BZP: Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
10.04.2025
2025/BZP 00184872/01
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dębinki 7
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 585844927
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kwodecki@uck.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184872
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00171934
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) Karty katalogowe i/lub prospekty z wyszczególnieniem numerów REF a także dane techniczne zgodnie z wymogami, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
b) Deklaracja zgodności (zgodna z załącznikiem nr 4 MDR 2017/745), certyfikat – jeśli dotyczy (zgodny z załącznikiem nr 12 MDR 2017/745), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
c) Próbki zaoferowanego asortymentu w ilości:
Pakiet 15 - Próbki po 10 sztuk z obu rozmiarów (łącznie 20 sztuk)
Pakiet 16 - Próbki w ilości po 10 sztuk z każdego rozmiaru (łącznie 40 sztuk)
Po zmianie:
a) Karty katalogowe i/lub prospekty z wyszczególnieniem numerów REF a także dane techniczne zgodnie z wymogami, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
b) Deklaracja zgodności (zgodna z załącznikiem nr 4 MDR 2017/745), certyfikat – jeśli dotyczy (zgodny z załącznikiem nr 12 MDR 2017/745), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
c) Próbki zaoferowanego asortymentu w ilości:
Pakiet 15 - Próbki po 10 sztuk z obu rozmiarów (łącznie 20 sztuk)
Pakiet 16 - Próbki w ilości po 10 sztuk z każdego rozmiaru (łącznie 40 sztuk)
Pakiet 3 - Próbki w ilości 3 opakowań ( 3 razy op10)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-11 09:30
Po zmianie:
2025-04-17 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-11 10:00
Po zmianie:
2025-04-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-10
Po zmianie:
2025-05-16