BZP: Świadczenie usług psychologicznych oraz psychoterapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych w kryzysie psychicznym mieszkających na terenie Miasta Marki w 2025
17.01.2025
2025/BZP 00044399/01
Ośrodek Pomocy Społecznej w Markach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług psychologicznych oraz psychoterapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych w kryzysie psychicznym mieszkających na terenie Miasta Marki w 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Markach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002006716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 39A
1.5.2.) Miejscowość: Marki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-270
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227713023
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@opsmarki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.marki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług psychologicznych oraz psychoterapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych w kryzysie psychicznym mieszkających na terenie Miasta Marki w 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45a310ea-2dfc-46e5-bf3d-0a14e9468060
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026249/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług psychologicznych i psychoterapeutycznych dla mieszkańców miasta Marki w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://marki.logintrade.net/zapytania_email,187817,3469cadaa0686184b49895d4249a3480.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://marki.logintrade.net/zapytania_email,187817,3469cadaa0686184b49895d4249a3480.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym, składanie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej: https://marki.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://marki.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html lub za pomocą poczty elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAO.26.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 83200 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia części 1 jest świadczenie usług psychoterapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych w kryzysie psychicznym oraz oraz psychoedukacyjne zajęcia warsztatowe i udział w spotkaniach zespołu terapeutycznego i superwizjach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-03 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
JEŚLI ZAJDZIE KONIECZNOŚĆ PRZEDŁUŻENIA TERMINU OBOWIĄZYWANIA UMOWY, NIE DŁUŻEJ NIŻ O KOLEJNE 3 MIESIĄCE4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CERTYFIKAT
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KLINICZNE
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia części 2 jest świadczenie usług psychoterapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych w kryzysie psychicznym oraz oraz psychoedukacyjne zajęcia warsztatowe i udział w spotkaniach zespołu terapeutycznego i superwizjach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-03 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
JEŚLI ZAJDZIE KONIECZNOŚĆ PRZEDŁUŻENIA TERMINU OBOWIĄZYWANI UMOWY, NIE DŁUŻEJ NOŻ O KOLEJNE 3 MIESIĄCE4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CERTYFIKAT
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE KLINICZNE
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
2) spełniają warunek udziału w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeśli:
a) w przypadku ubiegania się o zamówienie z części 1 i 2 :
posiadają wykształcenie wyższe magisterskie,
pracują w jednym z następujących nurtów: terapii humanistyczno-doświadczeniowej, poznawczo-behawioralnej, psychoanalitycznej, psychodynamicznej, integracyjnej oraz systemowej,
ukończyli co najmniej drugi rok 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego zawierającego całościowo co najmniej 1200 godz. szkoleniowych,
dotychczasową pracę poddają stałej superwizji (z wyłączeniem osób będących w trakcie 4 letniego szkolenia psychoterapeutycznego),
posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie w udzielaniu wsparcia psychicznego osobom doznającym różnego rodzaju kryzysów lub w pracy psychoedukacyjnej z dziećmi i rodzicami,
posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku psychologa dziecięcego lub doświadczenie w udzielaniu świadczeń psychologicznych lub psychoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży,
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i nie figurowanie w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.