BZP: Przebudowa drogi powiatowej nr 3301P ul. 11 Listopada w Sompolnie
27.03.2025
2025/BZP 00164798/01
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 3301P ul. 11 Listopada w Sompolnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3301P ul. 11 Listopada w Sompolnie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a96c3047-4565-42ce-92c4-a128efcd393e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038806/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 3301P ul. 11 Listopada w Sompolnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa. Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021, ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie jest zalecane. d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowani UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 3. Oferta powinna być: a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za
pośrednictwem platformazakupowa.pl, c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.ZZ.3302.03.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3301P ul. 11 Listopada w Sompolnie.
Zakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
- robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych;
- zdjęcia warstwy humusu;
- mechanicznego frezowania nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
- rozbiórki podbudowy nawierzchni jezdni z bruku kamiennego oraz kamienia polnego;
- ręcznej rozbiórki nawierzchni chodników, zjazdów z betonowej kostki brukowej oraz płytek chodnikowych wraz z podbudową;
- demontażu słupków blokujących;
- demontażu barieroporęczy;
- demontażu znaków pionowych oraz konstrukcji wsporczych;
- karczowania krzaków;
- regulacji wysokościowej nawierzchni chodników i zjazdów;
- rozbiórki obrzeży chodnikowych 6x20 oraz 8x30 wraz z ławą betonową;
- cięcia nawierzchni z betonu asfaltowego piłą mechaniczną;
- rozbiórki nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z podbudową z bruku kamiennego oraz kamienia polnego;
- rozbiórki krawężników betonowych drogowych wraz z ławą betonową;
- rozbiórki przepustów pod zjazdami;
- rozbiórki betonowych murków oporowych przy przepustach;
- regulacji wysokościowej pokryw i włazów;
- wykopów wraz z wywozem gruntu;
- robót ziemnych;
- warstw odsączających i odcinających;
- podbudowy z betonu cementowego;
- podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego;
- połączenia międzywarstwowego nawierzchni drogi;
- ustawienia krawężników betonowych 20x30x100 cm;
- ustawienia krawężników betonowych 20x22x100 cm;
- ustawienia krawężników betonowych przejściowych 20x22/30x100 cm;
- ustawienia krawężników betonowych przejściowych 12x25x100 cm;
- ustawienia krawężników kamiennych ciętych, góra płomieniowana 20x30x100 cm;
- ustawienia krawężników kamiennych trapezowych, góra płomieniowana 15/21x30 cm;
- ustawienia krawężników granitowych-oporników góra płomieniowana 12x25x100 cm;
- ustawienia obrzeża betonowego chodnikowego 8x30x100 cm;
- ścieku z dwóch rzędów kostki betonowej 8x10x20 cm na podsypce cem.-piaskowej;
- nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z betonu asfaltowego AC 5S 50/70;
- nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej bezfazowej koloru szarego dla dróg ulic oraz placów i chodników;
- nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej bezfazowej koloru grafitowego;
- nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego AC 5S 50/70;
- nawierzchni zatoki postojowej z betonowej kostki brukowej bezfazowej koloru szarego;
- nawierzchni pierścienia najazdowego ronda z kostki granitowej 15/17 wraz z wypełnieniem spoin żywicą epoksydową na podsypce cem-piask;
- wyspy centralnej ronda;
- wyspy rozdzielającej ronda;
- podbudowy jezdni z kruszywa niezwiązanego;
- podbudowy nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC 22P 35/50 jak dla KR3;
- warstwy wyrównawczej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC 11W 50/70 jak dla KR3;
- warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC 16W 35/50 jak dla KR3;
- ułożenia siatki zbrojeniowej wykonanej z kordu stalowego na nośniku z włókniny poliestrowej;
- warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z SMA 8 PMB 45/80-55 jak dla KR3;
- montażu radarowego wyświetlacza prędkości;
- nowego oznakowania pionowego i poziomego;
- montażu barier rurowych;
- robót wykończeniowych;
- zieleni drogowej;
- pobocza umocnionego kruszywem;
- montażu ławek;
- rozbiórki i likwidacji istniejących elementów sieci kanalizacji;
- regulacji pionowej skrzynek wodociągowych;
- regulacji pionowej włazów kanałowych;
- przebudowy istniejących hydrantów przeciwpożarowych;
- rozbiórki istniejącego przepustu;
- wykopów mechanicznych w szalunkach;
- podsypki i obsypki rurociągów ręczne i mechaniczne;
- zagęszczenia zasypów zagęszczarkami ręcznymi i mechanicznymi;
- rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC ∅200 mm w wykopie;
- rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC ∅300 mm w wykopie;
- rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC ∅400 mm w wykopie;
- studni rewizyjnych ∅1000 mm prefabrykowanych z kręgów betonowych, zaizolowanych zewnętrznie, z zestawem odciążającym i włazem D400;
- studzienek ściekowych ulicznych betonowych ∅500 mm z osadnikiem i rusztem żeliwnym;
- wylotów prefabrykowanych KPED 02.16;
- próby szczelności;
- monitoringu kamerą TV;
- demontażu opraw oświetleniowych zewnętrznych na słupie lub wysięgniku;
- demontażu istniejących słupów oświetleniowych;
- kopania rowów dla kabli;
- wykopów pod fundamenty słupów;
- ułożenia rur osłonowych z PCV karbowanych dwuściennych ∅75 mm;
- ułożenia rur osłonowych sztywnych gładkościennych ∅110 mm;
- przewiertu rurą sztywną gładkościenną ∅110 mm;
- ułożenia kabla YAKY 4x25 mm w rurach;
- ułożenia przewodów uziemiających w rowie kablowym luzem z bednarki 25x4 mm2;
- montażu słupów oświetleniowych z oprawą LED i wysięgnikiem 1-krotnym o wysięgu bocznym na fundamencie prefabrykowanym;
- montażu słupów oświetleniowych z demontażu;
- montażu słupów doświetleniowych przejścia dla pieszych z oprawą LED na fundamencie prefabrykowanym;
- montażu aparatów elektrycznych systemu detekcji pieszych;
- modernizacji i rozbudowy szafki zasilająco-sterowniczej oświetlenia ulicznego;
- montażu przewodów YDY 3x15 mm2;
- montażu złączy słupowych;
- pomiarów rezystancji;
- badań instalacji uziemiającej;
- sprawdzenia samoczynnego włączania zasilania;
- pomiaru natężenia oświetlenia;
- wymiany ram i pokryw studni infrastruktury telekomunikacyjnej;
- regulacji wysokościowej ram studni infrastruktury telekomunikacyjnej;
- przepustów pod drogami i innymi przeszkodami wykopem otwartym;
- budowy studni kablowych podszafkowych SKS z kostki betonowej;
- budowy studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych dwuelementowych;
- budowy kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych w wykopie wykonanym mechanicznie;
- budowy pakietu mikrokanalizacji na głębokości 1 m w wykopie wykonanym ręcznie;
- wciągnięcia mikrorurki do kanalizacji pierwotnej ręcznie;
- budowy rurociągu kablowego HDPE ∅40 mm w wykopie ;
- montażu złączy rur polietylenowych w kanalizacji, rur HDPE ∅40 mm, złączki skręcane;
- uszczelnienia otworów kanalizacji pierwotnej;
- badania szczelności odcinków kanalizacji wtórnej i zmontowanych odcinków mikroinstalacji;
- montażu elementów mechanicznej ochrony przed ingerencją osób nieuprawnionych w istniejących studniach kablowych, pokrywa dodatkowa z listwami, rama ciężka lub podwójna lekka;
- wycinki drzew;
- karczowania pni;
- karczowania krzewów;
- oczyszczenia terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci;
- ręcznego lub mechanicznego wzruszenia gleby;
- ułożenia obrzeża metalowego oddzielającego kostkę betonową od kamienia ozdobnego;
- rozłożenia agrowłókniny na terenie przeznaczonym pod nasadzenia;
- rozłożenia kamienia ozdobnego na terenie przeznaczonym pod nasadzenia;
- sadzenia dziew i krzewów;
- pielęgnacji krzewów i drzew;
- inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium: 60%;
2) Wydłużenie okresu gwarancji (G) - waga kryterium: 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1) Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości zadania nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł (brutto) każde, w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej.
Zamawiający dopuszcza również wykazanie się jednym zadaniem na łączną wartość roboty budowlanej nie niższą niż 7.000.000,00 zł (brutto) o zakresie jak wyżej.
2) Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wykaże podstawę do dysponowania ww. osobami tj.:
- Kierownika budowy (min. 1 osoba) w branży drogowej – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadającego doświadczenie w realizacji na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, jednego zadania polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości zadania nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (brutto), w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej.
- Kierownik robót – branża sanitarna (min 1 osoba) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
- Kierownik robót – branża elektryczna (min. 1 osoba) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
- Kierownik robót – branża teletechniczna (min. 1 osoba) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierowników robót/budowy w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów), który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 8 do SWZ;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokumenty składają Wykonawcy łącznie.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 9 do SWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. wykaz składają Wykonawcy łącznie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pocztowym S.A. nr rachunku 52 1320 1016 2790 0004 2000 0023 z dopiskiem „Wadium – postępowanie nr ZDP.ZZ.3302.03.2025 – Przebudowa drogi powiatowej nr 3301P ul. 11 Listopada w Sompolnie”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (UWAGA - wypełnić i dołączyć tylko w przypadku składnia oferty wspólnej).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy. Zakres, rodzaj zmian i warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 17 projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy