BZP: Utrzymanie czystości i porządku na ulicach znajdujących się na terenie miasta Nowogard
20.02.2025
2025/BZP 00112990/01
GMINA NOWOGARD
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utrzymanie czystości i porządku na ulicach znajdujących się na terenie miasta Nowogard
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGARD
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684278
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1
1.4.2.) Miejscowość: Nowogard
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowogard.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogard.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112990
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00110432
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą.
Kryterium I – C - cena oferty brutto – 60%
Kryterium II – R – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne – 40 %
Punktacja końcowa ustalona zostanie w oparciu o wzór:
gdzie : P – suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach
C – ilość uzyskanych punktów w kryterium cena
R – ilość punktów uzyskanych w kryterium czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa ilość punktów stanowiąca sumę punktów przyznanych ofercie. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
2. Sposób przyznania punktów:
Kryterium I – cena oferty brutto – 60% - Najniższa cena otrzyma maksymalna ilość punktów.
Kryterium II – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne – max. 40% - Najkrótszy czas reakcji otrzyma maksymalną ilość punktów.
a) R = 40 % – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne - 15 - 30 minut
b) R = 20 % – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne - 31-60 minut
c) R = 10 % – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne - 61-120 minut
d) R = 0 % – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne – 120-150 minut
Zamawiający określa czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne dotyczących innych usług opisanych w rozdziale IV ust 3.7 na minimalnie 15 minut (Termin minimalny) maksymalnie 150 minut. (Termin maksymalny).
Oferty, w których czas będzie niższy od minimalnego lub wyższy od maksymalnego zostaną odrzucone.
W ofercie należy podać w minutach dokładny czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą.
Kryterium I – C - cena oferty brutto – 60%
Kryterium II – R – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne – 40 %
Punktacja końcowa ustalona zostanie w oparciu o wzór:
gdzie : P – suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach
C – ilość uzyskanych punktów w kryterium cena
R – ilość punktów uzyskanych w kryterium czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa ilość punktów stanowiąca sumę punktów przyznanych ofercie. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
2. Sposób przyznania punktów:
Kryterium I – cena oferty brutto – 60% - Najniższa cena otrzyma maksymalna ilość punktów.
Kryterium II – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne – max. 40% - Najkrótszy czas reakcji otrzyma maksymalną ilość punktów.
a) R = 40 % – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne - 15 - 30 minut
b) R = 20 % – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne - 31-60 minut
c) R = 10 % – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne - 61-120 minut
d) R = 0 % – czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne – 121-150 minut
Zamawiający określa czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne dotyczących innych usług opisanych w rozdziale IV ust 3.7 na minimalnie 15 minut (Termin minimalny) maksymalnie 150 minut. (Termin maksymalny).
Oferty, w których czas będzie niższy od minimalnego lub wyższy od maksymalnego zostaną odrzucone.
W ofercie należy podać w minutach dokładny czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.