BZP: Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12 m x 24 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cześnikach
24.12.2024
2024/BZP 00672637/01
Gmina Sitno
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12 m x 24 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cześnikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sitno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sitno 73
1.5.2.) Miejscowość: Sitno
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-424
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 611 39 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsitno@sitno.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sitno.gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12 m x 24 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cześnikach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd6c2ba4-c88d-4bc3-8bab-e4cbd34961c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002924/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12 m x 24 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cześnikach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sitno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sitno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ pkt. VI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://sitno.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ pkt. XXIV. Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.24.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania: ”Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12 m x 24 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cześnikach”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 558 w miejscowości Cześniki, gmina Sitno.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
1. Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie CENY BRUTTO za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona napodstawie poniższego wzoru:
C = (C n x 60 pkt.)/ C b
C n – najniższa cena spośród ważnych złożonych ofert
C b – cena badanej oferty
C – ilość uzyskanych punktów
2. Kryterium „okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty ” - Punkty przyznawane w kryterium okres gwarancji, będą naliczane według następujących zasad:
Za deklarowany okres gwarancji i rękojmi powyżej minimalnego (3 lata – 36 miesięcy) wymaganego okresu przyznawane będą następujące punkty:
G: 5 lat (60 miesięcy) - 40 pkt,
4 lata ( 48 miesięcy) - 20 pkt,
Sposób obliczania wartości punktowej całej oferty – S = C + G
gdzie: S – to suma punktów w obu kryteriach
C – to ilość uzyskanych punków w kryterium „CENA”
G – to ilość punktów uzyskanych w kryterium „OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY”
Punkty uzyskane łącznie w kryterium cena i okres gwarancji i rękojmi stanowić będą podstawę wyboru danej oferty.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria wyboru.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w załączonych dokumentach poświadczających należy potwierdzić wykonanie co najmniej jednego zadania o charakterze i zakresie porównywalnym do przedmiotowego zamówienia o wartości min. 700 000,00 zł brutto.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni w/w poświadczenia (referencje) oraz załącznik nr 3 do SWZ - Informacja o przynależności do grupy kapitałowej