BZP: Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą „Wsparcie rodziny w Gminie Kutno”- 2 postępowanie
12.02.2025
2025/BZP 00101857/01
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą
„Wsparcie rodziny w Gminie Kutno”- 2 postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610203343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gminakutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakutno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą
„Wsparcie rodziny w Gminie Kutno”- 2 postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9980bbd-a0fe-4ec6-8acb-e0354509f255
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00618046/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wsparcie rodziny w Gminie Kutno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Wsparcie rodziny w gminie Kutno” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9980bbd-a0fe-4ec6-8acb-e0354509f2553.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje ogólne:
a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. b) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
c) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Rafał Augustyniak e-mail:
r.augustyniak@gminakutno.pl, tel. (24) 3848902 oraz Małgorzata Modrzejewska e-mail: m.modrzejewska@gminakutno.pl, tel. (24) 355 70 22.
d) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu„Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12.4.6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogąskorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu +48 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
12.4.7. W szczególnie uzasadnionych sytuacjach (przypadkach) uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego zapośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres E-mail:
m.modrzejewska@gminakutno.pl z zastrzeżeniem, iż powyższa sytuacja nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
12.4.8. Sposób komunikowania się w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert:
12.4.8.1.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na platformie e-Zamówienia. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
12.4.8.2.Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
12.4.8.3.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12.4.8.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
12.4.8.5.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
12.4.8.6.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: PDF, doc, docx, xls, xlix, jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na PDF.
12.4.8.7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: zip oraz 7Z 12.4.8.8.Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: rar, gif, bmp, numbers, pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
12.4.8.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy eZamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 RODO* informuję:
1. Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kutnie reprezentowany przez Kierownika GOPS w Kutnie siedziba: 99-300 Kutno, ul. Wincentego Witosa1 kontakt: tel: 24/ 355-70 -22, e-mail: gops@gminakutno.
2. Inspektorem ochrony danych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie można skontaktować się za pośrednictwempoczty elektronicznej na adres: iod_gops@gminakutno.pl listownie na powyżej podany adres z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
3. Cel przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz podstawy prawne
Pana/ Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przepis prawa.
Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest Pana/ Pani zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa (art. 6 ust. 1 lit.c RODO):
a) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”
b) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy c) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
4. Okres przechowywania danych
Pana/ Pani dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 78 ust.1 i 4 ustawy Pzp, przechowywane będą:
a) protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powyżej 4 lat – protokół postępowania wraz zzałącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Komu przekazujemy Pana / Pani dane osobowe
a) Odbiorcami Pana/ Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowaniaw oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
b) Zamawiający może udostępnić dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środkówochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
c) Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą byćprzekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
d) Ograniczenie dostępu do Pana/ Pani danych osobowych może wystąpić jedynie w szczególnychprzypadkach jeśli, jest to uzasadnione ochroną prywatności lub interesem publicznym, zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. e) Ponadto odbiorcami Pana/ Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z
postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych.
6. Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pana/ Pani dane osobowe mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 lit. d.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Przetwarzanie zautomatyzowane
W odniesieniu do Pana/ Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8. Przysługujące Panu/ Pani uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Panu/ Pani następujące uprawnienia:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/ Pani dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pana/ Pani danych osobowych- skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
c) zgłoszenie żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danychosobowych Pana/ Pani dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Panu/ Pani:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPana/ Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
9. Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy
Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.026.1.2025.MM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Grupowe warsztaty terapeutyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1 oraz umowy załącznik nr 9.1 i 10.1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
19.2 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
19.2.1 Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga – 60.
Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:
C = [(Con / Cob) x 100 pkt ]x 60%
gdzie: C = ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena; Con = cena oferty najtańszej; Cob = cena oferty badanej;
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium cena zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
19.2.2 Kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” – wskaźnik D, ranga – 40, dotyczy części 1 i 2.
Doświadczenie osoby/osób skierowanych do realizacji zamówienia poparte praktyką w realizacji działań dla każdej części osobno do 40% (do 40 pkt.). Wartość punktowa w kryterium „doświadczenie” przyznawana będzie według zasady:
a) (0 pkt.) — otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem na potrzeby realizacji zamówienia osobą lub osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie określonym w rozdziale 9.1.4 w wymiarze poniżej 2 lat,
b) (20 pkt.) — otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem na potrzeby realizacji zamówienia osobą lub osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie określonym w rozdziale 9.1.4 w wymiarze od 2 do 4 lat,
c) (40 pkt) — otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem na potrzeby realizacji zamówienia osobą lub osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie określonym w rozdziale 9. I .4 w wymiarze 4 lat i powyżej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Szkolenie „Akademia rodzica” z kompetencji wychowawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.2 oraz umowy załącznik nr 9.2 i 10.2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
19.2 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
19.2.1 Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga – 60.
Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:
C = [(Con / Cob) x 100 pkt ]x 60%
gdzie: C = ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena; Con = cena oferty najtańszej; Cob = cena oferty badanej;
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium cena zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
19.2.2 Kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” – wskaźnik D, ranga – 40, dotyczy części 1 i 2.
Doświadczenie osoby/osób skierowanych do realizacji zamówienia poparte praktyką w realizacji działań dla każdej części osobno do 40% (do 40 pkt.). Wartość punktowa w kryterium „doświadczenie” przyznawana będzie według zasady:
a) (0 pkt.) — otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem na potrzeby realizacji zamówienia osobą lub osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie określonym w rozdziale 9.1.4 w wymiarze poniżej 2 lat,
b) (20 pkt.) — otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem na potrzeby realizacji zamówienia osobą lub osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie określonym w rozdziale 9.1.4 w wymiarze od 2 do 4 lat,
c) (40 pkt) — otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem na potrzeby realizacji zamówienia osobą lub osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie określonym w rozdziale 9. I .4 w wymiarze 4 lat i powyżej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Superwizja
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.3 oraz umowy załącznik nr 9.3 i 10.3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
19.2 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
19.2.1 Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga – 60.
Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:
C = [(Con / Cob) x 100 pkt ]x 60%
gdzie: C = ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena; Con = cena oferty najtańszej; Cob = cena oferty badanej;
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium cena zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
19.2.2.3 Kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” wskaźnik D, ranga — 40 dotyczy części 3
19.2.2.3.1 Doświadczenie osoby/osób skierowanych do realizacji zamówienia poparte praktyką w realizacji działań dla każdej części osobno do 40% (do 40 pkt.). Wartość punktowa w kryterium „doświadczenie” przyznawana będzie według zasady:
a) (0 pkt.) — otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem na potrzeby realizacji zamówienia osobą lub osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie określonym w rozdziale 9.1.4 w wymiarze poniżej 5 lat
b) (20 pkt.) — otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem na potrzeby realizacji zamówienia osobą lub osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie określonym w rozdziale 9.1.4 w wymiarze 5-7 lat
c) (40 pkt) — otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem na potrzeby realizacji zamówienia osobą lub osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie określonym w rozdziale 9.1.4 w wymiarze 7 lat i powyżej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
9.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 8 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:9.1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
9.1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
9.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
9.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące niezbędnego wykształcenia
i doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiających realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
1) dla części 1 zamówienia: Grupowe warsztaty terapeutyczne
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują minimum 1 osobą posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
posiadającymi wykształcenie wyższe w kierunku psychologia, pedagogika, praca socjalna lub socjologia, a także
posiadającymi co najmniej 1 certyfikat, zaświadczenie, świadectwo potwierdzającymi posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu oraz
posiadającą co najmniej min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na rzecz dzieci/młodzieży rodzin, w pracy z analogiczną grupą docelową - w sposób ciągły lub powtarzalny w okresie ostatnich 3 lat.
2) dla części 2 Szkolenie „Akademia rodzica” z kompetencji wychowawczych
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne oraz
- posiadającą certyfikat/akredytację potwierdzającymi posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu,
posiadającą co najmniej min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na rzecz dzieci/młodzieży rodzin, w pracy z analogiczną grupą docelową - w sposób ciągły lub powtarzalny w okresie ostatnich 4 lat.
3) dla części 3 Superwizja
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują minimum 1 osobą posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
posiadającymi wykształcenie pełne wyższe pedagogiczne lub psychologiczne, a także
uzupełnieniem wykształcenia jest posiadanie certyfikatu/akredytacji potwierdzającymi posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu superwizora. W przypadku podmiotu gospodarczego/organizacji pozarządowej kserokopia dyplomu pracowników/zleceniobiorców, którzy będą wykonywali usługę na rzecz podmiotu w ramach ww. projektu oraz
posiadającymi co najmniej min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w danym obszarze wsparcia/działania w zakresie wsparcia grupy w zakresie prowadzenia Superwizji w ciągu ostatnich 7 lat.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie określonym w załączniku nr 3 do SWZ, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
10.1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przywykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunkówudziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
10.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10.1.4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.1.1. SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - w zakresie określonym w załączniku nr 4 do SWZ, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SWZ.
10.1.5. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za dostawy/usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ);
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) dostaw/usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 36 miesięcy , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy/usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 8 do SWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej (np. umowa spółki cywilnej).
11.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
11.3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
11.4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
22.3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 9.1-9.3 do SWZ- odpowiednio do każdej z części na którą złożono ofertę.22.4 Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.