BZP: Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. „Rozwiń skrzydła” - 7 części
31.03.2025
2025/BZP 00169629/01
GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. „Rozwiń skrzydła” - 7 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fer@czestochowa.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. „Rozwiń skrzydła” - 7 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb9d810f-9e7f-4b0e-a0d8-63d81653cdbe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038082/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. „Rozwiń skrzydła”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt "Rozwiń skrzydła" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego+, Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.07.00 - Fundusze europejskie dla społeczeństwa, Działanie FESL.07.07 – Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb9d810f-9e7f-4b0e-a0d8-63d81653cdbe3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej: fer@czestochowa.um.gov.pl
Za pośrednictwem poczty elektronicznej odbywa się w szczególności zadawanie pytań, składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, wezwań i zawiadomień.
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy: FER.217.2.2025.
Szczegóły w punkcie 7 SWZ.
Wykonawca składa ofertę na FORMULARZU OFERTOWYM udostępnionym przez zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
Szczegóły opisu złożenia oferty w punkcie 11 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formularz ofertowy podpisuje się
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest
typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym
przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione
w ofercie przez Wykonawcę”.
Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności
od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez
Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z
wszytym podpisem (typ wewnętrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane
kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Więcej informacji w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opis w punkcie 35 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opis w punkcie 35 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FER.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zajęć tanecznych na potrzeby projektu „Rozwiń skrzydła". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik 1 do SWZ i wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wzoru wskazanego w punkcie 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zajęć aktorskich na potrzeby projektu „Rozwiń skrzydła". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik 1 do SWZ i wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wzoru wskazanego w punkcie 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zajęć gry na instrumencie na potrzeby projektu „Rozwiń skrzydła". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik 1 do SWZ i wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wzoru wskazanego w punkcie 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi warsztatów kulinarnych na potrzeby projektu „Rozwiń skrzydła". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik 1 do SWZ i wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wzoru wskazanego w punkcie 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zajęć "mała ekonomia" na potrzeby projektu „Rozwiń skrzydła". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik 1 do SWZ i wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wzoru wskazanego w punkcie 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zajęć sportowych na basenie na potrzeby projektu „Rozwiń skrzydła". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik 1 do SWZ i wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wzoru wskazanego w punkcie 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi korepetycji z przedmiotów szkolnych na potrzeby projektu „Rozwiń skrzydła". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik 1 do SWZ i wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wzoru wskazanego w punkcie 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI:Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, i które:
1) nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
2) nie zostały skazane za przestępstwa określone w art. 189a i art. 207, rozdziale XIX i rozdziale XXV Kodeksu karnego,
3) nie zostały skazane za przestępstwa określone w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii,
4) spełniają wszystkie warunki określone w art. 21 ustawy z 13 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
CZĘŚĆ 1: Zajęcia taneczne
Dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie skierowana do
realizacji zamówienia i posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć tanecznych.
CZĘŚĆ 2: Zajęcia aktorskie
Dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie skierowana do
realizacji zamówienia i posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć aktorskich.
CZĘŚĆ 3: Zajęcia gry na instrumencie
Dysponowanie co najmniej 2 osobami, które będą skierowane do
realizacji zamówienia, w tym:
a) co najmniej 1 osobą, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu nauki gry na gitarze.
b) co najmniej 1 osobą, która posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu nauki gry na keyboardzie
Zamawiający dopuści sytuację w której Wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie skierowana do realizacji zamówienia o ile będzie posiadała co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu nauki gry na gitarze i co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu nauki gry na keyboardzie.
CZĘŚĆ 4: Warsztaty kulinarne
Dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie skierowana do
realizacji zamówienia i posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów kulinarnych.
CZĘŚĆ 5: Zajęcia „mała ekonomia”
Dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie skierowana do
realizacji zamówienia i posiada:
1) wykształcenie wyższe z dziedziny ekonomii lub pokrewnej,
2) co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu ekonomii.
CZĘŚĆ 6: Zajęcia sportowe na basenie
Dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie skierowana do
realizacji zamówienia i posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu nauki pływania.
CZĘŚĆ 7: Korepetycje z przedmiotów szkolnych
Dysponowanie co najmniej 7 osobami, które będą skierowane do
realizacji zamówienia, w tym:
a) co najmniej 1 osobą, która posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka polskiego i posiada wykształcenie wyższe z zakresu filologii polskiej,
b) co najmniej 1 osobą, która posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego i posiada wykształcenie wyższe z zakresu filologii angielskiej,
c) co najmniej 1 osobą, która posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka niemieckiego i posiada wykształcenie wyższe z zakresu filologii germańskiej,
d) co najmniej 1 osobą, która posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z matematyki i posiada wykształcenie wyższe z zakresu matematyki,
e) co najmniej 1 osobą, która posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z chemii i posiada wykształcenie wyższe z zakresu chemii,
f) co najmniej 1 osobą, która posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z fizyki i posiada wykształcenie wyższe z zakresu fizyki,
g) co najmniej 1 osobą, która posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z biologii i posiada wykształcenie wyższe z zakresu biologii.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia zawierający następujące informacje:
- Imię i nazwisko,
- opis zdobytego wykształcenia odpowiedniego dla danej części – jeśli jest taki wymóg dla danej części zamówienia,
- opis co najmniej dwuletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu danej części zamówienia,
- informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Na podstawie ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz. 560 z późn. zm.) Każda osoba wskazana do realizacji zamówienia musi przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych:
1) w art. 189a, art. 207, w rozdziale XIX, w rozdziale XXV Kodeksu karnego,
2) w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomani (Dz.U. z 2023 r. poz.1939),
lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone
w przepisach prawa obcego.
3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie.
4. Na podstawie art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, pracodawca (czyli Zamawiający albo Wykonawca) przed podpisaniem umowy uzyska informację, czy dane osoby wskazanej do realizacji zamówienia są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze oraz czy osoby te spełniają wszystkie warunki określone w art. 21 tej ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażonąna piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany,
w okolicznościach przewidzianych niniejszą umową oraz w okolicznościach nie przewidzianych niniejszą umową, których Strony umowy, działając z należytą starannością, nie mogły przewidzieć. Zmiany nie mogą naruszać ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne