BZP: Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2024” w Liszynie ul. Wawrzyńca Sikory – Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Gminy Słupno
04.04.2025
2025/BZP 00177754/01
GMINA SŁUPNO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2024” w Liszynie ul. Wawrzyńca Sikory – Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Gminy Słupno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A
1.5.2.) Miejscowość: Słupno
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2024” w Liszynie ul. Wawrzyńca Sikory – Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Gminy Słupno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5e3e7cd-a4e7-494e-9ecc-2a7dcc61c9b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021630/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2024" w Liszynie ul. Wawrzyńca Sikory - Rozwój Infrastruktury sportowej na terenie Gminy Słupno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5e3e7cd-a4e7-494e-9ecc-2a7dcc61c9b23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ug@slupno.eu (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platf. e-Zam. określa Reg. Platf. e-Zam. dostępny na str. intern. https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokum. postęp. nie wymaga posiadania konta na Platf. e-Zam. ani logowania. Korzystanie z Platf.e-Zam. jest bezpłatne. Sposób i forma sporządzenia dokum. muszą być zgodne z wym. określonymi w Rozp. PRM z dnia 30.12. 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania inf. oraz wymagań techn. dla dokum. elektr. oraz środków kom. elektr. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne a także Rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy Dokumenty elektroniczne, o których mowa w rozp. PRM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozp.RM z dnia 12.04.2012r. w sprawie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e Zamówienia. Warunkiem założenia konta Użytkownik konto uproszczone jest wypełnienie elektronicznego formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie Platformy oraz potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem korzystania z Platformy e-Zamówienia. Warunkiem założenia konta Użytkownika jest poświadczenie danych rejestracyjnych podmiotu kwalifikowanym podpisem elektronicznym, kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BFZ.271.1.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2024” w Liszynie ul. Wawrzyńca Sikory” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego w WPF na lata 2025-2031, pn. "Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2024” w Liszynie ul. Wawrzyńca Sikory – Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Gminy Słupno”
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące prace:
a) modernizacja Orlika w Liszynie przy ul. Wawrzyńca Sikory 19, polegająca na wymianie nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej– zgodnie z OPZ
b)modernizacja oświetlenia boiska piłkarskiego poprzez wymianę lamp halogenowych na nowoczesne oświetlenie typu led;
c)modernizacja odwodnienia boiska piłkarskiego
d)modernizacja osprzętu sportowego boiska piłkarskiego
e)zakup i montaż elementów małej architektury
2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SWZ:
1) opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ
2) projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) – Załącznik nr 2 do SWZ,
2.2 Gwarancja
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy min. 60 miesięcy licząc od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39293300-5 - Sztuczna trawa
45000000-7 - Roboty budowlane
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt.4, 5 i 7 ustawy Pzp, a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki o których mowa w art. 112 ust.2 Ustawy Pzp tj.:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i cywilnej kontraktowej , przez cały okres realizacji umowy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga:
a) aby wykonawca wykazał ,że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie, boiska ze sztucznej trawy o powierzchni min.800m2,
b) aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj:
- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- Załącznik Nr 11 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- Załącznik Nr 12 do SWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Załącznik nr 13 do SWZ;
4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z art. 125 ustawy Pzp - Załącznik nr 14 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:a)Raportu z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports LabsLtd), dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa, zasyp EPDM), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA QualityConcept for Football Turf (nie starszej niż edycja 2015) dla poziomu Quality I Quality PRO oraz potwierdzający posiadanie wszystkich parametrów technicznych nie gorszych od wymaganych (dostępny na www.FIFA.com). Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, ze boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu,
b)Raportu z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla oferowanego systemu sztucznej trawy (sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub równoważną. Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, ze boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu,
c)Certyfikatu FIFA min. Quality dla oferowanego systemu trawy syntetycznej,
d)Posiadanie przez producenta sztucznej trawy statusu Licencjobiorcy FIFA (FIFA Licensee),
e)Atestu PZH na nawierzchnię sztuczna trawa,
f)Atestu PZH na wypełnienie EPDM,
g)Karty technicznej potwierdzonej przez producenta, zawierającej szczegółową charakterystykę i parametry techniczne nawierzchni ze sztucznej trawy,
h)Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię (dla tego zadania),
i)Raportu z badań przeprowadzonego przez niezależne laboratorium potwierdzający, że włókno oferowanej trawy spełnia wymagania normy EN 71-3, Bezpieczeństwo zabawek – Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków,
j)Badania reakcji na ogień wg wymagań PN-EN 13501-1:2019-02 wykonanego przez akredytowane laboratorium potwierdzające trudno zapalność dla klasy min. Cfl-s1 dla oferowanego systemu nawierzchni (sztuczna trawa + wypełnienie). Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu).Z uwagi na bardzo intensywne użytkowanie obiektu 8-10 godzin dziennie, a FIFA
w swoich badaniach rekomenduje grę do 4 godzin dziennie – Zamawiający dodatkowo wymaga przedstawienia:
- Raportu z badań testu Lisport na min. 500 tyś. cykli dla włókna monofilowego oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne i akredytowane przez FIFA laboratorium zgodnie z normą EN 15306 "Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania"
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1.Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:a)Raportu z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports LabsLtd), dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa, zasyp EPDM), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA QualityConcept for Football Turf (nie starszej niż edycja 2015) dla poziomu Quality I Quality PRO oraz potwierdzający posiadanie wszystkich parametrów technicznych nie gorszych od wymaganych (dostępny na www.FIFA.com). Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, ze boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu,
b)Raportu z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla oferowanego systemu sztucznej trawy (sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub równoważną. Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, ze boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu,
c)Certyfikatu FIFA min. Quality dla oferowanego systemu trawy syntetycznej,
d)Posiadanie przez producenta sztucznej trawy statusu Licencjobiorcy FIFA (FIFA Licensee),
e)Atestu PZH na nawierzchnię sztuczna trawa,
f)Atestu PZH na wypełnienie EPDM,
g)Karty technicznej potwierdzonej przez producenta, zawierającej szczegółową charakterystykę i parametry techniczne nawierzchni ze sztucznej trawy,
h)Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię (dla tego zadania),
i)Raportu z badań przeprowadzonego przez niezależne laboratorium potwierdzający, że włókno oferowanej trawy spełnia wymagania normy EN 71-3, Bezpieczeństwo zabawek – Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków,
j)Badania reakcji na ogień wg wymagań PN-EN 13501-1:2019-02 wykonanego przez akredytowane laboratorium potwierdzające trudno zapalność dla klasy min. Cfl-s1 dla oferowanego systemu nawierzchni (sztuczna trawa + wypełnienie). Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu).Z uwagi na bardzo intensywne użytkowanie obiektu 8-10 godzin dziennie, a FIFA
w swoich badaniach rekomenduje grę do 4 godzin dziennie – Zamawiający dodatkowo wymaga przedstawienia:
- Raportu z badań testu Lisport na min. 500 tyś. cykli dla włókna monofilowego oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne i akredytowane przez FIFA laboratorium zgodnie z normą EN 15306 "Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania"
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty ( Formularz oferty zał. Nr 3 do SWZ ) Wykonawca dołącza:1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 5 do SWZ.
Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Potwierdzenie z odbycia obowiązkowej wizji lokalnej - Załącznik nr 6 do SWZ
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, tj.:
1) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 7 do SWZ /jeżeli dotyczy/
2) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 8 do SWZ. /jeżeli dotyczy/
Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
3. Inne dokumenty dołączane do oferty:
1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów- Załącznik Nr 9 do SWZ /jeżeli dotyczy/
4) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 10 do SWZ/jeżeli dotyczy/