BZP: Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
14.02.2025
2025/BZP 00106094/01
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. JANA PAWŁA II
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5431015233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Brańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-120
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857375132
1.5.8.) Numer faksu: 857375060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsbransk@dpsbransk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbransk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dom pomocy społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-786643cb-2189-41db-9e59-ee343e3092a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043490/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r. od daty udzielenia zamówienia.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-786643cb-2189-41db-9e59-ee343e3092a43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: znajdują się na stronie ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie ze SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie ze SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AGK.252.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 333956,94 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im.Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia Część nr 1sukcesywne dostawy nabiału-załącznik nr 1a
4.2.5.) Wartość części: 108366,7 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający dopuszcza prawo opcji, podane ilości są wartościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego (itp. wskutek zlecanych diet lekarskich, zmian ilości mieszkańców DPS itp.). Zamawiający gwarantuje 80% ilości określonej w formularzach cenowych z zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji, opisane w istotnych postanowieniach umowy. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, polegającego na możliwości rozszerzenia zamówienia podstawowego o którym mowa w istotnych postanowieniach umowy o dodatkowy zakres za dodatkową cenę wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1a do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 60% zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena i czas realizacji zgłoszonej reklamacji -zgodnie ze SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zgłoszonej reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im.Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia Część nr 2 sukcesywne dostawy pieczywa i ciasta-załącznik nr 1b
4.2.5.) Wartość części: 72875,0 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający dopuszcza prawo opcji, podane ilości są wartościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego (itp. wskutek zlecanych diet lekarskich, zmian ilości mieszkańców DPS itp.). Zamawiający gwarantuje 80% ilości określonej w formularzach cenowych z zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji, opisane w istotnych postanowieniach umowy.Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, polegającego na możliwości rozszerzenia zamówienia podstawowego o którym mowa w istotnych postanowieniach umowy o dodatkowy zakres za dodatkową cenę wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1b do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 60% zamówienia podstawowegoWarunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać
w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena i czas realizacji zgłoszonej reklamacji -zgodnie ze SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zgłoszonej reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im.Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia Część nr 3 sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych -załącznik nr 1c
4.2.5.) Wartość części: 107040,44 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający dopuszcza prawo opcji, podane ilości są wartościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego (itp. wskutek zlecanych diet lekarskich, zmian ilości mieszkańców DPS itp.). Zamawiający gwarantuje 80% ilości określonej w formularzach cenowych z zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji, opisane w istotnych postanowieniach umowy.Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, polegającego na możliwości rozszerzenia zamówienia podstawowego o którym mowa w istotnych postanowieniach umowy o dodatkowy zakres za dodatkową cenę wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1c do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 60% zamówienia podstawowegoWarunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać
w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena i czas realizacji zgłoszonej reklamacji -zgodnie ze SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji zgłoszonej reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im.Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia Część nr 4 sukcesywne dostawy warzyw i owoców -załącznik nr 1d
4.2.5.) Wartość części: 45674,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający dopuszcza prawo opcji, podane ilości są wartościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego (itp. wskutek zlecanych diet lekarskich, zmian ilości mieszkańców DPS itp.). Zamawiający gwarantuje 80% ilości określonej w formularzach cenowych z zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji, opisane w istotnych postanowieniach umowy.Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, polegającego na możliwości rozszerzenia zamówienia podstawowego o którym mowa w istotnych postanowieniach umowy o dodatkowy zakres za dodatkową cenę wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1d do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 60% zamówienia podstawowegoWarunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać
w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.