BZP: Zakup usługi architektonicznej pn.: Uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania: Regionalne Centrum Recyklingu i Odzysku Energii przy ul. Mińskiej 2 i 2A w Łodzi.
10.04.2025
2025/BZP 00185334/01
INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup usługi architektonicznej pn.: Uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania: Regionalne Centrum Recyklingu i Odzysku Energii
przy ul. Mińskiej 2 i 2A w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101745880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 34 lok. 105
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-135
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@iml.biz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi architektonicznej pn.: Uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania: Regionalne Centrum Recyklingu i Odzysku Energii
przy ul. Mińskiej 2 i 2A w Łodzi.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecb11916-5dc8-47d6-bd73-af5aca45caf0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/iml3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informację zawarte są w OPiW- rozdział X - na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informację zawarte są w OPiW- rozdział X - na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w OPiW rozdział XXIII- na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/ZP/P/N/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego
Celem zamówienia jest uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (ULICP) dla planowanej inwestycji polegającej na budowie Regionalnego Centrum Recyklingu i Odzysku Energii w Łodzi przy ul. Mińskiej 2 i 2A, obejmującego instalację do termicznego przekształcania odpadów medycznych. Decyzja ta ma zostać uzyskana w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 52 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977, z późn. zm.). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca doprowadzi do wydania przedmiotowej decyzji jako ostatecznej, tj. po upływie terminu na odwołanie lub rozpatrzeniu ewentualnych odwołań, co umożliwi prawomocne korzystanie z decyzji przez Zamawiającego.4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zespołu projektowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie Wykonawcy, dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, spełniania warunków udziału wpostępowaniu w formie załącznika do OPiW - załączone do oferty, (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert tymczasowo
zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe).
Oświadczenie - załącznik do OPiW Wykonawcy, podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Oświadczenia podmiotów
składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie składa się do oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika do OPiW - załączone na
wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia).
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień: co najmniej
a) 1 osoba będąca architektem posiadający uprawniania budowlane do projektowania
w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wydane na podstawie obowiązujących przepisów i posiadająca minimum 5 – letnie doświadczenie w projektowaniu obiektów budowlanych – która była autorem lub współautorem w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem składania ofert opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej dotyczącej obiektów służby zdrowia lub prosektoriów lub zakładów spopielania zwłok lub instalacji do termicznego przekształcania odpadów medycznych lub instalacji unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych;
b) 1 osoba będącą inżynierem ochrony środowiska posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe (ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub pokrewne) która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przygotowaniu co najmniej 1 dokumentacji środowiskowej, w tym raportu o oddziaływaniu na środowisko (OOŚ), dla przedsięwzięcia zaliczanego do kategorii mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. oraz uzyskała (lub brała udział w uzyskaniu) co najmniej 1 ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia przemysłowego lub infrastrukturalnego;
c) 1 osoba będącą inżynierem konstruktorem posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i posiadająca minimum 5 – letnie doświadczenie zawodowe i uczestniczyła jako projektant w opracowaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej dla budynków użyteczności publicznej lub przemysłowych o kubaturze nie mniejszej niż 2 000 m³;
d) 1 osoba będącą posiadająca uprawniania budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i uczestniczyła jako projektant w opracowaniu co najmniej 1 projektu budowlanego dla instalacji sanitarnych w obiektach przemysłowych, ochrony zdrowia lub użyteczności publicznej;
e) 1 osoba będącą posiadająca uprawniania budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i uczestniczyła jako projektant w opracowaniu co najmniej 1 projektu instalacji elektrycznych lub elektroenergetycznych dla budynków przemysłowych, infrastrukturalnych lub użyteczności publicznej.
Forma wykazu według załącznika do OPiW
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy,
potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie
warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika do Oświadczenia Wykonawcy,
potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie
warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika do OPiW - załączone na wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/
podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika do OPiWOświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy Pzp wg załącznika do OPiW – jeżeli dotyczy
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg załącznika do OPiW – jeżeli dotyczy
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów – jeżeli dotyczy
Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-18 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/iml
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-18 08:15
8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:
Celem zamówienia jest uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (ULICP) dla planowanej inwestycji polegającej na budowie Regionalnego Centrum Recyklingu i Odzysku Energii w Łodzi przy ul. Mińskiej 2 i 2A, obejmującego instalację do termicznego przekształcania odpadów medycznych. Decyzja ta ma zostać uzyskana w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 52 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977, z późn. zm.). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca doprowadzi do wydania przedmiotowej decyzji jako ostatecznej, tj. po upływie terminu na odwołanie lub rozpatrzeniu ewentualnych odwołań, co umożliwi prawomocne korzystanie z decyzji przez Zamawiającego.Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę przygotowania dokumentacji oraz przeprowadzenia postępowań administracyjnych, niezbędnych do uzyskania decyzji ULICP dla ww. inwestycji.