BZP: Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
28.03.2025
2025/BZP 00167808/01
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08f6bf84-9eda-4489-8897-daeb1c8e81c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044041/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa mebli do wykonania na wymiar oraz foteli obrotowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/usk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. XIII SWZ.
Adres strony internetowej - https://portal.smartpzp.pl/usk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,zwany dalej Systemem. Szczegóły opisano w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły Klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO zastosowanej przez Zamawiającego w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisano w pkt XXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Postępowanie nr 18, ZP.261.6-Z.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do wykonania na wymiar dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) i w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. Termin realizacji przedmiotów zamówienia dotyczący umowy wynosi 8-m-cy. Dostawa, transport i montaż mebli i innych przedmiotów zamówienia – do 8 tygodni (kryterium oceny ofert) od daty przekazania zamówienia cząstkowego w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39121000-6 - Biurka i stoły
39141300-5 - Szafy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z opcji w ilości i wartości opisanej w załączniku nr 1 – Formularzu cenowo-ofertowym, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i art. 441 ust. 1 ustawy PzpWartość opcji dla Części 1 - 196 892,76
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Częściach Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena brutto oferty w zł - 60%
2) Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach: 30%,
3) Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach: 10%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tapczanów dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) i w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. Termin realizacji przedmiotów zamówienia dotyczący umowy wynosi 8-m-cy. Dostawa, transport i montaż mebli i innych przedmiotów zamówienia – do 8 tygodni (kryterium oceny ofert) od daty przekazania zamówienia cząstkowego w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z opcji w ilości i wartości opisanej w załączniku nr 1 – Formularzu cenowo-ofertowym, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i art. 441 ust. 1 ustawy PzpWartość opcji dla Części 2 - 8 929,68
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Częściach Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena brutto oferty w zł - 60%
2) Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach: 30%,
3) Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach: 10%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli obrotowych, foteli krzeseł zmywalnych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) i w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. Termin realizacji przedmiotów zamówienia dotyczący umowy wynosi 8-m-cy. Dostawa, transport i montaż mebli i innych przedmiotów zamówienia – do 8 tygodni (kryterium oceny ofert) od daty przekazania zamówienia cząstkowego w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z opcji w ilości i wartości opisanej w załączniku nr 1 – Formularzu cenowo-ofertowym, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i art. 441 ust. 1 ustawy PzpWartość opcji dla Części 3 - 40 896,31
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Częściach Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena brutto oferty w zł - 60%
2) Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach: 30%,
3) Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach: 10%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf i regałów metalowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) i w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. Termin realizacji przedmiotów zamówienia dotyczący umowy wynosi 8-m-cy. Dostawa, transport i montaż mebli i innych przedmiotów zamówienia – do 8 tygodni (kryterium oceny ofert) od daty przekazania zamówienia cząstkowego w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z opcji w ilości i wartości opisanej w załączniku nr 1 – Formularzu cenowo-ofertowym, o którym mowa w art. 31 ust. 1 i art. 441 ust. 1 ustawy PzpWartość opcji dla Części 4 - 55 034,17
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Częściach Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena brutto oferty w zł - 60%
2) Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach: 30%,
3) Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach: 10%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf do archiwizacji dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) i w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. Termin realizacji przedmiotów zamówienia dotyczący umowy wynosi 8-m-cy. Dostawa, transport i montaż mebli i innych przedmiotów zamówienia – do 8 tygodni (kryterium oceny ofert) od daty przekazania zamówienia cząstkowego w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39131100-0 - Regały archiwalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Częściach Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena brutto oferty w zł - 60%
2) Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach: 30%,
3) Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach: 10%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) i w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. Termin realizacji przedmiotów zamówienia dotyczący umowy wynosi 8-m-cy. Dostawa, transport i montaż mebli i innych przedmiotów zamówienia – do 8 tygodni (kryterium oceny ofert) od daty przekazania zamówienia cząstkowego w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Częściach Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena brutto oferty w zł - 60%
2) Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach: 30%,
3) Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach: 10%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotów zamówienia w tygodniach
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4