BZP: Rozbiórka zabudowy przy ul. Daszyńskiego 91
20.03.2025
2025/BZP 00155935/01
Gmina Miejska Zgorzelec
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbiórka zabudowy przy ul. Daszyńskiego 91
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.2.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Domańskiego 7
1.4.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155935
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00148366
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem na jej podstawie decyzji pozwolenia na rozbiórkę, zwanych dalej „kompletną dokumentacją” oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynku usługowego znajdującego się przy ul. Daszyńskiego 91 w Zgorzelcu, zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 135/3 (Obr. IV, AM-4). Teren, na którym realizowane będą roboty budowlane, posiada Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego zatwierdzony Uchwałą Nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 7 października 2009r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Śródmieście w Zgorzelcu. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj
i wykonaj”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, została podzielona na dwa etapy:
1) Etap I „zaprojektuj” – w ramach którego należy opracować dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanych w dalszej części SWZ „dokumentacją”) na podstawie Programu Funkcjonalno- Użytkowego, o którym mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału oraz uzyskać prawomocną decyzję pozwolenia na rozbiórkę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wraz ze wszelkimi niezbędnymi decyzjami, uzgodnieniami i opiniami.
2) Etap II „wykonaj” – w ramach którego należy wykonać roboty budowlane (rozbiórkowe) na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę w ramach Etapu I oraz sprawować nadzór autorski, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3. W ramach robót rozbiórkowych, stanowiących Etap II przedmiotu zamówienia, należy przewidzieć w szczególności:
1) Prace przygotowawcze związane z urządzeniem kompletnego placu rozbiórki;
2) Likwidację istniejących przyłączy i instalacji w budynku, uporządkowanie i wykonanie przepięć;
3) Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, ogrzewania c.o.
z system rur i grzejników, armatury łazienkowej, orynnowania oraz anten na dachu budynku;
4) Usunięcie elementów instalacji, demontaż starych świetlików dachowych;
5) Rozebranie pokryć dachowych budynku wraz z konstrukcją;
6) Rozebranie ścian zewnętrznych i wewnętrznych budynku do poziomu przyległego terenu, rozbiórka istniejących kominów, rozbiórka ław fundamentowych;
7) Rozebranie posadzki i warstw podposadzkowych do warstwy gruntu rodzimego;
8) Rozebranie fundamentów budynku;
9) Wywóz i utylizację odpadów.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w Programie funkcjonalno-użytkowym (zwanym dalej: PFU), stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
5. Jeżeli w PFU powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonywane i zadane roboty, wówczas obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem na jej podstawie decyzji pozwolenia na rozbiórkę, zwanych dalej „kompletną dokumentacją” oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynku usługowego znajdującego się przy ul. Daszyńskiego 91 w Zgorzelcu, zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 135/3 (Obr. IV, AM-4). Teren, na którym realizowane będą roboty budowlane, posiada Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego zatwierdzony Uchwałą Nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 7 października 2009r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Śródmieście w Zgorzelcu. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj
i wykonaj”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, została podzielona na dwa etapy:
1) Etap I „zaprojektuj” – w ramach którego należy opracować dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanych w dalszej części SWZ „dokumentacją”) na podstawie Programu Funkcjonalno- Użytkowego, o którym mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału oraz uzyskać prawomocną decyzję pozwolenia na rozbiórkę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wraz ze wszelkimi niezbędnymi decyzjami, uzgodnieniami i opiniami.
2) Etap II „wykonaj” – w ramach którego należy wykonać roboty budowlane (rozbiórkowe) na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę w ramach Etapu I oraz sprawować nadzór autorski, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3. W ramach robót rozbiórkowych, stanowiących Etap II przedmiotu zamówienia, należy przewidzieć w szczególności:
1) Prace przygotowawcze związane z urządzeniem kompletnego placu rozbiórki;
2) Likwidację istniejących przyłączy i instalacji w budynku, uporządkowanie i wykonanie przepięć;
3) Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, ogrzewania c.o.
z system rur i grzejników, armatury łazienkowej, orynnowania oraz anten na dachu budynku;
4) Usunięcie elementów instalacji, demontaż starych świetlików dachowych;
5) Rozebranie pokryć dachowych budynku wraz z konstrukcją;
6) Rozebranie ścian zewnętrznych i wewnętrznych budynku do poziomu przyległego terenu, a po wykonaniu rozbiórki ścian wykonanie elewacji ścian budynków, do których przylegały wyburzone obiekty, rozbiórka istniejących kominów, rozbiórka ław fundamentowych;
7) Rozebranie posadzki i warstw podposadzkowych do warstwy gruntu rodzimego;
8) Rozebranie fundamentów budynku;
9) Wywóz i utylizację odpadów.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w Programie funkcjonalno-użytkowym (zwanym dalej: PFU), stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
5. Jeżeli w PFU powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonywane i zadane roboty, wówczas obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-01 10:00
Po zmianie:
2025-04-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-01 10:05
Po zmianie:
2025-04-07 10:05