BZP: Dostawa artykułów spożywczych, napojów i alkoholi do Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie
09.01.2025
2025/BZP 00019509/01
Powiatowe Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych, napojów i alkoholi do Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130855637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka, 5
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 672 42 96
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@pckisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych, napojów i alkoholi do Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-329e23ba-8a42-4bc1-be4f-522ac6ca5f60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001638/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych, napojów i alkoholi do Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-329e23ba-8a42-4bc1-be4f-522ac6ca5f603.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 t.j.).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platformą"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: oferty@pckisz.pl (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 t.j.). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: oferty@pckisz.pl (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-zamówienia.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (przekazuje się jako załącznik), lub jako teks wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji".
Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert oraz zastrzeżeniem ust. 5, odbywa się droga elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub profilem zaufanym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale I SWZ.
Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna - Rozdział I ust. 16 SWZ oraz Załącznik nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCKiSz.A.26.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 308565,59 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów mrożonych. Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 8.00 –12.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3a do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 4324,01 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
CENA – 100%- 100 pkt (1% = 1 pkt)
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 100%
CENA = -----------------------------------------------------------------------------------------
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów mleczarskich. Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 8.00 –12.00.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3b
4.2.5.) Wartość części: 5418,22 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
CENA – 100%- 100 pkt (1% = 1 pkt)
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 100%
CENA = --------------------------------------------------------------------------------------
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wędlin
Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 8.00 – 12.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3c
4.2.5.) Wartość części: 7826,03 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
CENA – 100%- 100 pkt (1% = 1 pkt)
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 100%
CENA = --------------------------------------------------------------------------------------
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa różnych artykułów spożywczych.Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane
na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail)
na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 8.00 –12.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3d
4.2.5.) Wartość części: 74528,61 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
CENA – 100%- 100 pkt (1% = 1 pkt)
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 100%
CENA = --------------------------------------------------------------------------------------
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa słodyczy, kawy, herbaty.Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 8.00 – 12.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zdamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3e
4.2.5.) Wartość części: 35482,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15863000-5 - Herbata
15861000-1 - Kawa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
CENA – 100%- 100 pkt (1% = 1 pkt)
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 100%
CENA = --------------------------------------------------------------------------------------
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa owoców i warzyw. Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 8.00 –12.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zdamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3f
4.2.5.) Wartość części: 8130,44 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
CENA – 100%- 100 pkt (1% = 1 pkt)
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 100%
CENA = --------------------------------------------------------------------------------------
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa napojów bezalkoholowych. Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 8.00 – 12.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3g
4.2.5.) Wartość części: 91045,84 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
CENA – 100%- 100 pkt (1% = 1 pkt)
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 100%
CENA = --------------------------------------------------------------------------------------
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa alkoholi. Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 8.00 –12.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3h
4.2.5.) Wartość części: 81165,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
CENA – 100%- 100 pkt (1% = 1 pkt)
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 100%
CENA = --------------------------------------------------------------------------------------
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich. Dostawy poszczególnych partii towaru w ramach zamówienia będą
realizowane na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub pocztą elektroniczną (e-mail) na adres osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji
przedmiotu umowy.
Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku, w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia w godzinach 8.00 –12.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy – Załącznik nr 4 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3i
4.2.5.) Wartość części: 644,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
CENA – 100%- 100 pkt (1% = 1 pkt)
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 100%
CENA = --------------------------------------------------------------------------------------
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziale 8 SWZ – Załącznik nr 2 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
- wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.