BZP: Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Gdyni przez okres 36 miesięcy
01.04.2025
2025/BZP 00170995/01
Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Gdyni przez okres 36 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Gdyni przez okres 36 miesięcy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c4a190-53d1-48ff-9fd9-548c41d1698a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00143980/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wdrożenie systemu monitoringu GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Gdyni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umgdy.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344) za pośrednictwem Platformy zakupowej, znajdującej się pod adresem internetowym: https://umgdy.ezamawiajacy.pl. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, Strony postępowania przekazują sobie za pośrednictwem Platformy, poprzez kafelek „Wiadomości”, kierujący do modułu korespondencji. Zamawiający nie dopuszcza komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami, zawarto w Dziale II SWZ "Komunikacja w postępowaniu"; z uwagi na obszerną treść i ograniczoną ilość znaków w formularzu niniejszego ogłoszenia, należy zapoznać się z treścią SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisano szczegółowo w Dziale II pkt 3 SWZ. Z uwagi na obszerną treść i jednocześnie ograniczoną ilość znaków w formularzu niniejszego ogłoszenia, należy zapoznać się z treścią SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dot. RODO zawarto w Dziale I pkt 20 SWZ.
Z uwagi na obszerną treść i ograniczoną ilość znaków w formularzu niniejszego ogłoszenia, należy zapoznać się z treścią SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dot. RODO zawarto w Dziale I pkt 20 SWZ.
Z uwagi na obszerną treść i ograniczoną ilość znaków w formularzu niniejszego ogłoszenia, należy zapoznać się z treścią SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.371.26.2025.ASz
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odpłatna dostawa i montaż urządzeń GPS wraz z niezbędnym osprzętem, wdrożenie usługi monitoringu GPS poprzez system informatyczny oraz aplikację w pojazdach Zamawiającego (zgodnie z wykazem pojazdów) oraz prowadzenie monitoringu pojazdów wraz z wymaganą funkcjonalnością systemu przez okres 36 miesięcy od dnia odbioru systemu. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie zawartej Umowy, której wzór jest załącznikiem nr 5 do SWZ oraz załączników do Umowy, stanowiących jej integralną część.
2. Oferowany system powinien zawierać wszystkie elementy umożliwiające efektywne zarządzanie flotą Zamawiającego przez lokalizowanie i raportowanie pracy pojazdów a w szczególności spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 4 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Wszystkie urządzenia montowane przez Wykonawcę są jego własnością a po zakończeniu Umowy demontowane na koszt Wykonawcy. Serwis i utrzymywanie w sprawności wszystkich urządzeń i elementów systemu wykonywane będzie w ramach niniejszej umowy i leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający jest jedynie użytkownikiem urządzeń w okresie obowiązywania Umowy.
4. Korzystanie z aplikacji będzie polegało na umożliwieniu Zamawiającemu za pośrednictwem sieci Internet (przeglądarki Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox), bezpiecznego i szyfrowanego zaufanym certyfikatem dostępu do danych gromadzonych przez system Wykonawcy na serwerze aplikacji znajdującym się w siedzibie Wykonawcy.
5. W przypadku samochodów elektrycznych wyszczególnionych w załączniku nr 4.1 do SWZ- Wykazie Pojazdów i Placówek, oferowany system nie obejmuje wymagań odnośnie monitorowania paliwa.
6. Zamawiający zapewnia sprzęt komputerowy, mobilny oraz połączenia internetowe w celu korzystania z aplikacji przez wyznaczonych pracowników.Zakończenie montażu wszystkich urządzeń w pojazdach Zamawiającego oraz ich poprawne funkcjonowanie zostanie potwierdzone protokołem odbioru instalacji urządzeń (załącznik nr 3 do Wzoru Umowy) przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy. Jeżeli koniec terminu wykonania czynności przypadnie na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, termin upływa następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą, czyli dni robocze są liczone od poniedziałku do piątku.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SWZ (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51240000-6 - Usługi instalowania urządzeń nawigacyjnych
64214100-0 - Usługi w zakresie udostępnienia łączności satelitarnej
32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustala następujące kryteria, według których będzie oceniał oferty:
1) Cena – waga 60%
2) Termin instalacji i uruchomienia urządzeń GPS oraz niezbędnego osprzętu w pojazdach – waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin instalacji i uruchomienia urządzeń GPS oraz niezbędnego osprzętu w pojazdach”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie, z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o którym mowa w III.11.2, a które Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą, nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, w/w dokument składa każdy Wykonawca (członek konsorcjum).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w związku z czym, nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.2. UWAGA: Z UWAGI NA OGRANICZONĄ ILOŚĆ MIEJSCA W NINIEJSZYM OGŁOSZENIU O ZAMÓWIENIU,
ZAMAWIAJĄCY ZAMIESZCZA TUTAJ INFORMACJE O PODSTAWACH WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW Z UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których nie zachodzą przesłanki wykluczenia z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (przesłanki obligatoryjne).
2.2 Na podstawie przepisów odrębnych, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (ogłoszonej w Dzienniku Ustaw pod poz. 835 w dnia 15 kwietnia 2022 r.), zwanej dalej: „ustawą” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp, wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
UWAGA: Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji stosownych oświadczeń w przypadku wszelkich zmian w tym zakresie ( w tym także na etapie realizacji zamówienia).
2.3 . W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wskazane w III. 4. 1 i 3 SWZ, wobec każdego z tych Wykonawców.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, Wykonawca, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, zobowiązany jest złożyć:1) Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ);
2) Formularz Cenowy (załącznik nr od 1.1 do SWZ)
3) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ).
Uwaga: Oświadczenie składa również:
- każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku potwierdza ono brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku potwierdza ono brak podstaw wykluczenia podmiotu orz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4) Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, tj. w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych.
- Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
- W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia są oni zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty.
5) Dokument rejestrowy z treści którego wynika, jaka osoba jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy i złożenia (podpisania) w jego imieniu oferty wraz z załącznikami.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu rejestrowego, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy.
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeśli dotyczy.
W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu lub konkursie, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy, stosownie do treści art. 58 ustawy Pzp, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne). pod warunkiem, że Wykonawcy spełnią łącznie następujące warunki:a) ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia Umowy,
b) przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo udzielone (podpisane) przez każdego z Wykonawców,
c) złożą ofertę podpisaną w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
Uwaga 1: Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo składa się w oryginale, w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku, gdy zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje mocodawca lub notariusz.
Uwaga powyżej nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę Wykonawców – wówczas taka umowa winna być załączona do oferty.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców występujących wspólnie.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie określonym przez Zamawiającego w III. 4. 1 i 3 SWZ.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy orz warunki ich wprowadzenia określono w paragrafie 12 "Zmiany umowy" załącznika nr 6 do SWZ - Wzorze Umowy. Natomiast paragraf 13 dotyczy waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy. Z uwagi na obszerną treść i jednocześnie ograniczoną ilość znaków w formularzu niniejszego ogłoszenia, należy zapoznać się z treścią Wzoru Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 1465 z późn.zm.), o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Wymóg dotyczy min. 1 osoby zatrudnionej na stanowisku montera/instalatora wykonującego prace związane z montażem elementów systemu w pojazdach oraz ich serwisowaniem. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określono w § 6, ust. 4,6,7 i 8 załącznika nr 5 do SWZ – Wzorze Umowy.2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, ponieważ przedmiot zamówienia nie jest podzielny; tym samym nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.