BZP: KOMPLEKSOWE WYK ROBÓT BUDOWLANO-INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z MODERNIZACJĄ POMIESZCZEŃ w ramach projektu pn.: w ramach Programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-2027, nr PLUA.02.01-IP.01-0119/23
08.01.2025
2025/BZP 00015285/01
Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
KOMPLEKSOWE WYK ROBÓT BUDOWLANO-INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH
Z MODERNIZACJĄ POMIESZCZEŃ w ramach projektu pn.: w ramach Programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-2027, nr PLUA.02.01-IP.01-0119/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 16
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815344610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: posetek@spsk1.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWE WYK ROBÓT BUDOWLANO-INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH
Z MODERNIZACJĄ POMIESZCZEŃ w ramach projektu pn.: w ramach Programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-2027, nr PLUA.02.01-IP.01-0119/23
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1c04e40-49d1-4b73-864b-8ddbce384980
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„HEALTH BRIDGES: Establishment of a cross-border telemedicine diagnostics and therapeutic platform for doctors and patients” realizowanego w ramach Programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-2027, nr PLUA.02.01-IP.01-0119/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spsk1.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, spo-rządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za-pewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Platformą.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EO/TT 2731/2/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KOMPLEKSOWE WYK ROBÓT BUDOWLANO-INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH
Z MODERNIZACJĄ POMIESZCZEŃ w ramach projektu pn.: w ramach Programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-2027, nr PLUA.02.01-IP.01-0119/23
KOMPLEKSOWE WYK ROBÓT BUDOWLANO-INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH
Z MODERNIZACJĄ POM W BUDYNKU USK NR 1 W LUBLINIE NA POTRZEBY CENTRUM DIAGNOSTYKI I LECZENIA CHORÓB NOWOTWOROWYCH SKÓRY
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej jeżeli wykaże, się wykonaniem w sposób należyty:Co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze tj. roboty budowlanej związanej z modernizacją, dostosowaniem pomieszczeń, o wartości robót co najmniej 1 500 000,00 zł brutto i kubaturze nie mniejszej niż 800 m3 obejmującej swoim zakresem wykonywanie co najmniej: robót wykończeniowych, instalacji wentylacji i klimatyzacji, instalacji centralnego ogrzewania, SSP, sygnalizacji przyzywowej, gazów medycznych w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Wykonawca spełni warunek zdolności zawodowej, jeśli wskazane zostaną osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, odpowiedzialne za kierowanie budową i robotami budowlanymi w poszczególnych branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Kierownik budowy/robót - osoba spełniająca wymagania:
a) wykształcenie wyższe techniczne,
b) posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń – określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
c) przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca ważne zaświadczenie,
d) posiadająca co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót,
e) doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) związanych z modernizacją, dostosowaniem pomieszczeń, o wartości robót co najmniej 1 500 000,00 zł brutto i kubaturze nie mniejszej niż 800 m3 obejmującej swoim zakresem wykonywanie co najmniej: robót wykończeniowych, instalacji wentylacji i klimatyzacji, instalacji centralnego ogrzewania, SSP, sygnalizacji przyzywowej, gazów medycznych.
f) posiada ważne ubezpieczenie OC za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa lub jest uprawniona do wykonywania samodzielnie funkcji technicznych w budownictwie na podstawie art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.).
Kierownik robót w branży sanitarnej w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – osoba spełniająca wymagania:
a) posiadająca uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentyla-cyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń -określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na pod-stawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
c) posiadająca co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót.
Kierownik robót w branży elektrycznej w zakresie, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba spełniająca wymagania:
a) posiadająca uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń – określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
c) posiadająca co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;- Załącznik nr 4 do SWZ,
• Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,, daty i miejsca wykonania ora podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 3 do SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiający może udzielać Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania przedmiotu mowy.2. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zaliczek na zasadach określonych w SWZ.
3. Warunkiem udzielenia zaliczki jest wystąpienie przez Wykonawcę z wnioskiem o zaliczkę oraz wniesienie zabezpieczenia zaliczki.
4. Zabezpieczenie zaliczki może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych w ustawie Pzp.
5. W trakcie wykonywania Umowy Wykonawca może zmieniać formy zabezpieczenia zaliczki na jedną lub kilka form
z wymienionych w ustawie Pzp pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia zaliczki i bez zmniejszenia jego wartości.
6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby zabezpieczenie zaliczki było ważne i wykonalne, aż do pełnego zwrotu zaliczki.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana na podst. art. 439 Pzp1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy