BZP: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz narzędzi okulistycznych
25.03.2025
2025/BZP 00160589/01
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz narzędzi okulistycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 34-99-268
1.5.8.) Numer faksu: 032 34-99-299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz narzędzi okulistycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9270e777-324d-4067-865c-f1630629d9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/199733/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/199733/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych
w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
d) Rejestracja konta następuje poprzez: kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. 2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta w załączniku nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1-88).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/13/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 — Soczewki hydrofobowe (1)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33731110-7 - Soczewki śródoczne
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi zabiegami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium: Cena oferty (Pc)
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Cn / Cb x 60 = Pc”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
b) Kryterium: Termin dostawy (Pt)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
PAKIET NR 1 – 5, 7 - 9, 11:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.
PAKIET NR 6, 10:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
Zamawiający szczegółowo opisał w pkt. 13 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 — Soczewki wewnątrzgałkowe (1)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33731110-7 - Soczewki śródoczne
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi zabiegami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium: Cena oferty (Pc)
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Cn / Cb x 60 = Pc”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
b) Kryterium: Termin dostawy (Pt)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
PAKIET NR 1 – 5, 7 - 9, 11:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.
PAKIET NR 6, 10:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
Zamawiający szczegółowo opisał w pkt. 13 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 — Materiał wiskoelastyczny (1) z soczewką wewnątrzgałkową i narzędziami okulistycznymi
4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33731110-7 - Soczewki śródoczne
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi zabiegami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium: Cena oferty (Pc)
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Cn / Cb x 60 = Pc”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
b) Kryterium: Termin dostawy (Pt)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
PAKIET NR 1 – 5, 7 - 9, 11:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.
PAKIET NR 6, 10:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
Zamawiający szczegółowo opisał w pkt. 13 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 — Soczewki wewnątrzgałkowe (2)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33731110-7 - Soczewki śródoczne
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi zabiegami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium: Cena oferty (Pc)
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Cn / Cb x 60 = Pc”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
b) Kryterium: Termin dostawy (Pt)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
PAKIET NR 1 – 5, 7 - 9, 11:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.
PAKIET NR 6, 10:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
Zamawiający szczegółowo opisał w pkt. 13 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 — Materiał wiskoelastyczny (2)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi zabiegami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium: Cena oferty (Pc)
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Cn / Cb x 60 = Pc”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
b) Kryterium: Termin dostawy (Pt)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
PAKIET NR 1 – 5, 7 - 9, 11:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.
PAKIET NR 6, 10:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
Zamawiający szczegółowo opisał w pkt. 13 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 — Retraktory tęczówkowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33731110-7 - Soczewki śródoczne
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi zabiegami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium: Cena oferty (Pc)
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Cn / Cb x 60 = Pc”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
b) Kryterium: Termin dostawy (Pt)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
PAKIET NR 1 – 5, 7 - 9, 11:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.
PAKIET NR 6, 10:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
Zamawiający szczegółowo opisał w pkt. 13 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 — Soczewki wewnątrzgałkowe (3)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33731110-7 - Soczewki śródoczne
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi zabiegami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium: Cena oferty (Pc)
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Cn / Cb x 60 = Pc”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
b) Kryterium: Termin dostawy (Pt)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
PAKIET NR 1 – 5, 7 - 9, 11:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.
PAKIET NR 6, 10:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
Zamawiający szczegółowo opisał w pkt. 13 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 — Soczewki hydrofobowe (2)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33731110-7 - Soczewki śródoczne
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi zabiegami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium: Cena oferty (Pc)
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Cn / Cb x 60 = Pc”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
b) Kryterium: Termin dostawy (Pt)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
PAKIET NR 1 – 5, 7 - 9, 11:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.
PAKIET NR 6, 10:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
Zamawiający szczegółowo opisał w pkt. 13 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 — Materiał wiskoelastyczny (3)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi zabiegami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium: Cena oferty (Pc)
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Cn / Cb x 60 = Pc”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
b) Kryterium: Termin dostawy (Pt)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
PAKIET NR 1 – 5, 7 - 9, 11:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.
PAKIET NR 6, 10:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
Zamawiający szczegółowo opisał w pkt. 13 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 — Taca do sterylizacji narzędzi
4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33731110-7 - Soczewki śródoczne
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi zabiegami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium: Cena oferty (Pc)
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Cn / Cb x 60 = Pc”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
b) Kryterium: Termin dostawy (Pt)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
PAKIET NR 1 – 5, 7 - 9, 11:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.
PAKIET NR 6, 10:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
Zamawiający szczegółowo opisał w pkt. 13 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 — Materiały pomocnicze
4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż: Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
Pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi zabiegami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium: Cena oferty (Pc)
1) Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Cn / Cb x 60 = Pc”, gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty
b) Kryterium: Termin dostawy (Pt)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
PAKIET NR 1 – 5, 7 - 9, 11:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).
Wykonawcy, który nie poda w formularzu ofertowym terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.
PAKIET NR 6, 10:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
1) Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:
20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności
c) Kryterium: Termin ważności (Px) rozumiany jako termin ważności wyrobu gwarantujący utrzymanie jego sterylności (czas przydatności do zużycia)
Zamawiający szczegółowo opisał w pkt. 13 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) katalogi lub inne materiały opisujące przedmiot zamówienia — dotyczy wszystkich pozycji we wszystkich pakietach (Zamawiający wymaga złożenia katalogów lub materiałów opisujących przedmiot zamówienia pochodzących od producenta i zawierających potwierdzenie parametrów wyrobów medycznych ujętych w SWZ. Jeżeli ww. dokumenty nie są dostępne Wykonawca może przygotować materiały w oparciu o informacje uzyskane od producenta). Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 2 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) katalogi lub inne materiały opisujące przedmiot zamówienia — dotyczy wszystkich pozycji we wszystkich pakietach (Zamawiający wymaga złożenia katalogów lub materiałów opisujących przedmiot zamówienia pochodzących od producenta i zawierających potwierdzenie parametrów wyrobów medycznych ujętych w SWZ. Jeżeli ww. dokumenty nie są dostępne Wykonawca może przygotować materiały w oparciu o informacje uzyskane od producenta). Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 2 do SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto i pozostałe kryteria oceny ofert) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Dla Zamawiającego wiążący jest wyłącznie Formularz ofertowy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt. 12.7)b) Wypełniona specyfikacja asortymentowo-cenowa (SAC) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, Niniejszy SAC nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP.
c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4 do SWZ – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
d) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”,
e) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.21. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: Oświadczenie, o których mowa w punkcie 9.1 c) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
5.22. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.
5.23. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5.24. Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, oraz pełnomocnictwo sporządza w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.25. W przypadku gdy Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, lub pełnomocnictwo, sporządzi jako dokument w postaci papierowej i opatrzy własnoręcznym podpisem, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony ustalają, że wartości brutto wyszczególnione w załączniku nr 2 mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. Zmiana ceny nastąpi na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy zaakceptowanego przez drugą stronę. Zmiana będzie miała miejsce od momentu rozpoczęcia obowiązywania nowej stawki podatku VAT.2. Wykonawca zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen na zaoferowany przedmiot zamówienia (poza przypadkiem określonym w ust. 4 i 12 niniejszego paragrafu) przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza jednak zmianę postanowień umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te określone w ust. 4 i 12 niniejszego paragrafu pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny jednostkowej przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.
4. Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji danego asortymentu zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, tego samego lub innego producenta, po cenie nie wyższej niż cena dla przedmiotu zamówienia ujęta w SAC pod warunkiem, iż taka zmiana przedmiotu umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron. Zaoferowany asortyment musi posiadać to samo przeznaczenie oraz spełniać parametry opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia dla danego produktu oraz Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego.
5. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2023 poz. 1790).
6. Strony dopuszczają możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa
w § 3 ust. 1 umowy:
a) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do umowy jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
b) w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 455 ust. 1 pkt 1) UPZP, jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
c) w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 455 ust. 2 UPZP, jednakże na okres nie dłuższy niż 6miesiący od terminu obowiązywania umowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia aneksu wydłużającego terminy, o których mowa w § 6 ust. 5 i 6 umowy.
8. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać uprawnienia wynikającego z art. 455 ust. 1 pkt 1) UPZP obejmującego prawo do zwiększenia do 30% wartości i ilości asortymentu w danym pakiecie obejmującego pozycje zawarte w SAC - po cenach jednostkowych wskazanych w tym SAC z zastrzeżeniem § 6 ust. 1, 2, 4, 12, umowy. Wykonawca zobowiązany jest realizować dane domówienie na podstawie aneksu do umowy.
9. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z domówienia, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
10. Zamawiający może skorzystać z domówienia w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy w danej pozycji asortymentowej, jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia zakresu tej dostawy. Zamawiający może w tej sytuacji zwiększyć w danej pozycji asortymentowej zakres do 30% wartości pakietu, obejmującego daną pozycję.
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia, Zamawiający szczegółowo opisał w §6 ust. 1 - 17 Projektowanych Postanowień Umowy, który stanowi integralny załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia i jest dostępny na stronie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.