiernicze,
5) Pakiet nr 5 – warzywa i owoce mrożone,
6) Pakiet nr 6 – jaja kurze
7) Pakiet nr 7 – świeże owoce i warzywa
8) Pakiet nr 8 – makarony i produkty sypkie
9) Pakiet nr 9 – produkty gotowe
do 20% wartości zamówienia podstawowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie
trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w
interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
2) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania
z prawa opcji w określonym zakresie.
3) Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło
załącznik do umowy.
4) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
6) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
7) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8: MAKARONY I PRODUKTY SYPKIE
Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia. Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Makarony mają być sporządzone z najwyższej jakości mąki makaronowej oraz mąki durum, po ugotowaniu makaron nie skleja się, jest twardy i sprężysty zachowuje naturalny zapach i kolor. Produkty sypkie takie jak: ryż, kasze mają być najwyższej jakości, po ugotowaniu nie sklejać się.
Wykonawca może zaoferować produkt o innej nazwie niż podana w formularzu. Produkt równoważny musi posiadać takie same lub lepsze właściwości, ten sam skład oraz wydajność jak produkt podany w formularzu cenowym. Produkt równoważny należy wpisać do kolumny uwagi z podaniem nazwy handlowej. W przypadku produktu o innej gramaturze niż podana w formularzu cenowym proszę o przeliczenie opakowania do gramatury podanej przez Zamawiającego oraz zamieszczenie informacji w rubryce uwagi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
15613300-1 - Produkty zbożowe
15612100-2 - Mąka pszenna
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
03211300-6 - Ryż
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach Zadania w częściach:1) Pakiet nr 1 – mięso, wędliny
2) Pakiet nr 2 – nabiał,
3) Pakiet nr 3 – ryby,
4) Pakiet nr 4 – pieczywo i wyroby cukiernicze,
5) Pakiet nr 5 – warzywa i owoce mrożone,
6) Pakiet nr 6 – jaja kurze
7) Pakiet nr 7 – świeże owoce i warzywa
8) Pakiet nr 8 – makarony i produkty sypkie
9) Pakiet nr 9 – produkty gotowe
do 20% wartości zamówienia podstawowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie
trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w
interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
2) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania
z prawa opcji w określonym zakresie.
3) Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło
załącznik do umowy.
4) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
6) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
7) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9: PRODUKTY GOTOWE
Dania gotowe nie mogą zawierać substancji konserwujących i sztucznych barwników. Na opakowaniu (etykiecie) przedmiotu zamówienia musi być podany skład wyrobu, masa netto, termin przydatności do spożycia, informacja o wartościach odżywczych w 100 g. Wszystkie dania powinny być wyprodukowane pod kontrolą Systemu Zapewnienia Kontroli Jakości HACCP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach Zadania w częściach:1) Pakiet nr 1 – mięso, wędliny
2) Pakiet nr 2 – nabiał,
3) Pakiet nr 3 – ryby,
4) Pakiet nr 4 – pieczywo i wyroby cukiernicze,
5) Pakiet nr 5 – warzywa i owoce mrożone,
6) Pakiet nr 6 – jaja kurze
7) Pakiet nr 7 – świeże owoce i warzywa
8) Pakiet nr 8 – makarony i produkty sypkie
9) Pakiet nr 9 – produkty gotowe
do 20% wartości zamówienia podstawowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie
trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w
interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
2) W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania
z prawa opcji w określonym zakresie.
3) Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło
załącznik do umowy.
4) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie
objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
6) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia –
jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
7) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający na etapie postępowania nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą w oryginale lub w formie notarialnie potwierdzonego odpisu.2) Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 powinno zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
3) Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1 SWZ mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakres umocowania wspólników.
4) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
6) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
8) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.