BZP: Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
14.02.2025
2025/BZP 00105206/01
Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: USK-2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skrzypiec@usk2.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb885686-ef1a-4730-ae91-ae31a97af163
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. art. 13 Rozporządzenia RODO zawarta jest w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dot. art. 13 Rozporządzenia RODO zawarta jest w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.220.18.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 187600,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK -2 PUM w Szczecinie, zwanych dalej „wyposażeniem”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące wyposażenia zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie zadania nr 2,4 oraz 3.2 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 z późn. zm., dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.( zał. 4 do SWZ )
5. Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby dostarczone wyposażenie było fabrycznie nowe, rok produkcji 2025r.
6. Wymogi dla poszczególnych zadań są określone w tabeli formularza parametrów wymaganych ( zał. 3 do SWZ ).
7. Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanego wyposażenia wynosił minimum 24 m-ce
8.Zamówienie składa się z 8 zadań.
9.Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.2.5.) Wartość części: 22800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131000-9 - Regały biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39141300-5 - Szafy
39112000-0 - Krzesła
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 80%,
Kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy – 15%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK -2 PUM w Szczecinie, zwanych dalej „wyposażeniem”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące wyposażenia zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie zadania nr 2,4 oraz 3.2 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 z późn. zm., dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.( zał. 4 do SWZ )
5. Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby dostarczone wyposażenie było fabrycznie nowe, rok produkcji 2025r.
6. Wymogi dla poszczególnych zadań są określone w tabeli formularza parametrów wymaganych ( zał. 3 do SWZ ).
7. Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanego wyposażenia wynosił minimum 24 m-ce
8.Zamówienie składa się z 8 zadań.
9.Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.2.5.) Wartość części: 26400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131000-9 - Regały biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39141300-5 - Szafy
39112000-0 - Krzesła
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 80%,
Kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy – 15%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK -2 PUM w Szczecinie, zwanych dalej „wyposażeniem”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące wyposażenia zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie zadania nr 2,4 oraz 3.2 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 z późn. zm., dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.( zał. 4 do SWZ )
5. Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby dostarczone wyposażenie było fabrycznie nowe, rok produkcji 2025r.
6. Wymogi dla poszczególnych zadań są określone w tabeli formularza parametrów wymaganych ( zał. 3 do SWZ ).
7. Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanego wyposażenia wynosił minimum 24 m-ce
8.Zamówienie składa się z 8 zadań.
9.Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.2.5.) Wartość części: 34100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131000-9 - Regały biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39141300-5 - Szafy
39112000-0 - Krzesła
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 80%,
Kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy – 15%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK -2 PUM w Szczecinie, zwanych dalej „wyposażeniem”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące wyposażenia zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie zadania nr 2,4 oraz 3.2 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 z późn. zm., dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.( zał. 4 do SWZ )
5. Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby dostarczone wyposażenie było fabrycznie nowe, rok produkcji 2025r.
6. Wymogi dla poszczególnych zadań są określone w tabeli formularza parametrów wymaganych ( zał. 3 do SWZ ).
7. Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanego wyposażenia wynosił minimum 24 m-ce
8.Zamówienie składa się z 8 zadań.
9.Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.2.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131000-9 - Regały biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39141300-5 - Szafy
39112000-0 - Krzesła
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 80%,
Kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy – 15%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK -2 PUM w Szczecinie, zwanych dalej „wyposażeniem”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące wyposażenia zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie zadania nr 2,4 oraz 3.2 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 z późn. zm., dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.( zał. 4 do SWZ )
5. Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby dostarczone wyposażenie było fabrycznie nowe, rok produkcji 2025r.
6. Wymogi dla poszczególnych zadań są określone w tabeli formularza parametrów wymaganych ( zał. 3 do SWZ ).
7. Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanego wyposażenia wynosił minimum 24 m-ce
8.Zamówienie składa się z 8 zadań.
9.Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.2.5.) Wartość części: 16800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131000-9 - Regały biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39141300-5 - Szafy
39112000-0 - Krzesła
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 80%,
Kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy – 15%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK -2 PUM w Szczecinie, zwanych dalej „wyposażeniem”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące wyposażenia zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie zadania nr 2,4 oraz 3.2 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 z późn. zm., dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.( zał. 4 do SWZ )
5. Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby dostarczone wyposażenie było fabrycznie nowe, rok produkcji 2025r.
6. Wymogi dla poszczególnych zadań są określone w tabeli formularza parametrów wymaganych ( zał. 3 do SWZ ).
7. Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanego wyposażenia wynosił minimum 24 m-ce
8.Zamówienie składa się z 8 zadań.
9.Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.2.5.) Wartość części: 4000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131000-9 - Regały biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39141300-5 - Szafy
39112000-0 - Krzesła
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 80%,
Kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy – 15%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK -2 PUM w Szczecinie, zwanych dalej „wyposażeniem”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące wyposażenia zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie zadania nr 2,4 oraz 3.2 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 z późn. zm., dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.( zał. 4 do SWZ )
5. Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby dostarczone wyposażenie było fabrycznie nowe, rok produkcji 2025r.
6. Wymogi dla poszczególnych zadań są określone w tabeli formularza parametrów wymaganych ( zał. 3 do SWZ ).
7. Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanego wyposażenia wynosił minimum 24 m-ce
8.Zamówienie składa się z 8 zadań.
9.Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.2.5.) Wartość części: 59000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131000-9 - Regały biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39141300-5 - Szafy
39112000-0 - Krzesła
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 80%,
Kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy – 15%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK -2 PUM w Szczecinie, zwanych dalej „wyposażeniem”.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu „Parametry wymagane” (zał. 3 do SWZ, zwany dalej również jako „FPW”), natomiast szacowane ilości dotyczące wyposażenia zostały zawarte w formularzu cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako FCJ).
3. W zakresie zadania nr 2,4 oraz 3.2 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 z późn. zm., dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.( zał. 4 do SWZ )
5. Zamawiający dla wszystkich zadań wymaga aby dostarczone wyposażenie było fabrycznie nowe, rok produkcji 2025r.
6. Wymogi dla poszczególnych zadań są określone w tabeli formularza parametrów wymaganych ( zał. 3 do SWZ ).
7. Zamawiający wymaga dla wszystkich zadań, by okres gwarancji oferowanego wyposażenia wynosił minimum 24 m-ce
8.Zamówienie składa się z 8 zadań.
9.Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 3 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.
4.2.5.) Wartość części: 12500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131000-9 - Regały biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39141300-5 - Szafy
39112000-0 - Krzesła
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryterium 1: cena brutto – 80%,
Kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy – 15%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (1A),
b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (1B)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (1C),
d) zdolności technicznej lub zawodowej (1D).
1A. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1B. Kompetencje lub uprawnienia: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1C. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1D. Zdolność techniczna lub zawodowa: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: NA WEZWANIE:
1. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania – aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z wymogiem zawartym w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w niniejszym postępowaniu obejmują:
A) W ZAKRESIE POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA:
a) oświadczenie o aktualności informacji (zał. 6 do SWZ) zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
b) oświadczenie (zał. 7 do SWZ) wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy:
- o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.594 z póxn.zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową
albo
- o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (dalej również „KRS”) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dalej również „CEIDG”), w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy (likwidacja, upadłość, układ z wierzycielem, zawieszenie działalności gospodarczej), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: DO OFERTY
1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie (zał. 5 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania - zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie w wymaganym przez zamawiającego zakresie.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie złożyć na wezwanie zamawiającego oświadczenie, o którym mowa w punkcie B.2.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. WRAZ Z OFERTĄ, w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez zamawiającego w dokumentach zamówienia, WYKONAWCA ZŁOŻY wyszczególnione poniżej przedmiotowe środki dowodowe:a) Dla wszystkich zadań Wypełnione przez Wykonawcę załącznik nr 3 do SWZ FPW (Formularz Parametrów Wymaganych);
b) DLA ZADANIA NR 2,4, 3.2 oświadczenie (zał. 4 do SWZ) o dopuszczeniu oferowanych wyrobów do obrotu i używania na terytorium RP – zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 z późn.zm , dalej „UoWM”);
c) DLA WSZYSTKICH ZADAŃ w celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenia posiadają wszystkie parametry i właściwości określone w załączniku nr 2 i 3 do SWZ Zamawiający wymaga złożenia dokumentów w postaci ilustrowanych ulotek, folderów, instrukcji obsługi, bądź innych dokumentów, określanych dalej jako „materiały informacyjne producenta”, zawierających potwierdzenie wymaganych parametrów i właściwości oraz z wyraźnym zaznaczeniem numeru katalogowego oraz pozycji/zadania, której ten numer katalogowy dotyczy. Materiały informacyjne winny być wystawione przez producenta oferowanego wyposażenia. W przypadku, gdy producent oferowanego wyposażenia ma siedzibę poza granicami RP materiały informacyjne winny być załączone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych z ppkt. 1 złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba, że przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.3.Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna - konsorcjum bądź spółka cywilna: w przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia, oferta winna spełniać następujące wymagania:
a) do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu (pełnomocnictwo
może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy w postępowaniu); pełnomocnictwo powinno być załączone w
oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii i zawierać wyszczególnienie wszystkich wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, szczegółowo określać zamówienie, do którego się odnosi, wskazywać pełnomocnika
oraz precyzować zakres jego umocowania;
b) oferta wspólna winna być sporządzona zgodnie z SWZ;
c) każdy z wykonawców składa oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w ppkt B.1.b);
d) wymagane oświadczenia należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, kto składa oświadczenie, to jest: czy
oświadczenie składane jest przez członka konsorcjum czy też przez pełnomocnika w imieniu konsorcjum;
e) wspólnicy spółki cywilnej traktowani będą tak jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy opis zakresu możliwych zmian opisuje § 12 rozdziału II SWZ (PROJEKTOWANE POSTANOWIENIAUMOWY ).