BZP: Zakwaterowanie - usługa hotelarską na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości, wykonawców i artystów występujących w CK 105 w 2025 r.
03.04.2025
2025/BZP 00176071/01
Centrum Kultury 105 w Koszalinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakwaterowanie - usługa hotelarską na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości, wykonawców i artystów występujących w CK 105 w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury 105 w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330584066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 105
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-001
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3475701
1.5.8.) Numer faksu: 943422612
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.wilke@ck105.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ck105.koszalin.ibip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakwaterowanie - usługa hotelarską na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości, wykonawców i artystów występujących w CK 105 w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6477b198-094f-4dcf-935a-5534a43d2e8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035882/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa hotelarska 2025 - na potrzeby fstiwalu MiF oraz pozostałych artystów, gości i wykonawców występujących w CK 105.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6477b198-094f-4dcf-935a-5534a43d2e8e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne) oraz poczty elektronicznej: izabela.wilke@ck105.koszalin.pl , z zastrzeżeniem:
1.1.1) ppkt 1.3 w pkt 10 Rozdziału I SWZ;
1.1.2) ppkt 1 w pkt 14 Rozdziału I SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wyk składa ofertę za pośrednictwem
zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wyk. Sposób przygotowania oferty
został szczegółowo opisany w Roz I pkt 13 SWZ, a sposób złożenia oferty został szczegółowo opisany w Roz I pkt 14 SWZ.
2.Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem:
1) „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Formularze”; max. rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego
formularza) lub
2) poczty elektronicznej, na adres e-mail: izabela.wilke@ck105.koszalin.pl przy komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej
Zam lub Wyk na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości; w przypadku niepotwierdzenia ze
strony Wyk odbioru przesłanych wiadomości (pomimo takiego żądania) Zam uzna, że
wiadomość została skutecznie przekazana do Wyk.
3.Wyk zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe inf na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają
Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz inf zamieszczone w zakładce
„Centrum pomocy”.
Uwaga! Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-
Zamówienia ani logowania. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga
posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z
„Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dok zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw.
konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wyk posługują się sygnaturą ZP/TP/US/1/03/2024
5.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz inf.
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformye-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia techniczn ego dostępnego pod numerem telefonu (32)7788999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7.Ofertę, Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, Podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania Wyk do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Przedmiotowe
środki dowodowe oraz Pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(Dz.U. z 2023 r., poz. 57 z późn.zm.) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
8.Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż określone w pkt 7, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ppkt 2.
9.Zam dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt., txt.
10.Maks łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
11.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektr opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr lub w postaci elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych jest Centrum Kultury 105 w Koszalinie reprezentowane przez Dyrektora Pawła Strojka ul. Zwycięstwa 105, 75-001 Koszalin sekretariat@ck105.koszalin.pl;
2) w Centrum Kultury 105 w Koszalinie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych: Tomasz Badowski ul. Zwycięstwa 105, 75-001 Koszalin, tomasz.badowski@ck105.koszalin.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem umowy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy; kryteria ustalania czasu, w którym dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa będą przechowywane określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.);
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
___________________
* Wyjaśnienie: w przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz pkt. 3.15
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/US/2/4/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 324074,07 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I - hotel/pensjonat o standardzie minimum 2* w odległości max. 15 km od siedziby Centrum Kultury 105 w Koszalinie:
1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
w terminie 9-15.06.2025 r.
Ilość dób – 70.
4.2.5.) Wartość części: 18518,52 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp. a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 Ustawy Pzp w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia.1.1) Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego Zadania I , Zadania II , Zadania III, Zadania IV, Zadania V, Zadania VI:
1.1.1) zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.1.2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.2) Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego w umowie i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
1.3) Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe noclegi wraz ze śniadania, jednak całkowita liczba dodatkowych rezerwacji nie może przekroczyć 25% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
1.4) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu o 25% wynagrodzenia zamówienia podstawowego
1.5) Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
1.6) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia) w terminie 3 dni od momentu uzyskana informacji o potrzebie zmiany. Oświadczenie będzie zawierać ilość rezerwacji, wartość usług objętych prawem opcji, dni korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług hotelowych.
1.7) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
2) Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zmniejszającej określonej w lit. b niniejszego ustępu wynagrodzenie będzie należne jedynie za zrealizowaną usługę i adekwatne do ilości zakwaterowanych i wykorzystanych pokoi.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-09 do 2025-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami w %:
1.1) C - cena brutto – 100%, sposób oceny: minimalizacja,
1.2) Oferty oceniane będą punktowo.
1.3) Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć wynosi 100.
2) Ocena ofert w zakresie przedstawionych powyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:
2.1) Kryterium cena brutto:
Cmin
C = ------------ * waga c
Cof
Cmin - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich badanych ofert
Cof - cena zaoferowana w ofercie badanej
Waga c - 100 x 100%
2.2) Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć w tym kryterium wynosi 100 pkt.
3) Punkty zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Najwyższa liczba punktów dla danej oferty wyznaczy ofertę najkorzystniejszą.
5) Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium.
6) Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria), zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II - hotel/pensjonat o standardzie minimum 3* w odległości max. 15 km od siedziby Centrum Kultury 105 w Koszalinie:
1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. apartament
w terminie 9-15.06.2025 r.
Ilość dób – 80
4.2.5.) Wartość części: 23148,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp. a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 Ustawy Pzp w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia.1.1) Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego Zadania I , Zadania II , Zadania III, Zadania IV, Zadania V, Zadania VI:
1.1.1) zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.1.2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.2) Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego w umowie i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
1.3) Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe noclegi wraz ze śniadania, jednak całkowita liczba dodatkowych rezerwacji nie może przekroczyć 25% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
1.4) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu o 25% wynagrodzenia zamówienia podstawowego
1.5) Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
1.6) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia) w terminie 3 dni od momentu uzyskana informacji o potrzebie zmiany. Oświadczenie będzie zawierać ilość rezerwacji, wartość usług objętych prawem opcji, dni korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług hotelowych.
1.7) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
2) Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zmniejszającej określonej w lit. b niniejszego ustępu wynagrodzenie będzie należne jedynie za zrealizowaną usługę i adekwatne do ilości zakwaterowanych i wykorzystanych pokoi.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-09 do 2025-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami w %:
1.1) C - cena brutto – 100%, sposób oceny: minimalizacja,
1.2) Oferty oceniane będą punktowo.
1.3) Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć wynosi 100.
2) Ocena ofert w zakresie przedstawionych powyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:
2.1) Kryterium cena brutto:
Cmin
C = ------------ * waga c
Cof
Cmin - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich badanych ofert
Cof - cena zaoferowana w ofercie badanej
Waga c - 100 x 100%
2.2) Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć w tym kryterium wynosi 100 pkt.
3) Punkty zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Najwyższa liczba punktów dla danej oferty wyznaczy ofertę najkorzystniejszą.
5) Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium.
6) Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria), zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III - hotel/pensjonat o standardzie minimum 3* w odległości max. 15 km od siedziby Centrum Kultury 105 w Koszalinie:
1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. pokój dwuosobowy LUX
4. apartament
w terminie 9-15.06.2025 r.
Ilość dób – 200.
4.2.5.) Wartość części: 50925,93 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp. a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 Ustawy Pzp w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia.1.1) Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego Zadania I , Zadania II , Zadania III, Zadania IV, Zadania V, Zadania VI:
1.1.1) zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.1.2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.2) Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego w umowie i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
1.3) Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe noclegi wraz ze śniadania, jednak całkowita liczba dodatkowych rezerwacji nie może przekroczyć 25% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
1.4) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu o 25% wynagrodzenia zamówienia podstawowego
1.5) Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
1.6) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia) w terminie 3 dni od momentu uzyskana informacji o potrzebie zmiany. Oświadczenie będzie zawierać ilość rezerwacji, wartość usług objętych prawem opcji, dni korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług hotelowych.
1.7) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
2) Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zmniejszającej określonej w lit. b niniejszego ustępu wynagrodzenie będzie należne jedynie za zrealizowaną usługę i adekwatne do ilości zakwaterowanych i wykorzystanych pokoi.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-09 do 2025-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp. a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 Ustawy Pzp w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia.
1.1) Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego Zadania I , Zadania II , Zadania III, Zadania IV, Zadania V, Zadania VI:
1.1.1) zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.1.2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.2) Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego w umowie i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
1.3) Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe noclegi wraz ze śniadania, jednak całkowita liczba dodatkowych rezerwacji nie może przekroczyć 25% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
1.4) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu o 25% wynagrodzenia zamówienia podstawowego
1.5) Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
1.6) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia) w terminie 3 dni od momentu uzyskana informacji o potrzebie zmiany. Oświadczenie będzie zawierać ilość rezerwacji, wartość usług objętych prawem opcji, dni korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług hotelowych.
1.7) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
2) Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zmniejszającej określonej w lit. b niniejszego ustępu wynagrodzenie będzie należne jedynie za zrealizowaną usługę i adekwatne do ilości zakwaterowanych i wykorzystanych pokoi.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie IV - hotel/pensjonat o standardzie minimum 4* w odległości max. 15 km od siedziby Centrum Kultury 105 w Koszalinie:
1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. pokój dwuosobowy lux
4. apartament
w terminie 9-15.06.2025 r.
Ilość dób – 400
4.2.5.) Wartość części: 138888,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp. a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 Ustawy Pzp w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia.1.1) Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego Zadania I , Zadania II , Zadania III, Zadania IV, Zadania V, Zadania VI:
1.1.1) zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.1.2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.2) Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego w umowie i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
1.3) Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe noclegi wraz ze śniadania, jednak całkowita liczba dodatkowych rezerwacji nie może przekroczyć 25% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
1.4) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu o 25% wynagrodzenia zamówienia podstawowego
1.5) Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
1.6) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia) w terminie 3 dni od momentu uzyskana informacji o potrzebie zmiany. Oświadczenie będzie zawierać ilość rezerwacji, wartość usług objętych prawem opcji, dni korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług hotelowych.
1.7) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
2) Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zmniejszającej określonej w lit. b niniejszego ustępu wynagrodzenie będzie należne jedynie za zrealizowaną usługę i adekwatne do ilości zakwaterowanych i wykorzystanych pokoi.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-09 do 2026-03-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami w %:
1.1) C - cena brutto – 100%, sposób oceny: minimalizacja,
1.2) Oferty oceniane będą punktowo.
1.3) Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć wynosi 100.
2) Ocena ofert w zakresie przedstawionych powyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:
2.1) Kryterium cena brutto:
Cmin
C = ------------ * waga c
Cof
Cmin - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich badanych ofert
Cof - cena zaoferowana w ofercie badanej
Waga c - 100 x 100%
2.2) Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć w tym kryterium wynosi 100 pkt.
3) Punkty zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Najwyższa liczba punktów dla danej oferty wyznaczy ofertę najkorzystniejszą.
5) Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium.
6) Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria), zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie V - hotel/pensjonat o standardzie minimum 2* w odległości max. 1,5 km od siedziby Centrum Kultury 105 w Koszalinie:
1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
w terminie do 31.03.2026 r. w zależności od potrzeby.
Ilość dób – 60.
4.2.5.) Wartość części: 13888,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp. a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 Ustawy Pzp w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia.1.1) Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego Zadania I , Zadania II , Zadania III, Zadania IV, Zadania V, Zadania VI:
1.1.1) zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.1.2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.2) Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego w umowie i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
1.3) Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe noclegi wraz ze śniadania, jednak całkowita liczba dodatkowych rezerwacji nie może przekroczyć 25% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
1.4) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu o 25% wynagrodzenia zamówienia podstawowego
1.5) Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
1.6) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia) w terminie 3 dni od momentu uzyskana informacji o potrzebie zmiany. Oświadczenie będzie zawierać ilość rezerwacji, wartość usług objętych prawem opcji, dni korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług hotelowych.
1.7) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
2) Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zmniejszającej określonej w lit. b niniejszego ustępu wynagrodzenie będzie należne jedynie za zrealizowaną usługę i adekwatne do ilości zakwaterowanych i wykorzystanych pokoi.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami w %:
1.1) C - cena brutto – 100%, sposób oceny: minimalizacja,
1.2) Oferty oceniane będą punktowo.
1.3) Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć wynosi 100.
2) Ocena ofert w zakresie przedstawionych powyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:
2.1) Kryterium cena brutto:
Cmin
C = ------------ * waga c
Cof
Cmin - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich badanych ofert
Cof - cena zaoferowana w ofercie badanej
Waga c - 100 x 100%
2.2) Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć w tym kryterium wynosi 100 pkt.
3) Punkty zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Najwyższa liczba punktów dla danej oferty wyznaczy ofertę najkorzystniejszą.
5) Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium.
6) Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria), zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie VI - hotel/pensjonat o standardzie minimum 3*/4* w odległości max. 1,5 km od siedziby Centrum Kultury 105 w Koszalinie:
1. pokój jednoosobowy 3*
2. pokój dwuosobowy 3*
3. pokój jednoosobowy 4*
4. pokój dwuosobowy 4*
dostępność w terminie do 31.03.2026 r. w zależności od potrzeby.
Ilość dób – 350.
4.2.5.) Wartość części: 78703,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp. a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 Ustawy Pzp w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia.1.1) Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego Zadania I , Zadania II , Zadania III, Zadania IV, Zadania V, Zadania VI:
1.1.1) zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.1.2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
1.2) Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego w umowie i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
1.3) Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe noclegi wraz ze śniadania, jednak całkowita liczba dodatkowych rezerwacji nie może przekroczyć 25% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego.
1.4) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu o 25% wynagrodzenia zamówienia podstawowego
1.5) Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
1.6) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia) w terminie 3 dni od momentu uzyskana informacji o potrzebie zmiany. Oświadczenie będzie zawierać ilość rezerwacji, wartość usług objętych prawem opcji, dni korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług hotelowych.
1.7) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
2) Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia objętego prawem opcji odbywać się będzie po cenach zaoferowanych przez Wykonawców w formularzu cenowym zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zmniejszającej określonej w lit. b niniejszego ustępu wynagrodzenie będzie należne jedynie za zrealizowaną usługę i adekwatne do ilości zakwaterowanych i wykorzystanych pokoi.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami w %:
1.1) C - cena brutto – 100%, sposób oceny: minimalizacja,
1.2) Oferty oceniane będą punktowo.
1.3) Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć wynosi 100.
2) Ocena ofert w zakresie przedstawionych powyżej kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:
2.1) Kryterium cena brutto:
Cmin
C = ------------ * waga c
Cof
Cmin - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich badanych ofert
Cof - cena zaoferowana w ofercie badanej
Waga c - 100 x 100%
2.2) Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może osiągnąć w tym kryterium wynosi 100 pkt.
3) Punkty zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Najwyższa liczba punktów dla danej oferty wyznaczy ofertę najkorzystniejszą.
5) Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium.
6) Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria), zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia
dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ppkt 11 Zamawiający żąda od Wykonawcy Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku gdy Pełnomocnictwo
zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe
odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokonuje
mocodawca lub może dokonać również notariusz.
4) Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:1,5% wartości danej części zamówienia na którą składana jest Oferta.
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3
oraz ust. 2 ustawy PZP.
3) Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
3.1) pieniądzu;
3.2) gwarancjach bankowych;
3.3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2023 r., poz. 462 z późn. zm.).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy:
Centrum Kultury 105 w Koszalinie nr rachunku: 94 1020 2791 0000 7502 0068 9687 z dopiskiem:
Usługa hotelarska na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości, wykonawców i artystów występujących w CK 105 w 2025 roku – WADIUM
Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego
IBAN: PL94 1020 2791 0000 7502 0068 9687
BIC/SWIFT: PKOPL PW
5) Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić przed upływem terminu składania ofert.
6) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ppkt 3.2 – 3.4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 8 ppkt.1) , Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują każdy samodzielnie brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale I SWZ pkt 5.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców OŚWIADCZENIE, o którym mowa w Rozdziale I SWZ pkt 6 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza okolicznościami, o których mowa w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w zakresie:1) zmian związanych z wprowadzeniem nowych przepisów lub zmian w dotychczasowych przepisach lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
2) zmian, które są niezbędne do wprowadzenia na skutek działania Siły Wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia
i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności,
a które uniemożliwia Stronie wykonanie jej zobowiązania w całości lub w części;
3) terminu realizacji przedmiotu umowy, jeśli okaże się to konieczne, na skutek okoliczności, których Strony nie mogły wcześniej przewidzieć;
2. Wszystkie postanowienia opisane w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Wszelkie zmiany, uzupełnienia i oświadczenia składane w związku z niniejszą Umową wymagają pisemnej zgody stron Umowy, pod rygorem ich nieważności.