BZP: Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio – kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie
04.04.2025
2025/BZP 00177966/01
ZAKŁAD KARNY W GARBALINIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio – kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W GARBALINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZK Garbalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbalin 18
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_garbalin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-garbalinie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio – kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bef9a19-87df-4de6-90ee-f210dcd446ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00176770/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio – kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik 3 do SWZ;
b) oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9 SWZ
1. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SWZ.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone.
3.Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę.
5. Oferta złożona po terminie, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
7. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej ( podpisaną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta powinna być
podpisana przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oferta winna być podpisana
przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego.
8. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – złożyć ofertę, musi
posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont
podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia,
dostępny pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy”.Interaktywne instrukcje do wszystkich funkcjonalności Platformy e-Zamówienia znajdują się pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
11. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
Dokonaną zmianę treści SWZ zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”), Zamawiający informuje, że:
Administratorem danych osobowych jest ZAKŁAD KARNY W GARBALINIE, Garbalin 18, 99-100 Łeczyca, reprezentowany przez Dyrektora Zakładu Karnego.
Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Garbalinie jest Pan Rafał Anuszewski, e-mail: iod_zk_garbalin@sw.gov.pl, tel. 24 388 00 06
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy,
b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku rozstrzygnięciem postępowania „Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio – kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie” Dkw.2232.1.2025.KG,
c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora oraz dochodzenia roszczeń bądź ochrony praw Administratora.
Odbiorcami danych osobowych mogą być:
a)jednostki organizacyjne Służby Więziennej,
b) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy a po jej zakończeniu przez okres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym przepisów o rachunkowości oraz archiwizacji) a w celach związanych z zabezpieczeniem roszczeń – do momentu ich wygaśnięcia.
Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem niezbędnym do zawarcia umowy; konsekwencją niepodania określonych danych jest brak możliwości zawarcia umowy. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan:
a)prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
b)prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO;
c)prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Administrator nie planuje przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel związany z podpisaną umową. Jeżeli Administrator będzie planował przetwarzanie danych osobowych w innym celu niż cel, w którym dane zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą o tym innym celu oraz udzieli jej informacji, o których mowa w art. 13 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”), Zamawiający informuje pracowników Wykonawcy, że:
Administratorem danych osobowych jest ZAKŁAD KARNY W GARBALINIE, Garbalin 18, 99-100 Łęczyca, reprezentowany przez Dyrektora Zakładu Karnego.
Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Garbalinie jest Pan Rafał Anuszewski, e-mail: iod_zk_garbalin@sw.gov.pl, tel. 24 388 00 06
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
a)art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy,
b)art. 6 ust. 1 lit. c RODO w wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku rozstrzygnięciem postępowania „Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio – kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie” Dkw.2232.1.2025.KG,
c)art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Administratora oraz dochodzenia roszczeń bądź ochrony praw Administratora.
Kategorie danych osobowych jakie będą przetwarzanie w związku z zawarciem umowy: dane osobowe pracowników Wykonawcy:
a)wskazanych do kontaktu: imię i nazwisko, nr telefonu służbowego, adres poczty e-mail,
b)wyznaczonych do wstępu na teren jednostki: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego, fotografia. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
a)jednostki organizacyjne Służby Więziennej,
b)organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, c)inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy a po jej zakończeniu przez okres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym przepisów o rachunkowości oraz archiwizacji) a w celach związanych z zabezpieczeniem roszczeń – do momentu ich wygaśnięcia. Dane osobowe zostały przekazane przez Wykonawcę, w związku z podpisaniem umowy w ramach przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan:
a)prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
b)prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO;
c)prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Administrator nie planuje przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel związany z podpisaną umową. Jeżeli Administrator będzie planował przetwarzanie danych osobowych w innym celu niż cel, w którym dane zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą o tym innym celu oraz udzieli jej informacji, o których mowa w art. 13 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.kw.2232.1.2025.KG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio – kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi oferty badanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane w rozdziale II podrozdziale 7 SWZ,- nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz
art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp (fakultatywne przesłanki wykluczenia),
- nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
- złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy