BZP: Budowa drogi gminnej w miejscowości Sarniak gm. Leśniowice
23.01.2025
2025/BZP 00059236/01
GMINA LEŚNIOWICE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa drogi gminnej w miejscowości Sarniak gm. Leśniowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNIOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198050
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 21A
1.4.2.) Miejscowość: Leśniowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-122
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.7.) Numer telefonu: 82567-54-94
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@uglesniowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglesniowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059236
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00023968
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
cd zmian umowy...
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych
Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w
szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez zamawiającego na wykonanie, utrzymanie
lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony
wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe
dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą
równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy,
określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
3. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie powierzenia części zamówienia podwykonawcy, w przypadku gdy
wykonawca realizujący roboty budowlane nie wykazał w ofercie żadnego podwykonawcy, a warunki określone w SWZ
spełniał samodzielnie oraz w przypadku zmiany zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia
podwykonawcom, przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SWZ.
4. W przypadku wystąpienia zmian osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające
warunki określone w SWZ, zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią
jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Wykonanie jakichkolwiek prac dodatkowych w stosunku do objętych przedmiotem Umowy wymaga uprzedniego
zawiadomienia o potrzebie lub konieczności ich wykonania Zamawiającego, oraz uzyskania uprzedniej zgody Zamawiającego na wykonanie tych prac określającej zarówno zakres prac dodatkowych, jak i wysokość wynagrodzenia za
te prace, wyrażonej poprzez zlecenie w formie pisemnej (pod rygorem nieważności) wykonania tych prac Wykonawcy
zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonanie przez Wykonawcę jakichkolwiek prac dodatkowych bez uzyskania przez
Wykonawcę uprzedniego zlecenia ich wykonania przez Zamawiającego zgodnie ze zdaniem poprzedzającym:
1) będzie skutkowało brakiem zapłaty przez Zamawiającego za te prace;
2) Wykonawca zrzeka się względem Zamawiającego wszelkich roszczeń o zapłatę odszkodowania czy wynagrodzenia za te
prace.
7. W przypadku, gdy wykonanie robót dodatkowych jest niezbędne do zrealizowania przedmiotu Umowy, Wykonawca jest
zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tej okoliczności Zamawiającego oraz złożenia stosownego wniosku o
udzielenie zamówienia na wykonanie robót dodatkowych. W przypadku konieczności wykonania dodatkowych robót
nieobjętych dokumentacją projektową oraz SST strony przewidują możliwość zlecenia tych robót za dodatkowym
wynagrodzeniem poprzez zmianę umowy na zasadach określonych w art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych
zmian. Wniosek powinien zawierać co najmniej:
1) dokładny opis proponowanych zmian;
2) uzasadnienie dla dokonania zmian w zakresie przedmiotu Umowy;
3) wszelkie koszty związane ze zmianami i wpływ wykonania zmiany na wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 ust. 1
Umowy;
4) czas potrzebny dla wykonania zmiany oraz jego wpływ na ustalony termin zakończenia przedmiotu Umowy.
9. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem
nieważności.
10. Zamawiający może dokonać zmian w zawartej umowie w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w art.455
ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Po zmianie:
cd zmian umowy...
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych
Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w
szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez zamawiającego na wykonanie, utrzymanie
lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony
wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe
dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą
równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy,
określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
3. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie powierzenia części zamówienia podwykonawcy, w przypadku gdy
wykonawca realizujący roboty budowlane nie wykazał w ofercie żadnego podwykonawcy, a warunki określone w SWZ
spełniał samodzielnie oraz w przypadku zmiany zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia
podwykonawcom, przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SWZ.
4. W przypadku wystąpienia zmian osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające
warunki określone w SWZ, zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią
jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Wykonanie jakichkolwiek prac dodatkowych w stosunku do objętych przedmiotem Umowy wymaga uprzedniego
zawiadomienia o potrzebie lub konieczności ich wykonania Zamawiającego, oraz uzyskania uprzedniej zgody Zamawiającego na wykonanie tych prac określającej zarówno zakres prac dodatkowych, jak i wysokość wynagrodzenia za
te prace, wyrażonej poprzez zlecenie w formie pisemnej (pod rygorem nieważności) wykonania tych prac Wykonawcy
zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonanie przez Wykonawcę jakichkolwiek prac dodatkowych bez uzyskania przez
Wykonawcę uprzedniego zlecenia ich wykonania przez Zamawiającego zgodnie ze zdaniem poprzedzającym:
1) będzie skutkowało brakiem zapłaty przez Zamawiającego za te prace;
2) Wykonawca zrzeka się względem Zamawiającego wszelkich roszczeń o zapłatę odszkodowania czy wynagrodzenia za te
prace.
7. W przypadku, gdy wykonanie robót dodatkowych jest niezbędne do zrealizowania przedmiotu Umowy, Wykonawca jest
zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tej okoliczności Zamawiającego oraz złożenia stosownego wniosku o
udzielenie zamówienia na wykonanie robót dodatkowych. W przypadku konieczności wykonania dodatkowych robót
nieobjętych dokumentacją projektową oraz SST strony przewidują możliwość zlecenia tych robót za dodatkowym
wynagrodzeniem poprzez zmianę umowy na zasadach określonych w art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych
zmian. Wniosek powinien zawierać co najmniej:
1) dokładny opis proponowanych zmian;
2) uzasadnienie dla dokonania zmian w zakresie przedmiotu Umowy;
3) wszelkie koszty związane ze zmianami i wpływ wykonania zmiany na wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 ust. 1
Umowy;
4) czas potrzebny dla wykonania zmiany oraz jego wpływ na ustalony termin zakończenia przedmiotu Umowy.
9. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem
nieważności.
10. Zamaw może dokonać zmian w zawartej umowie w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w art.455
ustawy PZP.
11. Zamawiający przewid zmianę umowy w zakresie waloryzacji wynagrodzenia, zgod z §14 umowy.
12. Wszystkie powyższe postanow stanowią katalog zmian, które Zamaw może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak zobowiązania do wyraż takiej zgody.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-27 12:00
Po zmianie:
2025-01-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-27 12:15
Po zmianie:
2025-01-30 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-25
Po zmianie:
2025-02-28