BZP: Wzmocnienie muru oporowego wraz z pracami remontowymi przy ul. Nadgórnej 17 w Grudziądzu.
26.03.2025
2025/BZP 00164106/01
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wzmocnienie muru oporowego wraz z pracami remontowymi przy ul. Nadgórnej 17 w Grudziądzu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871552417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Curie-Skłodowskiej 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762272847
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Waryńskiego 32-36
1.11.4.) Miejscowość: Grudziądz
1.11.5.) Kod pocztowy: 86-300
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmocnienie muru oporowego wraz z pracami remontowymi przy ul. Nadgórnej 17 w Grudziądzu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd6940c1-1e5a-4c90-8452-0276b28c7ae6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja wPostępowaniu
odbywa się przy użyciuśrodkówkomunikacjielektronicznej.2.Zamawiający informuje, iż będziekomunikował się zwykonawcami
zapomocąPlatformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz.3.Zamawiającyinformuje, iż wzakresie pytań
dotyczących funkcjonowania Platformy zakupowej należykontaktowaćsięz CentrumWsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod
numer 221010202,cwk@platformazakupowa.pl.4.Wymaganiatechniczne i organizacyjne sporządzania,wysyłania iodbierania
korespondencjielektronicznej opisane zostały wRegulaminie platformazakupowa.pl(https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin). 5.Zamawiającyokreślawymagania sprzętowo aplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie zakupowej:6.
stałydostępdosieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,7. komputer klasy PClubMAC
onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowszawersja,jeden z
systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lubichnowszewersje,8.zainstalowana dowolna
przeglądarkainternetowa, w przypadku InternetExplorerminimalniewersja 100.,9. włączona obsługa JavaScript,10.
zainstalowanyprogram AdobeAcrobatReader lubinnyobsługujący format plików .pdf11. Platforma działa
wedługstandarduprzyjętegowkomunikacjisieciowej - kodowanie UTF8,12. Oznaczenie czasu
odbiorudanychprzezplatformęzakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg.czasulokalnegoserwerasynchronizowanego zzegarem Głównego Urzędu Miar.13.
Maksymalnyrozmiarjednegoplikuprzesyłanego zapośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia,zmiany,wycofaniaofertywynosi 150 MBnatomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie
500MB.14.Zamawiającyinformuje, żeinstrukcje korzystania z Platformy zakupowej znajdują się
wzakładce„InstrukcjedlaWykonawców" nastronie internetowej podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje.15.Wykonawca,przystępując doniniejszegoPostępowania:16. akceptuje warunki
korzystaniazplatformazakupowa.plokreślone wRegulaminiezamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
wzakładce„Regulamin"oraz uznaje gozawiążący,17. zapoznał i stosuje się do
Instrukcjiskładaniaofert/wnioskówdostępnepodlinkiem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/55/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie muru oporowego na podwórzu budynku
przy ul. Nadgórnej 17 zgodnie z załączonymi projektem technicznymi oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw Postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł
4) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami
i prawidłowo ukończył przynajmniej 2 roboty ogólnobudowlane o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie.
b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia:
Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna:
• zapewnienie osoby do kierowania robotami budowlanymi -
posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:2 000,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy