BZP: „Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz usługi szkoleń dla pracowników starostwa powiatowego, audytów KRI, aktualizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ...”
12.02.2025
2025/BZP 00100935/01
Powiat Grodziski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz usługi szkoleń dla pracowników starostwa powiatowego, audytów KRI, aktualizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ...”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grodziski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 1
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 614452500
1.5.8.) Numer faksu: 614452555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anijaki@spgw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz usługi szkoleń dla pracowników starostwa powiatowego, audytów KRI, aktualizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ...”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a438a47-05cf-40f0-80db-2f054c72c888
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014833/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz usługi szkoleń dla pracowników starostwa powiatowego, audytów KRI, aktualizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ..."
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) – Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa” w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” - „Cyberbezpieczny Powiat Grodziski” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://asystent.postepowania.pl/org/powiat-grodziski/postepowania3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://asystent.postepowania.pl/org/powiat-grodziski/postepowania
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej Asystent Postępowania, pod adresem:
https://asystent.postepowania.pl/org/powiat-grodziski/postepowania
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych
lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem zakładki Komunikacja i formularza „Wyślij wiadomość”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej Asystent Postępowania poprzez kliknięcie
przycisku „Wyślij wiadomość”.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy zakupowej Asystent Postępowania. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na stronie postępowania Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy zakupowej Asystent Postępowania do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na www.asystent.postepowania.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Asystent Postępowania (zwanej dalej „Asystent Postępowania”). Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na www.asystent.postepowania.pl, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
- Szyfrowanie na www.asystent.postepowania.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Pozostałe wymaganie techniczne i organizacyjne znajdują się w SWZ - Rozdział I, ust. 3, pkt od 7 do 11.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Grodziski;
1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: iod@pgw.pl;
1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego;
1.4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP;
1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);
1.6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;
1.7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO;
1.8. posiadają Państwo:
1.8.1. zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani
do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
1.8.2. zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych
(z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);
1.8.3. zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego);
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
1.9 nie przysługuje Państwu:
1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3. zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
1.10 przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez administratora. Organem właściwym
dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IG-DP.272.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Audyt SZBI oraz aktualizacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym polityki bezpieczeństwa informacji;
2) Szkolenie budujące świadomość cyberzagrożeń i sposobów ochrony dla pracowników starostwa w formie dostępu do platformy szkoleniowej;
3) Szkolenia z testami socjotechnicznymi dla pracowników starostwa;
4) Szkolenia specjalistyczne dla kadry zarządzającej starostwa z zakresu
cyberbezpieczeństwa;
5) Szkolenia specjalistyczne dla informatyków starostwa z zakresu cyberbezpieczeństwa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1a do SWZ dla Części 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Kryterium „Cena” (C) – 60% (maksymalnie 60 punktów)
Ocena w ramach tego kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:
C = (Cₘᵢₙ / Cₒf) × 100 × 60%
gdzie:
• C – liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Cena”,
• Cmin – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert,
• Cof – cena brutto oferty badanej,
• 100 – wskaźnik stały,
• 60% – procentowe znaczenie kryterium „Cena” w ocenie końcowej.
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, zgodnie
z powyższym wzorem.
2. Kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy” (T) – 40% (maksymalnie 40 punktów).
W ramach tego kryterium punkty będą przyznawane zgodnie z następującym podziałem:
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 120 dni (włącznie) – 40 punktów;
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie od 121 do 160 dni (włącznie) – 20 punktów;
• Wykonanie przedmiotu umowy w terminie powyżej 160 dni – 0 punktów.
Ocena w tym kryterium nie podlega dalszym obliczeniom – przyznawana jest z góry na podstawie
deklarowanego terminu realizacji w ofercie.
3. Obliczenie oceny końcowej
Końcowa ocena oferty (OK) zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w obu kryteriach:
OK=C+TOK = C + T
gdzie:
• OK – ocena końcowa oferty,
• C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
• T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy”.
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta, wynosi 100.
4. Zasady wyboru najkorzystniejszej oferty
• Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (OK), zostanie uznana za najkorzystniejszą.
• Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska tę samą liczbę punktów, Zamawiający przyzna zamówienie
Wykonawcy, który zaoferował krótszy termin realizacji przedmiotu umowy.
• W przypadku dalszej równości decydującym kryterium będzie najniższa cena brutto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania:
1) Serwery do uruchomienia oprogramowania podnoszącego cyberbezpieczeństwo;
2) System Network Access Control do izolacji sieci LAN w siedzibie Zamawiającego – 250 IP;
3) Sprzęt NAS TYP I;
4) Oprogramowanie do archiwizacji logów;
5) Sprzęt NAS TYP II;
6) System do inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania oraz nadawania uprawnień – 80 licencji;
7) System do ochrony przed wyciekiem danych dlp – 80 licencji;
8) Biblioteka taśmowa – 1 szt.;
9) Punkty dostępowe Acceess Point - 10 szt.;
10) Przełączniki zarządzalne;
11) Zakup przestrzeni w chmurze do backupu;
12) Zakup i wdrożenie urządzeń UPS TYP I;
13) Zakup i wdrożenie urządzeń UPS TYP II.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne urządzeń zostały opisane w załączniku nr 1b do SWZ dla Części 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
48821000-9 - Serwery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
31214100-0 - Przełączniki
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie
podlegających odrzuceniu, na podstawie nw. kryteriów oceny ofert, którym przyporządkowano następujące wagi określone udziałem procentowym:
Cena (koszt) (Xc) - 60,00 % / 60 pkt
Okres gwarancji na sprzęt (Xg1) - 20,00 % / 20 pkt
Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie (Xg2) - 20,00 % / 20 pkt.
Maksymalna liczba uzyskanych punktów jaką może osiągnąć badana oferta przy uwzględnieniu określonych wag kryteriów to 100 punktów.
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:
Lp = Xc + Xg1 +Xg2
gdzie:
Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
Xc - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cena (maksymalnie 60 pkt)
Xg1 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji na sprzęt (maksymalnie 20 pkt)
Xg2 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji na oprogramowanie (maksymalnie 20 pkt)
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według wzorów matematycznych (wzory znajdują się w SWZ - Rozdział III poz. 35 pkt. 3).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na sprzęt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 1) - 4) tj.:- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- zdolności technicznej i zawodowej:
Dla Części I:
1) Warunek: potencjał techniczny:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia - posiadają kompetencje wskazane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1a do SWZ) oraz złoży stosowne oświadczenia zgodnie z treścią określoną w załączniku Nr 2 do SWZ;
2) Warunek: wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Dla Części II:
1) Warunek: potencjał techniczny:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia - posiadają kompetencje wskazane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1b do SWZ) oraz złoży stosowne oświadczenia zgodnie z treścią określoną w załączniku Nr 2 do SWZ;
2) Warunek: wiedza i doświadczenie:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli
na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj. którzy w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedną dostawę o porównywalnym zakresie (m.in. sprzętu komputerowego, serwerów) o wartości minimum 400 000,00 zł brutto PLN w ramach jednego kontraktu (umowy). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży dokument określający wykaz dostaw stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ oraz dokument potwierdzający, że dostawy zrealizowane zostały w sposób należyty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia (dot. Części 2) - załącznik Nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający na podstawie art. 105-107 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.2. W zakresie Części 1 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w SWZ - w Rozdziale II pkt. 29..2:
- I. AUDYT SZBI ORAZ AKTUALIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI W TYM POLITYKI BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI.
- II. SZKOLENIA Z TESTAMI SOCJOTECHNICZNYMI DLA PRACOWNIKÓW STAROSTWA.
- III. SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA INFORMATYKÓW STAROSTWA Z ZAKRESU CYBERBEZPIECZEŃSTWA.
3. W zakresie Części 2 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w SWZ - w Rozdziale II pkt. 29..2:
- I. SERWER DO URUCHOMIENIA USŁUG POPRAWIAJĄCYCH CYBERBEZPIECZEŃSTWA.
- II. SYSTEM NETWORK ACCESS CONTROL DO IZOLACJI SIECI LAN.
- III. SYSTEM UTM DO OCHRONY SIECI LAN.
- IV. PRZEŁACZNIKI ZARZĄDZALNE.
- V. UPS RACK DO SERWEROWNI.
- VI. OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Zamawiający na podstawie art. 105-107 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.2. W zakresie Części 1 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w SWZ - w Rozdziale II pkt. 29..2:
- I. AUDYT SZBI ORAZ AKTUALIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI W TYM POLITYKI BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI.
- II. SZKOLENIA Z TESTAMI SOCJOTECHNICZNYMI DLA PRACOWNIKÓW STAROSTWA.
- III. SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA INFORMATYKÓW STAROSTWA Z ZAKRESU CYBERBEZPIECZEŃSTWA.
3. W zakresie Części 2 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w SWZ - w Rozdziale II pkt. 29..2:
- I. SERWER DO URUCHOMIENIA USŁUG POPRAWIAJĄCYCH CYBERBEZPIECZEŃSTWA.
- II. SYSTEM NETWORK ACCESS CONTROL DO IZOLACJI SIECI LAN.
- III. SYSTEM UTM DO OCHRONY SIECI LAN.
- IV. PRZEŁACZNIKI ZARZĄDZALNE.
- V. UPS RACK DO SERWEROWNI.
- VI. OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w pkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (wg Załącznika nr 3 do SWZ);
- Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - wg Załącznika nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy zgodnie z art. 117 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale II pkt 29;
b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi spełnić warunki dotyczące niepodlegania wykluczeniu z postępowania – Rozdział II pkt 29;
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązani są załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. Brak w ofercie ww. pełnomocnictwa lub jego nieuzupełnienie,
we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 226 ust 1 pkt c) ustawy Pzp stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty.