BZP: Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" w Szewnie
11.03.2025
2025/BZP 00139641/01
Gmina Bodzechów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" w Szewnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bodzechów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009998
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mikołaja Reja 10
1.4.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugb.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/gmina-bodzechow
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139641
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00123346
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest remont boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy oraz otaczających je piłkochwytów.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
a) zabezpieczenie istniejących urządzeń i budynków wokół placu budowy,
b) rozbiórka istniejącej nawierzchni ze sztucznej trawy,
c) demontaż siatki piłkochwytów,
d) czyszczenie konstrukcji szkieletowych piłkochwytów i furtek,
- wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w zakresie Wykonawcy;
2) Roboty budowlane – remont nawierzchni boiska:
a) Uzupełnienie podbudowy w miejscach zniszczonych podczas demontażu sztucznej trawy,
b) Wyrównanie istniejącej podbudowy,
c) Rozłożenie warstwy trawy syntetycznej z trawy syntetycznej o wysokości 5 cm w kolorze zielonym wypełnioną piaskiem kwarcowym oraz EPDM z recyklingu zgodnie z raportem z badań – minimalana ilość wypełnienia nawierzchni: 18-20kg piasku kwarcowego o uziarnieniu 0-4mm na 1 m2, 12-15kg granulatu gumowego na 1 m2 . Trawa syntetyczna tuftowana posiadająca cechy jak najbardziej zbliżone do trawy naturalnej w zakresie wizualnym i użytkowym. Nawierzchnia musi posiadać dwa rodzaje włókien (monofilowe i fibrylowane), każde o wysokości min. 50 mm.
d) Parametry techniczne nawierzchni:
Kombinacja 2 rodzaj włókien – monofilowych i fibrylowanych
Wysokość włókna: min. 45mm
Dtex: min. 17 000
Grubość włókna: monofilowego min. 350 mikronów i min. 90 mikronów dla włókna fibrylowanego
Ciężar włókna: min. 2150gr/m2
Ilość pęczków: min. 8500/m2
Ilość włókien: min. 120.000/m2
Przepuszczalność dla trawy: min. 3300mm/h
Przepuszczalność systemu: min. 1200mm/h
Siła wyrywania pęczka po starzeniem: min. 68N
Wytrzymałość łączenia klejonego: min. 110N/100mm
Zamawiający wymaga nawierzchni boiska z trawy syntetycznej o wysokości minimum 4,5 cm w kolorze zielonym wypełnionej piaskiem kwarcowym oraz EPDM z recyklingu zgodnie z raportem z badań. Nie dopuszcza się granulatu SBR. Zamawiający informuje, że konieczność zastosowania lub nie shock-padu oraz grubość zastosowanego shock-padu będzie wynika z raportu z badań dotyczącego oferowanego systemu nawierzchni. Nawierzchnia musi posiadać dwa rodzaje włókien (monofilowe i fibrylowane).
e) Wykonanie linii wyznaczających pole gry.
3) Roboty montażowe:
a) Zabezpieczenie antykorozyjne i pomalowanie dwukrotne konstrukcji metalowej piłkochwytów i furtek wg projektu pierwotnego,
b) Montaż nowej siatki piłkochwytów wg projektu pierwotnego,
4) Roboty porządkowe i wykończeniowe:
a) Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych,
b) Wywiezienie zanieczyszczeń na koszt wykonawcy,
c) Wykonanie trawników. Odtworzenie zniszczonych trawników i zajętych terenów.
5) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej – wg wytycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki
Zakres robót określony powyżej nie wyczerpuje opisu zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) stanowiące załącznik nr 5 do SWZ (Załącznik nr 5 do SWZ- Dokumentacja techniczna) . Sposób i warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest remont boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy oraz otaczających je piłkochwytów.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
a) zabezpieczenie istniejących urządzeń i budynków wokół placu budowy,
b) rozbiórka istniejącej nawierzchni ze sztucznej trawy,
c) demontaż siatki piłkochwytów,
d) czyszczenie konstrukcji szkieletowych piłkochwytów i furtek,
- wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w zakresie Wykonawcy;
2) Roboty budowlane – remont nawierzchni boiska:
a) Uzupełnienie podbudowy w miejscach zniszczonych podczas demontażu sztucznej trawy,
b) Wyrównanie istniejącej podbudowy,
c) Rozłożenie warstwy trawy syntetycznej z trawy syntetycznej o wysokości 5 cm w kolorze zielonym wypełnioną piaskiem kwarcowym oraz EPDM z recyklingu zgodnie z raportem z badań – minimalana ilość wypełnienia nawierzchni: 18-20kg piasku kwarcowego o uziarnieniu 0-4mm na 1 m2, 12-15kg granulatu gumowego na 1 m2 . Trawa syntetyczna tuftowana posiadająca cechy jak najbardziej zbliżone do trawy naturalnej w zakresie wizualnym i użytkowym. Nawierzchnia musi posiadać dwa rodzaje włókien (monofilowe i fibrylowane), każde o wysokości min. 50 mm.
d) Parametry techniczne nawierzchni:
Kombinacja 2 rodzaj włókien – monofilowych i fibrylowanych
Wysokość włókna: min. 45mm
Dtex: min. 17 000
Grubość włókna: monofilowego min. 350 mikronów i min. 90 mikronów dla włókna fibrylowanego
Waga całkowita: min. 2150gr/m2
Ilość pęczków: min. 8500/m2
Ilość włókien: min. 120.000/m2
Przepuszczalność dla trawy: min. 2000mm/h
Przepuszczalność systemu: min. 1200mm/h
Siła wyrywania pęczka po starzeniem: min. 68N
Wytrzymałość łączenia klejonego: min. 110N/100mm
Zamawiający wymaga nawierzchni boiska z trawy syntetycznej o wysokości minimum 4,5 cm w kolorze zielonym wypełnionej piaskiem kwarcowym oraz EPDM z recyklingu zgodnie z raportem z badań. Nie dopuszcza się granulatu SBR. Zamawiający informuje, że konieczność zastosowania lub nie shock-padu oraz grubość zastosowanego shock-padu będzie wynika z raportu z badań dotyczącego oferowanego systemu nawierzchni. Nawierzchnia musi posiadać dwa rodzaje włókien (monofilowe i fibrylowane).
e) Wykonanie linii wyznaczających pole gry.
3) Roboty montażowe:
a) Zabezpieczenie antykorozyjne i pomalowanie dwukrotne konstrukcji metalowej piłkochwytów i furtek wg projektu pierwotnego,
b) Montaż nowej siatki piłkochwytów wg projektu pierwotnego,
4) Roboty porządkowe i wykończeniowe:
a) Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych,
b) Wywiezienie zanieczyszczeń na koszt wykonawcy,
c) Wykonanie trawników. Odtworzenie zniszczonych trawników i zajętych terenów.
5) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej – wg wytycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki
Zakres robót określony powyżej nie wyczerpuje opisu zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) stanowiące załącznik nr 5 do SWZ (Załącznik nr 5 do SWZ- Dokumentacja techniczna) . Sposób i warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-24 10:00
Po zmianie:
2025-03-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-24 10:15
Po zmianie:
2025-03-25 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-22
Po zmianie:
2025-04-23