BZP: Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
12.03.2025
2025/BZP 00143383/01
Gmina Miejska Świdnik
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.4.2.) Miejscowość: Świdnik
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 751 76 20
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143383
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00105969
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Ocena ofert odbywać się będzie w sposób wskazany w sekcji 14 SWZ na podstawie następujących kryteriów oceny ofert - cena 60%, okres gwarancji i rękojmi 40% (z uwzględnieniem podkryteriów - okres gwarancji i rękojmi na słupy 20%, okres gwarancji i rękojmi na lampy 20%).
Po zmianie:
Ocena ofert odbywać się będzie w sposób wskazany w sekcji 14 SWZ na podstawie następujących kryteriów oceny ofert - cena 60%, okres gwarancji i rękojmi 35% (z uwzględnieniem podkryteriów - okres gwarancji i rękojmi na słupy 20%, okres gwarancji i rękojmi na lampy 15%), współczynnik oddawania barw przez lampy 5%.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zadanie obejmuje wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego w zakresie:
1) Wykonania dokumentacji projektowej i uzgodnienia z zamawiającym oraz właścicielami sieci energetycznej,
2) Demontażu opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach linii napowietrznej kpl. 358,
3) Wymiany wysięgników mocowanych na słupie linii napowietrznej szt. 309,
4) Wymiany/montażu przewodów w wysięgnikach zamontowanych na słupach linii napowietrznych kpl. 358,
5) Wymiany/montażu zacisków prądowych na liniach napowietrznych szt. 358,
6) Wymiany/montażu bezpieczników słupowych na słupach w liniach napowietrznych szt. 358,
7) Demontażu opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach lub słupach linii oświetleniowej kablowej kpl. 527,
8) Wymiany tabliczek bezpiecznikowych słupowych oświetlenia zewnętrznego na izolowane złącze bezpiecznikowe szt. 527,
9) Wymiany przewodów izolowanych w słupach oświetleniowych linii kablowych kpl. 527,
10) Montażu szafki oświetleniowej SO z systemem sterowania z komunikacją GPRS TCP/IP – kpl. 36,
11) Kosztu dopuszczeni/wyłączeni na linii energetycznych po stronie nN,
12) Demontażu i ponownego montażu licznika energii elektrycznej – 36,
13) Demontażu w części oświetleniowej rozdzielnicy nN elementów sterowania oświetleniem,
14) Wykonania zasilania szafki SO kpl. 36,
15) Wykonania zasilania obwodów oświetleniowych napowietrznych z szafki SO,
16) Montażu ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych,
17) Programowania opraw - autonomiczny profil redukcji mocy opraw szt. 885,
18) Przeprowadzenia wymaganych prób, badań i sprawdzeń pomiar szt. 885,
19) Wymiany 403 słupów typu WZ,
20) Montażu 403 słupów aluminiowych anodowanych 7m (lub zgodnie z istniejącymi wysokościami słupów aluminiowych oświetlenia LED powstałymi w ramach wcześniejszych modernizacji danej ulicy) wraz z fundamentem i wysięgnikiem,
21) Uzgodnienia oraz uzyskanie dopuszczeni do sieci elektroenergetycznych,
22) Wykonania dokumentacji powykonawczej
23) Wymagany okres gwarancji i rękojmi: na roboty budowlane - 5 lat, na słupy oświetleniowe – zgodnie z ofertą wykonawcy ale nie mniej niż 10 lat, na lampy – zgodnie z ofertą wykonawcy ale nie mniej niż 5 lat, przy czym w przypadku słupów oświetleniowych i lamp wymagana jest gwarancja producenta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Program funkcjonalno - użytkowy
Po zmianie:
Zadanie obejmuje wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego w zakresie:
1) Wykonania dokumentacji projektowej i uzgodnienia z zamawiającym oraz właścicielami sieci energetycznej,
2) Demontażu i montażu opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach linii napowietrznej kpl. 358,
3) Wymiany wysięgników mocowanych na słupie linii napowietrznej szt. 309,
4) Wymiany/montażu przewodów w wysięgnikach zamontowanych na słupach linii napowietrznych kpl. 358,
5) Wymiany/montażu zacisków prądowych na liniach napowietrznych szt. 358,
6) Wymiany/montażu bezpieczników słupowych na słupach w liniach napowietrznych szt. 358,
7) Demontażu i montażu opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach lub słupach linii oświetleniowej kablowej kpl. 527,
8) Wymiany tabliczek bezpiecznikowych słupowych oświetlenia zewnętrznego na izolowane złącze bezpiecznikowe szt. 527,
9) Wymiany przewodów izolowanych w słupach oświetleniowych linii kablowych kpl. 527,
10) Montażu szafki oświetleniowej SO z systemem sterowania z komunikacją GPRS TCP/IP – kpl. 36,
11) Kosztu dopuszczeni/wyłączeni na linii energetycznych po stronie nN,
12) Demontażu i ponownego montażu licznika energii elektrycznej – 36,
13) Demontażu w części oświetleniowej rozdzielnicy nN elementów sterowania oświetleniem,
14) Wykonania zasilania szafki SO kpl. 36,
15) Wykonania zasilania obwodów oświetleniowych napowietrznych z szafki SO,
16) Montażu ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych,
17) Programowania opraw - autonomiczny profil redukcji mocy opraw szt. 885,
18) Przeprowadzenia wymaganych prób, badań i sprawdzeń pomiar szt. 885,
19) Wymiany 403 słupów typu WZ,
20) Montażu 403 słupów aluminiowych anodowanych (zgodnie z istniejącymi wysokościami słupów aluminiowych oświetlenia LED powstałymi w ramach wcześniejszych modernizacji danej ulicy) wraz z fundamentem i wysięgnikiem,
21) Uzgodnienia oraz uzyskanie dopuszczeni do sieci elektroenergetycznych,
22) Wykonania dokumentacji powykonawczej.
23) Wymagany okres gwarancji i rękojmi: na roboty budowlane - 5 lat, na słupy oświetleniowe – zgodnie z ofertą wykonawcy ale nie mniej niż 10 lat, na lampy – zgodnie z ofertą wykonawcy ale nie mniej niz 5 lat, przy czym w przypadku słupów oświetleniowych i lamp wymagana jest gwarancja producenta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 - Opis przedmotu zamówienia oraz załącznik nr 8 - Program funkcjonalno - użytkowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
15,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Współczynnik oddawania barw przez lampy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
5,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-17 10:00
Po zmianie:
2025-03-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-17 11:00
Po zmianie:
2025-03-21 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-15
Po zmianie:
2025-04-19