BZP: DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ
07.04.2025
2025/BZP 00179649/01
"CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ WRAZ
Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48172240146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia3@cm-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ WRAZ
Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788f8e33-3974-4647-9227-1d6f8c22a6bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/380/12/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO–ZASADOWEJ zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach Nr 2 oraz
w załączniku Nr 10 do SWZ.
2. Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy:
• pkt I zawiera nazwę odczynnika za pomocą którego Zamawiający planuje wykonać badania
do oznaczenia równowagi kwasowo – zasadowej przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy;
• w pkt. II każdy z Wykonawców zobowiązany jest zaoferować i tym samym samodzielnie wpisać ilość materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji automatycznego analizatora
do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej w ilościach odpowiadających do zakresu wykonywanego badania.
3. Załącznik Nr 2.2. zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za automatyczny analizator do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej oraz za zewnętrzny zestaw komputerowy.
4. Załącznik Nr 10 pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” przedstawia dokładny opis automatycznego analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej,
opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatora oraz opis dzierżawionego zewnętrznego zestawu komputerowego.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty należy składać do całości.
6. W formularzu asortymentowo – cenowym tj. w Załączniku Nr 2.1. i cenowym tj. w Załączniku Nr 2.2. dotyczącym dzierżawy analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji w Załącznikach Nr 2 spowoduje odrzucenie danej oferty.
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) i warunki realizacji zamówienia:
1. Dostawy przedmiotu zamówienia tj. asortymentu opisanego w Załączniku Nr 2.1. odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym w formie dostaw cząstkowych odpowiednim transportem do „Centrum Medycznego
w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut z dopiskiem
„Centralne Laboratorium – Dział Diagnostyki Laboratoryjnej”.
2. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00 według pisemnych zamówień składanych drogą mailową przez Kierownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub inną upoważnioną osobę. W bardzo pilnych i uzasadnionych przypadkach „na cito” zamówienia mogą być składane w formie telefonicznej.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) odbywać się będzie przez minimalny 36 miesięczny okres od daty zawarcia lub obowiązywania umowy lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie umowne.
4. W związku z zaistniałymi różnymi sytuacjami np. stanami nadzwyczajnymi, epidemii itp., mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia przyszłych umów, jak również w przypadku niewyczerpania asortymentu Zamawiający dopuszcza przedłużenie czasu realizacji przedmiotu zamówienia na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy lub do wyczerpania asortymentu
5. Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia tj. asortymentu opisanego w Załączniku Nr 2.1. wynosi od dwóch do pięciu dni roboczych od daty złożenia zamówienia (kryterium oceny ofert, który został opisany w Rozdziale XXII).
6. Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
7. Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni określonych ustawą jako święta.
8. Automatyczny analizator do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej opisany w Załączniku Nr 10 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt i ryzyko do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Laboratorium, do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej w terminie od 14 do 56 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy dzierżawy (w dni kalendarzowe, termin ten określa Wykonawca).
Termin, forma płatności:
1. Termin płatności – płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę odczynników oraz materiałów zużywalnych do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej z Załącznika Nr 2.1. będzie dokonywana przelewem terminie od 30 do 60 dni (minimalny termin płatności do 30 dni, natomiast maksymalny termin płatności do 60 dni – termin płatności określa Wykonawca) po dostawie przedmiotu zamówienia do Centralnego Laboratorium do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej
i otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Płatność za dzierżawę analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej będzie realizowana w ratach przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego miesiąca z dołu, po miesiącu w którym Wykonawca odda do eksploatacji automatyczny analizator i złoży poprawnie wystawioną fakturę VAT Zamawiającemu. Płatność będzie dokonywana w terminie do 30 dni po wystawieniu faktury VAT Zamawiającemu przez Wykonawcę.
3. Forma płatności – przelew.
4. W przypadku gdy termin płatności przypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy lub sobotę,
płatność nastąpi w terminie pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach.
5. Faktury w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest przesyłać wyłącznie na adres: faktury.lab@cm-lancut.pl.