BZP: Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu „Innowacyjna edukacja” w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
13.03.2025
2025/BZP 00143782/01
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 2 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu „Innowacyjna edukacja”
w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 2 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592186440
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Romana Dmowskiego 38E
1.4.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.4.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp2@zsp2.piotrkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.piotrkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143782
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00143464
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu „Innowacyjna edukacja” w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim w następujących częściach:
Część 1:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni obrabiarek cyfrowych:
1) Podręczniki do programowania CNC –20 szt.
2) Suwmiarka analogowa–10 szt.
3) Suwmiarka z noniuszem–15 szt.
4) Suwmiarka cyfrowa–1 szt.
5) Mikrometr zewnętrzny-10 szt.
6) Średnicówki mikrometryczne – 5 szt.
7) Głębokościomierze mikrometryczne – 5 szt.
8) Mikrometry zewnętrzne z końcówkami talerzykowymi – 5 szt.
9) Mikrometry zewnętrzne z końcówkami talerzykowymi – 5 szt.
10) Symulator sterowania – 5 szt.
11) Mikroskop do analizy cyfrowej – 4 szt.
12) Światłowodowy zestaw narzędziowy – 2 szt.
13) Spawarka – 2 szt.
14) Tester światłowodów – 1 szt.
Po zmianie:
Opis PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA POD AKTUALNA STRONĄ Zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
AKTUALNE OGŁOSZENIE: Ogłoszenie nr 2025/BZP 00143540 z dnia 2025-03-12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni baz danych oraz pracowni aplikacji mobilnych i desktopowych:
1) Komputer uczniowski x 40 szt.
2) Komputer nauczyciela – 2 szt.
3) Monitor - 44 szt.
4) Klawiatura – 42 szt.
5) Mysz komputerowa – 42 szt.
6) Zewnętrzna nagrywarka DVD – 42 szt.
7) Dysk sieciowy – 2 szt.
8) Dysk zewnętrzny– 2 szt.
9) Laptop – 2 szt.
10) Switch zarządzalny – 2 szt.
11) Router – 2 szt.
12) Szafa krosownicza – 2 szt.
13) Monitor interaktywny – 2 szt.
14) Licencja na oprogramowanie – 42 szt.
15) Drukarka 3D – 2 szt.
16) Urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt.
17) Projektor – 2 szt.
18) Pojemnik na elektrośmieci – dwustronny – 1 szt.
Po zmianie:
Opis PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA POD AKTUALNA STRONĄ Zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
AKTUALNE OGŁOSZENIE: Ogłoszenie nr 2025/BZP 00143540 z dnia 2025-03-12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli:
1) Krzesło (fotel ergonomiczny) – 44 szt.
2) Biurko uczniowskie – 40 szt.
3) Biurko dla nauczyciela – 2 szt.
Po zmianie:
Opis PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA POD AKTUALNA STRONĄ Zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). AKTUALNE OGŁOSZENIE: Ogłoszenie nr 2025/BZP 00143540 z dnia 2025-03-12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów rowerowych:
1) Zestaw stojaków rowerowych na 100 stanowisk - 1 szt.
2) Zestaw stojaków na hulajnogi na 20 stanowisk – 1 szt.
3) Profesjonalna, trwała stacja napraw rowerów – 1 szt.
Po zmianie:
Opis PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA POD AKTUALNA STRONĄ Zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).AKTUALNE OGŁOSZENIE: Ogłoszenie nr 2025/BZP 00143540 z dnia 2025-03-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). AKTUALNE OGŁOSZENIE: Ogłoszenie nr 2025/BZP 00143540 z dnia 2025-03-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
3. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) oświadczenie o aktualności informacji w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do IDW,
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przyna-leżności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odręb-ną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowa-niu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty czę-ściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od in-nego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do IDW,
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Po zmianie:
Opis PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA POD AKTUALNA STRONĄ Zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). AKTUALNE OGŁOSZENIE: Ogłoszenie nr 2025/BZP 00143540 z dnia 2025-03-12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 – oświadczenie niebędące podmiotowym środkiem dowodowym, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 2, załącznik nr 2a do IDW – odpowiednio, wykonawca dołącza do oferty.
2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca dołącza do oferty (jeśli dotyczy):
1) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku wykonawcy polegającego
na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby – załącznik nr 3 do IDW.
2) Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa
w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do IDW.
Po zmianie:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych:
Formularz asortymentowy, wg wzoru stanowiącego nr 1a do SWZ IDW – odpowiednio dla części zamówienia, zawierający dla proponowanego przedmiotu dostawy:
1) nazwę przedmiotu dostawy,
2) producenta,
3) model (jeśli dotyczy)
LUB
1) link do strony www lub adres strony www z kartą techniczną produktu lub specyfi-kacją techniczną produktu) lub dołączenie do formularza cenowego karty kata-logowej producenta.
2. Informacje zawarte w ww. środkach dowodowych muszą potwierdzać wszystkie parametry wymagane w SWZ Część II OPZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia własnego oświadczenia wykonawcy, że produkt spełnia wymagania opisane w SWZ lub dołączenia do oświadczenia skopiowanego opisu przedmiotu zamówienia z tabeli z formularza asortymentowo (także w formie opracowanej karty katalogowej lub specyfikacji technicznej we własnym zakresie przez wykonawcę) lub dołączenia tabeli ze skopiowanym opisem przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). AKTUALNE OGŁOSZENIE: Ogłoszenie nr 2025/BZP 00143540 z dnia 2025-03-12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych:
Formularz asortymentowy, wg wzoru stanowiącego nr 1a do SWZ IDW – odpowiednio dla części zamówienia, zawierający dla proponowanego przedmiotu dostawy:
1) nazwę przedmiotu dostawy,
2) producenta,
3) model (jeśli dotyczy)
LUB
1) link do strony www lub adres strony www z kartą techniczną produktu lub specyfi-kacją techniczną produktu) lub dołączenie do formularza cenowego karty kata-logowej producenta.
2. Informacje zawarte w ww. środkach dowodowych muszą potwierdzać wszystkie parametry wymagane w SWZ Część II OPZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia własnego oświadczenia wykonawcy, że produkt spełnia wymagania opisane w SWZ lub dołączenia do oświadczenia skopiowanego opisu przedmiotu zamówienia z tabeli z formularza asortymentowo (także w formie opracowanej karty katalogowej lub specyfikacji technicznej we własnym zakresie przez wykonawcę) lub dołączenia tabeli ze skopiowanym opisem przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu:
1. Dokument/y osoby/ób reprezentującej/ych wykonawcę (przy podpisywaniu umowy), potwierdzający/e ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty (w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu dokładny adres zamieszkania oraz nr PESEL).
2. Kopię umowy regulującej współpracę wykonawców występujących wspólnie, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym
oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami.
3. Oświadczenie o numerze konta bankowego wykonawcy, na które ma zostać przelane wynagrodzenie za realizację umowy, podpisane przez osobę uprawnioną do jego reprezentowania.
4. Oświadczenie wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych (dotyczy części
w których są meble).
6. Nieprzedłożenie dokumentów, wskazanych w pkt 1-5 zamawiający potraktuje jako uchylanie się wykonawcy od podpisania umowy.
Po zmianie:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu.
4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty,
w celu wykazania spełniania warunków udziału, oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
Po zmianie:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). AKTUALNE OGŁOSZENIE: Ogłoszenie nr 2025/BZP 00143540 z dnia 2025-03-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących SWZ CZĘŚĆ III (PPU).
2. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Po zmianie:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
3. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3fffb76a-fed9-4c67-8db5-685713c21541
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). AKTUALNE OGŁOSZENIE: Ogłoszenie nr 2025/BZP 00143540 z dnia 2025-03-12