BZP: „Promocja Gminy Miasto Świnoujście poprzez kompleksową organizację wydarzenia w postaci widowiska „Uznam Air Show – podniebny spektakl lotniczy””
07.04.2025
2025/BZP 00179856/01
Gmina Miasto Świnoujście
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Promocja Gminy Miasto Świnoujście poprzez kompleksową organizację wydarzenia w postaci widowiska „Uznam Air Show – podniebny spektakl lotniczy””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Promocja Gminy Miasto Świnoujście poprzez kompleksową organizację wydarzenia w postaci widowiska „Uznam Air Show – podniebny spektakl lotniczy””
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51c23a90-9027-45b1-91f4-545678cf5676
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028327/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Usługa kompleksowej organizacji wydarzenia promocyjnego Gminy pn. Uznam Air Show
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod
adresem: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie (zwanej dalej „Platformą”).
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: bzp@um.swinoujscie.pl.
3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga założenia konta użytkownika. W celu założenia konta użytkownika
konieczne jest posiadanie przez użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin Platformy (dostępny pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostępne pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
5. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w
najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o
przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informuję, że:
1.1. administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Świnoujście, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świnoujście z siedzibą: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście;
1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Świnoujście,
mail: iodo@um.swinoujscie.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Pzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu,
np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską;
1.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na promocji Gminy Miasto Świnoujście poprzez kompleksową organizację wydarzenia w postaci widowiska „Uznam Air Show – podniebny spektakl lotniczy”, która w szczególności polegać będzie na:
1.1 Organizacji widowiska w postaci pokazów lotniczych w uzgodnionym
z Zamawiającym terminie, w tym:
1.1.1 Zapewnienia co najmniej 6 pokazowych grup (w tym np. zespoły lotnicze, balony, motoparalotnie, skoczkowie)
1.1.2 Zapewnienia oprawy pirotechnicznej wydarzenia
1.1.3 Zapewnienia oprawy dźwiękowej wydarzenia
1.1.4 Zapewnienie konferansjera
1.1.5 Opracowania scenariusza wydarzenia – czas trwania do uzgodnienia
z Zamawiającym, jednak przy założeniu, ze impreza nie trwa krócej niż
5 godzin, z uwzględnieniem podziału na dzienny i wieczorny blok pokazów
1.1.6 Zabezpieczenia imprezy zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 r.
o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 616 tj.)
1.1.7 Zapewnienia zaplecza przeciwpożarowego, medycznego oraz nawodnych działań w strefie imprezy masowej zgodnie z dokumentacją imprezy masowej oraz strefie pokazów lotniczych
1.1.8 Koordynacji całości wydarzenia
1.1.9 Zapewnienia obsługi i zaplecze technicznego niezbędnego do organizacji przedsięwzięcia,
1.1.10 Stworzenia regulaminu imprezy
1.1.11 Uzyskania wszelkich niezbędnych zezwoleń, dotyczących organizacji pokazów lotniczych, zgodnie z obowiązującymi polskimi przepisami prawa,
w szczególności prawa lotniczego
1.1.12 Wynajęcia lotniska operacyjnego na potrzeby obsługi statków powietrznych biorących udział w pokazach.
1.1.13 Zapewnienia ubezpieczenie działań objętych przedmiotem umowy
tj. posiadania polisy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej organizatorów imprez masowych na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych) z zastrzeżeniem, że ochrona w zakresie OC organizatora imprezy obejmuje szkody z tytułu organizacji lub współorganizacji imprezy, z włączeniem pokazów pirotechnicznych z limitem odpowiedzialności 300 000,00 zł.
1.1.14 Ułożenia media planu i planu promocji wydarzenia do akceptacji Zamawiającego, na podstawie którego będzie realizowana promocja wydarzenia, o której mowa w pkt. 1.2.
1.2 Promocji wydarzenia oraz Gminy Miasto Świnoujście w ramach wydarzenia poprzez media masowe i społecznościowe (prasa, radio, telewizja, Internet) z wizerunkiem Świnoujścia jako miejsca pokazów i gospodarza wydarzenia, w tym:
1.2.1 umieszczenie herbu (odpowiednio logo) Świnoujścia w materiałach drukowanych (zaproszenia, plakaty, materiały informacyjne, informacje prasowe),
1.2.2 rozpowszechnienie materiałów reklamowych z herbem (odpowiednio logo) Świnoujścia,
1.2.3 promocji Świnoujścia na stronach internetowych, w ramach informacji prasowych i artykułów, publikacji w mediach społecznościowych oraz każdorazowym wskazywaniem w treści postów Miasta Świnoujścia jako miejsca imprezy i gospodarza wydarzenia,
1.2.4 promocji Świnoujścia w ramach udzielanych wywiadów w mediach ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych (prasa, radio, telewizja, Internet),
i każdorazowe wskazywanie w artykułach, wywiadach - Miasta Świnoujście jako miejsca imprezy i gospodarza wydarzenia,
1.2.5 umieszczenie oficjalnego logo Świnoujścia (lub odpowiednio herbu)
w materiałach promocyjno-informacyjnych, w tym na zdjęciach, relacjach wideo i innych materiałach multimedialnych, rozpowszechnianych przed
i w trakcie realizacji wydarzenia, wraz ze wskazaniem Miasta Świnoujście jako miejsca imprezy i gospodarza wydarzenia,
1.2.6 Informowanie w trakcie wydarzenia przez konferansjera o gospodarzu wydarzenia poprzez wskazywanie Miasta Świnoujście,
1.2.7 relacjonowanie wydarzenia i bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych do publikacji w Internecie i materiałach przygotowywanych przez Zamawiającego (np. profile społecznościowe Miasta Świnoujście).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
2. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
a. Cena brutto (z VAT) – 60 punktów
b. Liczba pokazowych jednostek (w tym grup) lotniczych biorących udział w wydarzeniu – 40 punków.
3. Oferent może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4. Sposób oceny ofert:
a. Dla kryterium „Cena” (C)
C = [Cn / Co x 60%] x 100
Oznaczenia:
C – liczba punktów dla kryterium „Cena”
Cn - najniższa zaoferowana cena
Co – cena oferty rozpatrywanej
b. Dla kryterium „Liczba pokazowych jednostek (w tym grup) lotniczych biorących udział w wydarzeniu ” (LP)
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, szczegółowy opis sposobu przyznawania punktów w tym kryterium znajduje się w SWZ
w Rozdziale XV. KRYTERIUM OCENY OFERT, pkt b.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: „Liczba pokazowych jednostek (w tym grup) lotniczych biorących udział w wydarzeniu ” (LP)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych od dnia złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na zorganizowaniu podobnych imprez.
Za imprezę podobną Zamawiający uznaje imprezę masową w rozumieniu ustawy z dnia 20.03.2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2023 r., poz. 616 ze zm.), które polegały na organizacji pokazów lotniczych z uwzględnieniem akrobacji i pirotechniki.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać np. co najmniej jeden z Wykonawców, wymagana ilość usług nie sumuje się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić powyższe kryterium.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2 wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat liczonych od dnia złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu podobnych imprez, przy czym przez za imprezę podobną rozumie się imprezy, które polegały na organizacji pokazów lotniczych z uwzględnieniem akrobacji i pirotechniki, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy że zostały wykonane (wzór – załącznik nr 3 do SWZ);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, żenie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Oświadczenie powinno został złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem w Postępowaniu.
4. W przypadku, gdy wykonawca posługiwać się będzie zasobami podmiotów trzecich w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 powyżej.
Oferta powinna zawierać:
6.1. wypełniony formularz ofertowy wykonawcy –wzór stanowi (załącznik nr 1 do SWZ);
6.2. wypełnioną wycenę poszczególnych elementów - wzór stanowi (załącznik nr 4 do SWZ)
6.3. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –wzór stanowi (załącznik nr 2 do SWZ); w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z nich;
6.4. zobowiązanie podmiotów trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca (wzór stanowi (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ) – jeżeli dotyczy;
6.5. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
6.6. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące dostaw wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp)(załącznik nr 7 do SWZ) – jeżeli dotyczy.
7. W przypadku, gdy oferta lub załączone do niej dokumenty zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca zobowiązany jest do ich zastrzeżenia w sposób wymagany w art. 18 ust. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć:- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ. W przypadku, gdy o zamówienie wspólnie ubiega się dwa lub więcej
podmiotów oświadczenia te powinny być złożone przez każdego z nich.
- dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do
reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące usług
wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (załącznik nr 7 do SWZ).
2.Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu umowę regulującą współpracę partnerów przy
realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez partnerów
ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczenie znaków w tej sesji Zamawiający informuje, że katalog zmian postanowień umowy zawarto w § 8załącznika nr 6
"Projektowane postanowienia umowy" do SWZ