BZP: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół z terenu Gminy Stanisławów na okres od 03 lutego 2025 roku do 27 czerwca 2025 roku.
10.01.2025
2025/BZP 00024277/01
Gmina Stanisławów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół z terenu Gminy Stanisławów na okres od 03 lutego 2025 roku do 27 czerwca 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanisławów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stanisławów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (25)7575858
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@stanislawow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stanislawow.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół z terenu Gminy Stanisławów na okres od 03 lutego 2025 roku do 27 czerwca 2025 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff36a37b-b779-4d06-bddd-4a690da3c5e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048627/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff36a37b-b779-4d06-bddd-4a690da3c5e43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamowienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wyk. zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zam. publ. musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-zamowienia. Szczegółowe inf. na temat zakł. kont podmiotów oraz zasady i war.korzystania z Platformy e-zamowienia określa Regulamin Platformy e-zamowienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobierania publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-zamowienia ani logowania do Platformy e-zamowienia. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt. 6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
W formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Zamawiający dopuszcza także format RAR) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik) lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się droga elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze do komunikacji”. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-zamowienia oraz zalogowania się na Platformie e-zamowienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-zamowienia. Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „komunikacja”. Max rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Min. wym. techn. dot. sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-zamowienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-zamowienia, a mianowicie:
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-zamowienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust 1-3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych. 1. Administrator Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stanisławów) z siedzibą przy ul. Rynek 32 w Stanisławowie (05-304 Stanisławów). 2. Inspektor ochrony danych Z inspektorem ochrony danych (dalej „IOD”) wyznaczonym przez Administratora może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób: a) pocztą tradycyjną na adres: IOD, ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, b) pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@stanislawow.pl. Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO. 3. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6. ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie procedur związanych z udzielaniem zamówienia publicznego RIiOŚ.271.1.2025 4. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art.96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”. 5. Okres przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: a) 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, b) po okresie, o którym mowa w pkt a), jeżeli jest to zasadne do 10 lat. 6. Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługuje Pani/Panu prawo: a) dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, b) do sprostowania (poprawiania) danych osobowych, c) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, d) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. 7. Dobrowolność/obowiązek podania danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania przez Panią/Pana danych osobowych będzie wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIiOŚ.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu wraz z zakupem biletów dla uczniów:
Zespołu Szkolnego w Stanisławowie – około 166
Szkoły Podstawowej w Pustelniku – około 92
Zespołu Szkolnego w Ładzyniu – około 47.
Łączna liczba osób objęta zamówieniem wynosi około 305 uczniów.
Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił opiekunów nad uczniami w trakcie przewozu w postaci drugiej osoby, innej niż kierowca. Opiekunowie muszą być pełnoletni i posiadać akceptacje poszczególnych dyrektorów szkół.
Faktury za zakup biletów na poszczególne miesiące będą wystawiane na Gminę Stanisławów ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, NIP 822 21 47 156 z adnotacją której szkoły dotyczą.
W związku ze specyfiką prac szkół, poszczególne liczby uczniów mogą się nieznacznie zmieniać w trakcie roku szkolnego. Szczegółowy plan transportu Wykonawca ustali z dyrektorami szkół, do których uczęszczają uczniowie.
Przewidywane pory dowozu uczniów do szkół muszą gwarantować uczniom dotarcie do poszczególnych szkół najpóźniej 10 minut przed rozpoczynającymi się zajęciami: Zespół Szkolny w Stanisławowie do godz. 8.05, Szkoła Podstawowa w Pustelniku do godz. 7.35, Zespół Szkolny w Ładzyniu do godz. 7.40. Przewidywane pory odwozu: Zespół Szkolny w Stanisławowie ok. godz. 14.05 pierwszy kurs oraz ok godz. 16.05 drugi kurs,
Szkoła Podstawowa w Pustelniku ok godz. 13.40 pierwszy kurs oraz k godz. 15.20 drugi kurs
Zespół Szkolny w Ładzyniu ok godz. 13.30 pierwszy kurs oraz ok godz. 15.20 drugi kurs.
Ze względu na organizację pracy szkół godziny odjazdów mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega rozpoczęcie kursu porannego najwcześniej o godz. 6.40 w Szkole Podstawowej w Pustelniku, 6.50 w Zespole Szkolnym w Ładzyniu a o godz. 7.00 w Zespole Szkolnym w Stanisławowie.
Zamawiający informuje, że część tras będzie wykonywana po drogach o nawierzchni gruntowej, tłuczniowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-03 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności za usługę
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024r. poz. 728 ze zm.) oraz zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydanym na podstawie art. 18 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2024, poz. 728 ze zm.);
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
dysponuje odpowiednim taborem do przewozu osób. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 4 autobusami: dwoma posiadającymi co najmniej 54 miejsc siedzących, dwoma z 45 miejscami siedzącymi,
Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami do realizacji zamówieni. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie usług przewozowych, które posiadają niezbędne kwalifikacje – ważne prawo jazdy kat. D oraz ważne świadectwo kwalifikacji lub inne dokumenty równoważne pod względem znaczenia uprawień i kwalifikacji,
wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie dzieci lub młodzieży do szkół wraz z podaniem przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024r. poz. 728 ze zm.) oraz zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydanym na podstawie art. 18 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2024, poz. 728 ze zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje odpowiednim taborem do przewozu osób. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 4 autobusami: dwoma posiadającymi co najmniej 54 miejsc siedzących, dwoma z 45 miejscami siedzącymi,
b) Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami do realizacji zamówieni. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie usług przewozowych, które posiadają niezbędne kwalifikacje – ważne prawo jazdy kat. D oraz ważne świadectwo kwalifikacji lub inne dokumenty równoważne pod względem znaczenia uprawień i kwalifikacji,
c) wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie dzieci lub młodzieży do szkół wraz z podaniem przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r. poz. 594),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz
z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie dzieci lub młodzieży do szkół wraz z podaniem przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 3 do SWZ;
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SWZ;
aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2024 poz. 728 ze zm.)
zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, wydanym na podstawie art. 18 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2024, poz. 728 ze zm.);
wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ;
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.