BZP: Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT oraz agregatów prądotwórczych dla UG Czudec oraz niektórych jednostek organizacyjnych Gminy
10.04.2025
2025/BZP 00185718/01
Gmina Czudec
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT oraz agregatów prądotwórczych dla UG Czudec oraz niektórych jednostek organizacyjnych Gminy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czudec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582170
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Starowiejska 6
1.4.2.) Miejscowość: Czudec
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-120
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 177172100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czudec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185718
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00171550
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zadanie nr 2: Dostawa i instalacja agregatów prądotwórczych
Zakres zadania obejmuje m.in.:
- Dostawę dwóch agregatów prądotwórczych o parametrach dostosowanych do potrzeb infrastruktury IT:
• Agregat dla Urzędu Gminy w Czudcu – zapewniający podtrzymanie działania kluczowych systemów administracyjnych.
• Agregat dla centrum zapasowego jednostek organizacyjnych – przeznaczony do zabezpieczenia infrastruktury IT GOPS, ZEAS, ZWK.
- Montaż i integrację z istniejącą infrastrukturą zasilania w sposób zapewniający automatyczne przełączenie na zasilanie awaryjne w przypadku zaniku napięcia z sieci.
- Przeprowadzenie testów obciążeniowych w celu potwierdzenia niezawodności i skuteczności działania agregatów w warunkach awaryjnych.
- Konfigurację i optymalizację pracy agregatów pod kątem efektywności energetycznej i bezpieczeństwa infrastruktury IT.
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, konfigurację oraz testy rozruchowe dostarczonych urządzeń.
Po zmianie:
Zadanie nr 2: Dostawa i instalacja agregatów prądotwórczych
Zakres zadania obejmuje m.in.:
- Dostawę dwóch agregatów prądotwórczych o parametrach dostosowanych do potrzeb infrastruktury IT:
• Agregat dla Urzędu Gminy w Czudcu – zapewniający podtrzymanie działania kluczowych systemów administracyjnych.
• Agregat dla centrum zapasowego jednostek organizacyjnych – przeznaczony do zabezpieczenia infrastruktury IT GOPS, ZEAS, ZWK.
- Montaż i integrację z istniejącą infrastrukturą zasilania w sposób zapewniający automatyczne przełączenie na zasilanie awaryjne w przypadku zaniku napięcia z sieci.
- Przeprowadzenie testów obciążeniowych w celu potwierdzenia niezawodności i skuteczności działania agregatów w warunkach awaryjnych.
- Konfigurację i optymalizację pracy agregatów pod kątem efektywności energetycznej i bezpieczeństwa infrastruktury IT.
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, konfigurację oraz testy rozruchowe dostarczonych urządzeń.
Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Wymaga się, aby Wykonawca przeprowadził obowiązkową wizję lokalną z udziałem Zamawiającego przyszłego terenu prac celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Osobą wyznaczoną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Pan Piotr Piękoś, e-mail: przetargi@czudec.pl, tel.: (17) 717-21-00.
Zamawiający wyznacza dwa terminy wizji lokalnej: pierwszy w dniu 15.04.2025 r. o godzinie 10:00, drugi w dniu 17.04.2025 r. o godzinie 10:00. Spotkanie z zainteresowanymi oferentami odbędzie się przed wejściem do siedziby Zamawiającego (mieszczącej się pod adresem: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec).
Dodatkowo każdy z Wykonawców może zgłosić Zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej, najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji, e-mailem na adres: przetargi@czudec.pl lub telefonicznie na numer: (17) 717-21-00, jeśli nie może on uczestniczyć w wizji w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający w trakcie wizji sporządzi protokół z wizji lokalnej. Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji lokalnej ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy wykonawcy będą traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będą odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wizja lokalna służy tylko i wyłącznie do sprawdzenia i oceny faktycznej przyszłego terenu prac. Zadawanie pytań odbywa się tylko i wyłącznie w sposób wskazany w SWZ.
Koszt odbycia wizji lokalnej (związany z dojazdem na miejsce, użyciem własnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialność za interpretację treści uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponoszą sami Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-15 10:00
Po zmianie:
2025-04-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-15 10:30
Po zmianie:
2025-04-23 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-14
Po zmianie:
2025-05-22