BZP: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
08.04.2025
2025/BZP 00181317/01
Miasto Jastrzębie-Zdrój
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 324785133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f859fe3-8518-4cbb-be92-2f08ebb4072c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039743/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic w Jastrzębiu-Zdroju
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (w szczególności składanie ofert, oświadczeń, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.) za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
2. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w
Regulaminie Platformy, znajdującym się pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których mowa w pkt. 2.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, że klauzula informacyjna dotycząca obowiązków Zamawiającego wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we, jest zawarta w rozdziale 32 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.37.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój.
Część I – sektor południowy – obejmuje wykonanie napraw wszystkich nawierzchni dróg i ulic na południe od ul. Wodzisławskiej i ul. Pszczyńskiej (bez ul. Wodzisławskiej i ul. Pszczyńskiej).
Zakres rzeczowy obejmuje:
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych (1200 m2),
- Uzupełnienia ubytków frezem (450 m2),
- Uzupełnienia ubytków kruszywem (80 m2),
- Wymiany fragmentu drogi (50 m2),
- Nakładki asfaltowe (2000 m2),
- Awaryjne naprawy uszkodzeń (70 m2).
- Regenerację i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i przesypanie kruszywem naturalnym – remonter (700 m2).
Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres realizacji zadania dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. minimum: walcem drogowym, frezarką do asfaltu (wymagana szerokość frezowania 500mm) dla każdej z części.
W przypadku, gdy wykonawca złoży ofertę na obie części postępowania, Zamawiający wymaga, aby sprzęt przedstawiony przez Wykonawcę nie powtarzał się na poszczególnych częściach.
Wykaz dróg przeznaczonych do remontu cząstkowego dla każdej z części będzie przekazywany przez Zamawiającego Wykonawcy sukcesywnie, w zależności od stanu nawierzchni z podaniem terminu jego wykonania.
Uwaga: w przypadku udzielenia zamówienia na część I i część II jednemu Wykonawcy, Zamawiający będzie wymagał realizacji zakresu umowy równolegle na obu częściach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna w wersji elektronicznej: - przedmiary robót w formie kosztorysów ślepych - załącznik nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych, w ramach każdej części tj.:
- remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych,
- uzupełnienie ubytków frezem,
- uzupełnienie ubytków kruszywem,
- wymiana fragmentu drogi,
- wykonanie nakładki asfaltowej,
- awaryjne naprawy uszkodzeń,
- regeneracja i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i przesypanie kruszywem naturalnym – remonter
Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres realizacji zadania dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. min.: walcem drogowym, frezarką do asfaltu (wymagana szerokość frezowania 500mm).
Wykaz dróg przeznaczonych do remontu cząstkowego dla każdej z części będzie przekazywany przez Zamawiającego Wykonawcy sukcesywnie, w zależności od stanu nawierzchni z podaniem terminu jego wykonania.
2. Wartość przewidywanych zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nie przekroczy:
- w części I (sektor południowy) kwoty w wysokości 312 494,78 zł brutto,
3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni poniższe warunki:
a/ nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507).
b/ Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki: kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności drogowej;
Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
4. Warunki zawartej umowy, dotyczącej zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, będą tożsame z warunkami opisanymi w projekcie umowy dotyczącej zamówienia podstawowego.
5. Termin realizacji zostanie uzgodniony na etapie zawarcia umowy na roboty powtórzeniowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój.
Część II – sektor północny - obejmuje wykonanie napraw wszystkich nawierzchni dróg i ulic na północ od ul. Wodzisławskiej i ul. Pszczyńskiej (wraz z ul. Wodzisławską i ul. Pszczyńską).
Zakres rzeczowy obejmuje:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych (1200 m2),
Uzupełnienia ubytków frezem (450 m2),
Uzupełnienia ubytków kruszywem (80 m2),
Wymiany fragmentu drogi (50 m2),
Nakładki asfaltowe (2000 m2),
Awaryjne naprawy uszkodzeń (70 m2).
Regenerację i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i przesypanie kruszywem naturalnym – remonter (700 m2).
Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres realizacji zadania dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. minimum: walcem drogowym, frezarką do asfaltu (wymagana szerokość frezowania 500mm) dla każdej z części.
W przypadku, gdy wykonawca złoży ofertę na obie części postępowania, Zamawiający wymaga, aby sprzęt przedstawiony przez Wykonawcę nie powtarzał się na poszczególnych częściach.
Wykaz dróg przeznaczonych do remontu cząstkowego dla każdej z części będzie przekazywany przez Zamawiającego Wykonawcy sukcesywnie, w zależności od stanu nawierzchni z podaniem terminu jego wykonania.
Uwaga: w przypadku udzielenia zamówienia na część I i część II jednemu Wykonawcy, Zamawiający będzie wymagał realizacji zakresu umowy równolegle na obu częściach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna w wersji elektronicznej: - przedmiary robót w formie kosztorysów ślepych - załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych, w ramach każdej części tj.:
- remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych,
- uzupełnienie ubytków frezem,
- uzupełnienie ubytków kruszywem,
- wymiana fragmentu drogi,
- wykonanie nakładki asfaltowej,
- awaryjne naprawy uszkodzeń,
- regeneracja i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i przesypanie
kruszywem naturalnym – remonter
Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres realizacji zadania dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. min.: walcem drogowym, frezarką do asfaltu (wymagana szerokość frezowania 500mm).
Wykaz dróg przeznaczonych do remontu cząstkowego dla każdej z części będzie przekazywany przez Zamawiającego Wykonawcy sukcesywnie, w zależności od stanu nawierzchni z podaniem terminu jego wykonania.
2. Wartość przewidywanych zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nie przekroczy:
- w części II (sektor północny) kwoty w wysokości 312 494,78 zł brutto.
3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni poniższe warunki:
a/ nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507).
b/ Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki: kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności drogowej;
Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
4. Warunki zawartej umowy, dotyczącej zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, będą tożsame z warunkami opisanymi w projekcie umowy dotyczącej zamówienia podstawowego.
5. Termin realizacji zostanie uzgodniony na etapie zawarcia umowy na roboty powtórzeniowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca winien udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania związane z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltowych, których wartość winna wynosić min. 400 000,00 brutto zł łącznie.
Przez zadanie Zamawiający rozumie wykonanie zakresu robót w ramach jednej umowy, zlecenia na rzecz danego Zamawiającego.
Spełnieniem warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę tylu zadań na ile części składa ofertę o wartości odpowiadającej tym częściom.
W celu weryfikacji spełnienia powyższego warunku przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wskazać wyraźnie, do której części postępowania wykazane zadania mają odniesienie.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, winien wykazać wyłącznie zadania, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył.
2) Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz robót budowlanych winien być sporządzony wg załącznika nr 7 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za […] kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób winien być sporządzony wg załącznika nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1,
2) Wyliczenie wartości zamówienia brutto - według załącznika nr 1a dla części I oraz załącznika nr 1b dla części II,
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według załącznika nr 5 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy),
4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według załącznika nr 6,
5) Pełnomocnictwo – wg załącznika nr 4 (jeżeli dotyczy),
6) Kosztorysy uproszczone obejmujące wszystkie pozycje ujęte w kosztorysach ślepych (przedmiarach robót) wg załącznika nr 9 (Uwaga: Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji w wyliczeniu do 2 miejsc po przecinku.
W celu sprawniejszej weryfikacji kosztorysu zaleca się dodatkowo przedłożyć go w postaci pliku Excel.
Wersję szczegółową kosztorysu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa – załącznik nr 4 do SWZ.Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 21 pkt 1 oraz Rozdziale 20 przez każdego z Wykonawców.
3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy według załącznika nr 6 do SWZ.
4. Sposób spełnienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust. 4 ustawy PZP): W przypadku Wykonawców występujących wspólnie spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określone w Rozdziale 21 pkt 1 mogą być spełniane łącznie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zzastrzeżeniem postanowień § 18 ust. 2 – 5 umowy.
2. Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, iż rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki
ich wprowadzenia zostały szczegółowo określone w § 18 i 19 projektowanych postanowień umownych, stanowiących
załącznik nr 10 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy