BZP: Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 2 zadania
26.02.2025
2025/BZP 00121616/01
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 2 zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a04084f7-7695-452b-94fe-09aabf74bb99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039621/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1182K w km od 11+025 do km 11+825 w m. Pstroszyce Pierwsze i Pstroszyce Drugie, Powiat Miechowski
1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1239K w km od 0+000 do km 1+600 w miejscowości Biskupice, Powiat Miechowki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a04084f7-7695-452b-94fe-09aabf74bb993.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu:
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl,
oraz poczty elektronicznej (za wyjątkiem składania ofert): postepowania@zdpmiechow.pl
Zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl
bezpośredni link do postępowania został podany na stronie Zamawiającego
http://www.zdpmiechow.pl/art,364,rok-2025.html
Oferty należy składać tylko i wyłącznie na platformie e-Zamówienia pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej postepowania@zdpmiechow.pl
2 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3 Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia.
4 W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Komunikacja może się odbywać również za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego na adres email postepowania@zdpmiechow.pl . We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
5 Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
6 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a). administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów Tel. (41)38-111-61, Fax. (41)38-318-27;
b). z inspektorem ochrony danych osobowych w ZDP w Miechowie można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pisemnie na adres siedziby administratora oraz emailem: dane.osobowe@zdpmiechow.pl*;
c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018);
e). Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowanie pochodzącymi ze środków zewnętrznych UE, Budżetu Państwa lub innych programów pomocowych;
f). obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h). posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i). nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SE.261.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z
Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1182K w km od 11+025 do km 11+825 w m. Pstroszyce Pierwsze i Pstroszyce Drugie, Powiat Miechowski.
Zadanie inwestycyjne będzie wykonywane w oparciu o wyciąg z Dokumentacji projektowej pn.:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1182K relacji Bryzdzyń – Tunel – Miechów dł.9,540 km, odc. Chrapy – Siedliska (rondo) od km 5+385 - 14+925”. Niniejsze zamówienie dotyczy realizacji odcinka od 11+025 do km 11+825.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
ROBOTY POMIAROWE
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
- Rozbiórka mechaniczna nawierzchni betonowych, nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych
- Rozbiórka istniejącej wiaty przystankowej
- Rozbiórka krawężników betonowych z ławą betonową, obrzeży
- Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej
- Rozbiórka przepustów 50-60cm, przepustów 80-100cm, ścianek czołowych i ław
- Rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych
WYCINKA DRZEW I KRZEWÓW
- Mechaniczne karczowanie zagajników
- Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni poprzez frezowanie
ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO
ROWY
- Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi
- Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu "KRATA”
- Wykonanie ubezpieczenia na skarpach elementami betonowymi Płyty YOMB
- Mechaniczne formowanie nasypów
- Zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi
PRZEPUSTY ZJAZDOWE
- Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi
- Ławy fundamentowe żwirowe, betonowe
- Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych 80cm, 100cm
- Ścianki czołowe przepustów 60cm, 80cm
- Ścianki czołowe betonowe wraz z wykonaniem zbrojenia w postaci siatki przepustów 100cm
PRZEPUSTY POD KORONĄ DROGI
- Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi
- Rozebranie przepustów z rur żelbetowych śr.150cm
- Rozebranie ścianek czołowych z betonu
- Ławy fundamentowe betonowe przepustów
- Obudowy wlotów przepustów, beton C20/25 wraz z wykonaniem zbrojenia
- Wykonanie podkładu z chudego betonu
- Prefabrykowane przepusty ramowe wraz z płytą denną i zespalającą ze światłem przepustu 1,5x4m
JEZDNIA
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
- Frezowanie nawierzchni asfaltowych
ROBOTY ZIEMNE
- Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi
PODBUDOWA JEZDNI
- Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża
- Podbudowy z materiału stabilizowanego MCE o grubości warstwy po zagęszczeniu 30cm - MCE na miejscu z doziarnieniem do 10cm kruszywem łamanym
- Podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm
NAWIERZCHNIA
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – gr. 6 cm dla KR3
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - gr.4cm , dla KR3
POBOCZA
POBOCZA Z KRUSZYWA
- Koryta o głębokości 10cm
- Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna
- Podwójne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni remonterem z rozsypaniem grysów
POBOCZA O NAWIERZCHNI Z KOSTKI BRUKOWEJ
- Podbudowy z materiału stabilizowanego cementem
- Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8cm
SKRZYŻOWANIA
PRZEBUDOWA TARCZ SKRZYŻOWAŃ
- Frezowanie nawierzchni asfaltowych na głębokości 10cm
- Skropienie nawierzchni asfaltem
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W dla KR2
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S dla KR3
BUDOWA/PRZEBUDOWA ZJAZDÓW
ZJAZDY Z KRUSZYWA
- Koryta o głębokości 20cm
- Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna
ZJAZDY Z KOSTKI BRUKOWEJ
- Koryta o głębokości 20cm
- Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna
- Podbudowy z materiału stabilizowanego cementem
- Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm
PERONY AUTOBUSOWE
- Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna
- Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna
- Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm
- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm
- Ścieki uliczne z kostki betonowej przykrawężnikowe
- Ława betonowa z oporem
- Dostarczenie wraz z montażem wiaty przystankowej
ELEMENTY ULICZNE
- Krawężniki betonowe o wymiarach 15x22cm wtopione
- Krawężniki betonowe o wymiarach 12x25cm wtopione
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm
- Ława betonowa z oporem
OZNAKOWANIE DRÓG I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
- Ustawienie słupków do znaków
- Montaż drogowskazów tablicowych znaki A, B, D, T
- Wykonanie oznakowania poz. chemoutwardzalnego grubowarstwowego
- Bariery jednostronne o masie 1m 39kg
- Poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem
TABLICE INFORMACYJNE
- Wykonanie i montaż tablic informacyjnych o realizacji projektu z Rządowego Funduszu Rozwoju
Dróg (treść zgodna ze wzorem regulaminu projektu).
Opis przedmiotu zamówienia odrębnie dla poszczególnych zadań stanowią: Wyciągi z dokumentacji projektowych.
Zadania 1 i 2 będą realizowane z udziałem środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art.214 ust.1 pkt.7 ustawy o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego- dla każdego zadania oddzielnie.
Zamówienia o których mowa powyżej dotyczą (kontynuacji) powtórzenia robót podstawowych związanych z realizacją poszczególnych zadań (odrębnie dla zad.1 i zad.2):
Zwiększenie ilości robót, wykraczające poza ilości zakładane może nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności:
- konieczności wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną,
- konieczności zakończenia całości robót w celu uzyskania zaplanowanego rezultatu,
- konieczności nie dopuszczenia do pogorszenia przejezdności i parametrów technicznych,
- konieczności zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych i innych omyłek w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców.
3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
5. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 4, oferta podlega odrzuceniu.
6. Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
7. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z
Zadanie 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1239K w km od 0+000 do km 1+600 w miejscowości Biskupice, Powiat Miechowski.
Dokumentacja projektowa stanowiąca element opisu przedmiotu zamówienia została opracowana pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej nr 1239K relacji DW 783 – Biskupice – Jaksice – Kamieńczyce – Miechów (ul. Kolejowa)” dla odcinka drogi 1239K od km 0+000 – do km 6+953. Niniejsze zamówienie dotyczy realizacji zadania objętego opracowaniem projektowym w części dotyczącej odcinka od km 0+000 do km 1+600.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Branża drogowa:
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- karczowanie drzew wraz z wywiezieniem gałęzi i karpiny
- ręczne karczowanie gęstych krzaków i podszycia
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
- Rozebranie podbudowy betonowej o grubości 12cm
- Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej
- Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
- Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm
- Rozebranie przepustów rurowych betonowych
- Rozebranie elementów betonowych, ścianki czołowe i ławy betonowe
ROBOTY ZIEMNE
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi
- Formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dowiezionej
KRAWĘZNIKI I OBRZEŻA
- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm
- Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm
- Ława pod krawężniki betonowa B-15 z oporem
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm
- Ława pod krawężniki betonowa B-15 z oporem
JEZDNIA
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża
- Podbudowa z mieszanki mineralno cementowo-emulsyjnej (MCE) grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm z doziarnieniem średnio 10cm kruszywem łamanym 0/31,5
- Podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/63m
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca AS16W - grubość po zagęszcz. 8 cm
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - grubość po zagęszcz. 4 cm
- Nawierzchnie z kostki brukowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka szara
ZJAZDY
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża
- Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem
- Podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm
- Nawierzchnie z kostki brukowej kolorowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – BEZFAZOWA
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 6 cm
CHODNIKI
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa z dowozem mieszanki grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm
- Nawierzchnie z kostki brukowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka szara bezfazowa
POBOCZA
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- Podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm
- Utrwalenie pobocza remonterem z trzykrotnym skropieniem emulsją i grysami
ROWY- CIEKI UMOCNIENIA
- Umocnienia rowów , cieków płytami prefabrykowanymi 40/60/10
- Odmulenie rowu z namułu
- Wykonanie drobnych elementów odwodnienia betonowych o obj. do 0,5 m3 na skarpach i dnach rowów
- Wbijanie kołków i słupków oporowych o śr. 4-6 cm
- Wykonanie palisady przy średnicy kołków 10-12 cm
- Wykonanie zabezpieczenia skarpy nasypu palisadą betonową 15/15 o wysokości 1,20
- Wykonanie fundamentu betonowego palisady z betonu B-15
GABIONY KAMIENNE
- Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi
- Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy o wymiarach 5.0x2.0x0.5 m
PRZEPUSTY
- Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi
- Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 50, 60, 80cm
- Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych
- Prefabrykowane obudowy wlotów (wylotów) przepustów drogowych rurowych 50cm
- Obudowy wlotów (wylotów) przepustów drogowych rurowych 60cm wylewane na mokro żelbetowe
- Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym
- Wzmocnienie geosyntetykiem nasypu - ułożenie geosiatki dwukierunkowej polipropylenowej
- Obudowy wlotów (wylotów) przepustów drogowych rurowych 80cm wylewane na mokro żelbetowe
- Dwuwarstwowa powłoka izolacyjna z emulsji lub roztworu asfaltowego
- Izolacje przeciwwilgociowe z papy na lepiku asfaltowym na gorąco - powłoki poziome
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE I ROBOTY RÓŻNE
- Umocnienie skarp poprzez przywóz i rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z obsiewem i
nawożeniem
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych
- Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych
- Zabezpieczenie sieci wodociągowej rurami ochronnymi dwudzielnymi z PVC
- Dostawa wraz z montażem opraw oświetlenia ulicznego typu LED o mocy 90-100W wraz z wysięgnikami,
- Układanie rur ochronnych dwudzielnych 110mm
- Układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 160 mm
- Kopanie rowów dla kabli
- Nasypanie warstwy piasku grubości 0.1 m na dno rowu
- Zasypywanie rowów dla kabli
URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
- Wykonanie oznakowania poz. chemoutwardzalnego grubowarstwowego
- Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm
- Przymocowanie tablic znaków drogowych kategorii A, B, D, E17/18, T
- Montaż słupków drogowych U-1a/b
- Montaż tablicy prowadzącej U-3e
- Poręcze ochronne segmentowe odgradzające ruch pieszych - bariera U11a
ODWODNIENIE
- Roboty ziemne z transp.urobku
- Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste
- Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych
- Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych
- Ukop i przywóz gruntu do zasypki wykopów
- Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi
- Podkłady z ubitych materiałów sypkich
- Betonowa podstawa studni rewizyjnych z kręgów betonowych w gotowym wykopie
- Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr.500 mm z osadnikiem oraz wpustem ulicznym
- Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych- beton C45/55 o śr. 1400 mm, śr. 1200 mm
- Montaż wylotu z kolektora 500 mm
- Montaż ściankowego zakończenia kolektora 500m
- Montaż ściankowego zakończenia kolektora 315m
- Montaż odwodnienia liniowego - korytko trapezowe duże
- Montaż odwodnienia liniowego - korytko trapezowe średnie z przykryciem płytą ażurową
- Montaż odwodnienia liniowego - korytko o średnicy wewnętrznej 40cm i rusztem żeliwnym
- Ława betonowa zwykła z betonu B-30 i B-15
- Ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm
- Kanały z rur PVC-U klasy S ( SDR 34 )
- Kanały z rur żelbetowych średnicy 400mm, 500mm
- Rury ochronne stalowe
2) Tablice informacyjne:
- Wykonanie i montaż tablic informacyjnych o realizacji projektu z Rządowego Funduszu
Rozwoju Dróg (treść zgodna ze wzorem regulaminu projektu).
Opis przedmiotu zamówienia odrębnie dla poszczególnych zadań stanowią: Wyciągi z dokumentacji projektowych.
Zadania 1 i 2 będą realizowane z udziałem środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art.214 ust.1 pkt.7 ustawy o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego- dla każdego zadania oddzielnie.
Zamówienia o których mowa powyżej dotyczą (kontynuacji) powtórzenia robót podstawowych związanych z realizacją poszczególnych zadań (odrębnie dla zad.1 i zad.2):
Zwiększenie ilości robót, wykraczające poza ilości zakładane może nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności:
- konieczności wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną,
- konieczności zakończenia całości robót w celu uzyskania zaplanowanego rezultatu,
- konieczności nie dopuszczenia do pogorszenia przejezdności i parametrów technicznych,
- konieczności zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych i innych omyłek w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców.
3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
5. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 4, oferta podlega odrzuceniu.
6. Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
7. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć wykaz osób - załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobą/osobami:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne i posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanej z budową, rozbudową, przebudową, odbudową, remontem (poza remontem cząstkowym) dróg publicznych o nawierzchni z betonu asfaltowego, klasy co najmniej L lub odpowiadającej tej klasie.
w przypadku składania oferty na zadanie nr 1
Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum – 1 500 000 zł brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100)
w przypadku składania oferty na zadanie nr 2
Wymagana wartość prowadzonych robót budowlanych wynosi minimum – 4 000 000 zł brutto (cztery miliony złotych 00/100)
Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
b) wykaz wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć wykaz robót budowlanych - załącznik nr 6 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
jedną robotę budowlaną związaną z budową, rozbudową, przebudową, odbudową lub remontem (poza remontami cząstkowymi) dróg publicznych o nawierzchni z betonu asfaltowego, klasy co najmniej L lub odpowiadającej tej klasie.
w przypadku składania oferty na zadanie nr 1
Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum – 1 500 000 zł brutto
w przypadku składania oferty na zadanie nr 2
Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum – 4 000 000 zł brutto
Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
UWAGA! W celu wykazania spełnienia warunków w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (wykaz osób, wykaz wykonanych robót), w przypadku składania oferty na kilka zadań Wykonawca może wskazać tę samą osobę jako Kierownika budowy i może wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej związanej z budową, rozbudową, przebudową, odbudową lub remontem (poza remontami cząstkowymi) dróg publicznych o nawierzchni z betonu asfaltowego, klasy co najmniej L lub odpowiadającej tej klasie zgodnie z postawionymi warunkami.
W przypadku składania oferty na zadanie 1 Wykonawca może wykazać spełnienie warunku jak dla zadania 2.
Natomiast spełnienie warunku dla zadania 1 nie stanowi spełnienia warunku opisanego dla zadania2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania, którymi są:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
b) wykaz wykonanych robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium w wysokości:Dla zad.1 – 23 000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100)
Dla zad.2 – 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
W interaktywnym formularzu oferty w pkt. IV należy wskazać informacje dotyczące formy wniesienia wadium (wybór z listy) oraz podać informacje na temat zwrotu wadium tj: adres e-mail Gwaranta do zwrotu wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji) bądź Nr rachunku bankowego na które należy dokonać zwrotu wadium wnoszonego w pieniądzu.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Krakowski Bank Spółdzielczy 73 8591 0007 0200 0792 3016 0004 z dopiskiem –
„Wadium- zad.nr … , numer postępowania: SE.261.3.2025”
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP.
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodniez art. 58 ust. 2 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi (roboty) wykonają poszczególni Wykonawcy jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować będą poszczególni Wykonawcy - Zał. 1c do SWZ
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze Projektowych postanowień umowy, stanowiącym Zał. nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy