BZP: Transport uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Szlachtowej do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ks. Prof. J. Tischnera w Szczawnicy do dnia 27.06.2025
09.01.2025
2025/BZP 00019259/01
MIASTO I GMINA SZCZAWNICA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Szlachtowej do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ks. Prof. J. Tischnera w Szczawnicy
do dnia 27.06.2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182622203
1.5.8.) Numer faksu: 182622530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Szlachtowej do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ks. Prof. J. Tischnera w Szczawnicy
do dnia 27.06.2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fe0104b-e093-4193-a190-19f727859f65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015660/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Transport uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Szlachtowej do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ks. Prof. J. Tischnera w Szczawnicy w okresie 03.02.2025 – 27.06.2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca składa, w szczególności oświadczenia, dokumenty, podmiotowe środki dowodowe lub inne informacje na wezwanie Zamawiającego za pośrednictwem internetowej strony postępowania, z wykorzystaniem formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
2. Ofertę, wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem strony internetowej postępowania z wykorzystaniem dedykowanego formularza składania oferty, zgodnie z postanowieniami zawartymi w rozdziale XXII.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem strony internetowej postępowania (platformy zakupowej) poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Zaleca się aby Wykonawca sprawdzał komunikaty i wiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na internetowej stronie postępowania, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na internetowej stronie postępowania (platformie zakupowej):
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
a) pamięć min. 2 GB Ram,
b) procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
c) jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimum wersja 10 0.;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez internetową stronę postępowania (platformę zakupową) stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Internetowa strona postępowania (platforma zakupowa) działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.
7. Komunikacja za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej jest bezpłatna.
8. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, o którym mowa w rozdziale I;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego możliwy jest pod adresem iod@szczawnica.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z przepisami prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO.
2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie.
3. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana dotyczących danych osobowych, z zastrzeżeniem ust.4;
3) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), oraz ust.5;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
4. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art.17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;
3) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO.
5. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
6. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust.1-3 RODO Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
9. Może zdarzyć się, że Zamawiający przetwarza Pani/Pana dane pomimo, iż nie uzyskał ich bezpośrednio od Państwa. Wyjaśnia się,, że w takim przypadku dane te zostały pozyskane od Wykonawcy (czyli podmiotu, z którym Pan/Pani współpracuje), który to wskazała Panią/Pana (np. w umowie) jako osobę uprawnioną do reprezentacji, kontaktu czy realizacji zamówienia. Administrator danych może przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych – dane zwykłe takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, inne podstawowe dane podane tylko w niezbędnym zakresie doprowadzenia postępowania/ zawarcia/ realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie uczniów:
1) zamieszkujących w miejscowości Jaworki i Szlachtowa (gmina Szczawnica),
2) uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Szlachtowej (gmina Szczawnica) ,
3) do Szkoły Podstawowej nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Szczawnicy świadczona w dni nauki szkolnej stacjonarnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2024/2025, zgodnie z harmonogramem transportu (przewidywana ilość dni nauki szkolnej 96)
2. Trasa dowożenia:
1) trasa 1: Jaworki, (ul. Czarna Woda do nr 251 A, ul. Biała Woda do nr 103) – Szczawnica (Szkoła Podstawowa nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera) - transport jednym kurem około 28 uczniów plus 1 osoba dorosła (opiekun) – wyjazd ok. godz.: 7:30;
2) trasa 2 – Szlachtowa (Szkoła Podstawowa, ul. Jana Pawła II 25) – Szczawnica (Szkoła Podstawowa nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera) - transport około 85 uczniów plus 1 osoba dorosła, w każdym środku transportu – (opiekun) dwoma pojazdami o łącznej ilości co najmniej 90 miejsc siedzących – równoczesny wyjazd obydwu pojazdów ok. godz.: 7:30;
3) trasa 3 – Szczawnica (Szkoła Podstawowa nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera – Szlachtowa (Szkoła Podstawowa, ul. Jana Pawła II 25) – Jaworki (ul. Czarna Woda do nr 251 A, ul. Biała Woda do nr 103) – transport 4 kursami 113 uczniów plus 1 osoba dorosła, w każdym kursie (opiekun) pojazdem o ilości co najmniej 30 miejsc siedzących – wyjazdy w godz.: 12:00-16:00.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena – 60 punktów;
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego poniżej 45 minut – 40 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego poniżej 45 minut
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:1) posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym lub ważnej licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo innego dokumentu potwierdzającego uprawnienia do transportu drogowego osób na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
3) są w określonej sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań;
4) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe w zakresie:
a) potencjału technicznego Wykonawcy
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- dwoma pojazdami o łącznej ilości miejsc siedzących co najmniej 90,
- co najmniej jednym pojazdem o ilości miejsc siedzących co najmniej 30.
UWAGA:
wśród wskazanych wyżej pojazdów kategorii M1, M2 istnieje obowiązek wykazania w załączniku nr 13, że co najmniej 22% z nich to pojazdy nisko - lub zeroemisyjne,
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie składanego na wezwanie Zamawiającego załącznika nr 13.
b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tzn. dysponują skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: co najmniej trzema osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdem samochodowym o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 8 osób + kierowca, o których mowa w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale XV ust. 1 pkt 1 (art. 125 ust.1 ustawy), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XII ust. 6 (art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę) Zamawiający, żąda oświadczenia własnego Wykonawcy o braku postaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej,
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1 i 2, składa każdy z Wykonawców odrębnie.
4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w rozdziale XIV (art. 118 ustawy), przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1 i 2, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym rozdziale, aktualne na dzień ich złożenia, są składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących :
1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
1) zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym lub ważnej licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo innego dokumentu potwierdzającego uprawnienia do transportu drogowego osób na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
2) Zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w rozdziale XIII ust.1 pkt 4), Zamawiający żąda:
a) wykazu pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ)
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, którzy będą kierować pojazdami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ).
2. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, aktualne na dzień ich złożenia, są składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wykonawca wraz z ofertą składa:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XV:
a) Wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ) lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ), przy czym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dot. zakresu, w jakim każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 6 do SWZ) przy czym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dot. zakresu, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby tego podmiotu udostępniającego – jeżeli dotyczy;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzający umocowanie osoby do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby chyba że wskazano dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
4) pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie osoby do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3;
5) dokumenty/oświadczenia dot. wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do:
1) reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
2) reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawcy, o których mowa w ust.1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzania zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, o którym mowa w ust.1.4. Zmiana zawartej umowy może nastąpić również w przypadkach zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 i ust. 2 ustawy.
5. Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia w przypadkach zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 439 ust. 1 ustawy.