BZP: Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
24.12.2024
2024/BZP 00671938/01
NADLEŚNICTWO NAWOJOWA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NAWOJOWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545688
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Lipowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Nawojowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-335
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 18 445 70 12
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: nawojowa@krakow.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.krakow.lasy.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671938
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00660557
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa;
B. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje około 183 sztuki różnego rodzaju elementów umundurowania leśnika, zestawionych szczegółowo w załączniku nr 3 do SWZ.
C. Szczegółowe ilości poszczególnych elementów munduru leśnika zawarte są także
w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
D. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, określa:
a) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia Dz.U. 2017poz. 2466; Dz.U. 2022, poz. 2391
b) Zarządzenie nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia
c) Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
d) Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 roku w sprawie zmian w dokumentacji technicznotechnologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
e) Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
f) Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
E. Dokumentacja techniczno–technologiczna elementów umundurowania stanowi załącznik nr 6 w niniejszym postępowaniu.
F. Nazwy i kody przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
a) 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
b) 18200000-1 Odzież wierzchnia
c) 18300000-2 Części garderoby
d) 18400000-3 Odzież specjalna i dodatki
e) 18800000-7 Obuwie
G. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający wymaga realizacji dostawy elementów umundurowania przez Wykonawcę, w punkcie dystrybucyjnym (magazynie).
b) Powyżej wymieniony punkt dystrybucji (magazyn) powinien spełniać następujące warunki:
Godziny otwarcia punktu od 8:00 do 15:00, przez 5 dni roboczych w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku;
Zaopatrzenie w pełną gamę asortymentową i rozmiarową elementów mundurowych o wartości zapasu magazynowego, nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto;
Możliwość dojazdu komunikacją publiczną lub samochodem;
c) Do odbioru elementów umundurowania leśnika będą uprawnieni pracownicy Nadleśnictwa Nawojowa, na podstawie wykazów lub indywidualnych upoważnień wydanych przez Zamawiającego.
d) Wykonawca zapewni pracownikom nadleśnictwa upoważnionym do odbioru elementów umundurowania leśnika, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenie punktu dystrybucji w przymierzalnie/ę.
e) Zamawiający nie przewiduje dostaw zbiorczych do magazynu Zamawiającego; sporadycznie dopuszcza się jedynie uzupełnienie brakującego asortymentu wymiarowego poprzez dostawę do siedziby Zamawiającego, przy czym Wykonawca pokrywa w tym przypadku koszty dostawy i zwrotu dostarczonych towarów wadliwych lub o niedopasowanych rozmiarach.
f) Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru elementów umundurowania możliwość dostaw kurierskich/pocztowych poprzez wysyłkę towaru do siedziby jednostki organizacyjnej pracownika, w maksymalnym czasie 7 dni od momentu złożenia zamówienia.
g) Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone elementy umundurowania na warunkach określonych w umowie.
h) Płatnikiem za dostawy Nadleśnictwo Nawojowa - będące pracodawcą pracowników pobierających elementy umundurowania. Do każdej zrealizowanej i potwierdzonej przez pobierającego pracownika (na druku WZ) dostawy przedmiotu umowy, Wykonawca prześle w ciągu 5 dni od daty dostawy, elektroniczną fakturę VAT wraz z dokumentem WZ na adres e-mail pracodawcy pracownika pobierającego elementy umundurowania.
i) Faktury wystawiane będą w PLN na Nadleśnictwo Nawojowa – odpowiednio do miejsca zatrudnienia pracowników pobierających elementy umundurowania.
j) Faktury będą płatne przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
k) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet dokonywanych zakupów
Po zmianie:
A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa;
B. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje około 382 sztuki różnego rodzaju elementów umundurowania leśnika, zestawionych szczegółowo w załączniku nr 3 do SWZ.
C. Szczegółowe ilości poszczególnych elementów munduru leśnika zawarte są także
w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
D. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, określa:
a) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia Dz.U. 2017poz. 2466; Dz.U. 2022, poz. 2391
b) Zarządzenie nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia
c) Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
d) Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 roku w sprawie zmian w dokumentacji technicznotechnologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
e) Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
f) Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
E. Dokumentacja techniczno–technologiczna elementów umundurowania stanowi załącznik nr 6 w niniejszym postępowaniu.
F. Nazwy i kody przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
a) 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
b) 18200000-1 Odzież wierzchnia
c) 18300000-2 Części garderoby
d) 18400000-3 Odzież specjalna i dodatki
e) 18800000-7 Obuwie
G. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający wymaga realizacji dostawy elementów umundurowania przez Wykonawcę, w punkcie dystrybucyjnym (magazynie).
b) Powyżej wymieniony punkt dystrybucji (magazyn) powinien spełniać następujące warunki:
Godziny otwarcia punktu od 8:00 do 15:00, przez 5 dni roboczych w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku;
Zaopatrzenie w pełną gamę asortymentową i rozmiarową elementów mundurowych o wartości zapasu magazynowego, nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto;
Możliwość dojazdu komunikacją publiczną lub samochodem;
c) Do odbioru elementów umundurowania leśnika będą uprawnieni pracownicy Nadleśnictwa Nawojowa, na podstawie wykazów lub indywidualnych upoważnień wydanych przez Zamawiającego.
d) Wykonawca zapewni pracownikom nadleśnictwa upoważnionym do odbioru elementów umundurowania leśnika, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenie punktu dystrybucji w przymierzalnie/ę.
e) Zamawiający nie przewiduje dostaw zbiorczych do magazynu Zamawiającego; sporadycznie dopuszcza się jedynie uzupełnienie brakującego asortymentu wymiarowego poprzez dostawę do siedziby Zamawiającego, przy czym Wykonawca pokrywa w tym przypadku koszty dostawy i zwrotu dostarczonych towarów wadliwych lub o niedopasowanych rozmiarach.
f) Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru elementów umundurowania możliwość dostaw kurierskich/pocztowych poprzez wysyłkę towaru do siedziby jednostki organizacyjnej pracownika, w maksymalnym czasie 7 dni od momentu złożenia zamówienia.
g) Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone elementy umundurowania na warunkach określonych w umowie.
h) Płatnikiem za dostawy Nadleśnictwo Nawojowa - będące pracodawcą pracowników pobierających elementy umundurowania. Do każdej zrealizowanej i potwierdzonej przez pobierającego pracownika (na druku WZ) dostawy przedmiotu umowy, Wykonawca prześle w ciągu 5 dni od daty dostawy, elektroniczną fakturę VAT wraz z dokumentem WZ na adres e-mail pracodawcy pracownika pobierającego elementy umundurowania.
i) Faktury wystawiane będą w PLN na Nadleśnictwo Nawojowa – odpowiednio do miejsca zatrudnienia pracowników pobierających elementy umundurowania.
j) Faktury będą płatne przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
k) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet dokonywanych zakupów
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-02 10:00
Po zmianie:
2025-01-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-02 10:15
Po zmianie:
2025-01-07 10:15
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Rozdział III. pkt 3. Część 1 Dostawa umundurowania dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025, lit. B. SWZ – otrzymuje następujące brzmienie:
„Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje około 382 sztuki różnego rodzaju elementów umundurowania leśnika, zestawionych szczegółowo w załączniku nr 3 do SWZ.”
Zmienia się załączniki:
1. Załącznik nr 2 Formularz cenowy - sorty mundurowe 2025
2. Załącznik nr 3 Zestawienie sortów mundurowych 2025
Zmienione załączniki w nazwie posiadają dodane słowo „ATKUALNY”.
Opis zmian w załącznikach:
W ww. załącznikach stanowiących zakres rzeczowy części 1 zamówienia, zmieniła się ilość w pozycji kosztorysowej wynikającej z omyłki zamawiającego podczas przygotowywania zakresu.
W poz. 46 Półbuty codzienne damskie w kolumnie ilość było: 53
Winno być: 3
Zmiana ta prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, ponieważ zmiana ilości (zakresu rzeczowego) jest istotna dla sporządzenia oferty i skutkuje koniecznością przyznania dodatkowego czasu wykonawcom na zapoznanie się ze zmianą SWZ
i przygotowanie ofert, ale nie powoduje istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.