BZP: Dostawa i konfiguracja systemu kopii zapasowej dla Powiatu Pińczowskiego
14.04.2025
2025/BZP 00189113/01
Powiat Pińczowski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i konfiguracja systemu kopii zapasowej dla Powiatu Pińczowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pińczowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009432
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zacisze
1.5.2.) Miejscowość: Pińczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pinczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i konfiguracja systemu kopii zapasowej dla Powiatu Pińczowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e5bea96-9cef-4cb1-9666-3cec5151f727
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078964/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój cyfrowy 2021-2027 (FERC) działanie 2.2. pn. "wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e5bea96-9cef-4cb1-9666-3cec5151f7273.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 8.1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl/pl .
8.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
8.3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): EZamowienia
8.4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-3e5bea96-9cef-4cb1-9666-3cec5151f727
8.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów, wymagań technicznych oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8.8. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
8.9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
8.10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 45.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa i konfiguracja systemu kopii zapasowej dla Powiatu Pińczowskiego” oraz wykonaniem umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02_cs.01-001/23/2395/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024. Dane posłużą również w celu realizacji tej umowy i monitoringu Projektu „Cyberbezpieczny Powiat Pińczowski” zgodnie z podstawę prawną ich przetwarzania, którą stanowi ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z p.zm.) oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń , jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415).
45.4. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty świadczące Zamawiającemu asystę techniczną, podmioty wykonujące na zalecenie Zamawiającego zadania związane z utrzymywaniem systemów informatycznych uczestniczących w przetwarzaniu danych oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z p.zm), zwanej dalej Ustawą. W przypadku Wykonawców będących osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej odbiorcą branych będzie także ZUS, bank, urząd skarbowy właściwy dla miejsca zamieszkania;
zgodnie z SWZ i załącznikiem nr 8 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ i załącznikiem nr 8 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiPP.IV.272.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 691056,91 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198200 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i konfiguracja systemu kopii zapasowej dla Powiatu Pińczowskiego.
5.2. Szczegóły przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 4. „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233132-5 - Napędy dyskowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1. Kryteria oceny ofert – Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) Oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
b) Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
c) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
20.2. Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
20.3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalna ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
20.4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia
1. Cena (z Formularza ofertowego, brutto) 60 % C = (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej oferty brutto) x 60 % = liczba punktów
2. rozszerzenie okresu gwarancji (z formularza ofertowego) podana w miesiącach 40 % 24 m-ce: 10%
25-36 m-cy: 20 %
37-48 m-cy: 30 %
49-60 m-cy: 40 %
% = liczba punktów
20.5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena (C):
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:
C = (cena oferowana minimalna brutto / cena badanej oferty brutto) x 60
20.6. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość procentowa oferty.
20.7. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych procentów.
20.8. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematyki.
20.9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
20.10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.
20.11. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: rozszerzenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Do postepowania może przystąpić Wykonawca który:23.1. spełnia warunki udziału w postepowaniu i złoży stosowne oświadczenie – załącznik nr 2 – „Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu”,
23.2. złoży ważną ofertę wraz z załącznikami, spełniającą wymagania ogłoszenia i SWZ – załącznik nr 1 – „Formularz oferty”,
23.3. złoży podpisaną klauzurę informacyjną FERC – załącznik nr 8,
23.4. w przypadku składania oferty wspólnej złoży pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 27,
23.5. złoży przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt. 26 niniejszego SWZ,
23.6. nie podlega wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 108 ust 1 pkt. oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4 i 7 ustawy PZP i złoży stosowne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 UPZP – oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnienie warunków udziału – załącznik nr 3 i nr 2 do SWZ,
b) oświadczenia, o których mowa powyżej, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w punkcie wyżej (pkt „a”) , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 UPZP, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, Załącznik nr 2a i załącznik nr 3a do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 24. Wymagane podmiotowe środki dowodowe
24.1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 UPZP – oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnienie warunków udziału – załącznik nr 3 i nr 2 do SWZ,
b) oświadczenia, o których mowa powyżej, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w punkcie wyżej (pkt „a”) , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 UPZP, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, Załącznik nr 2a i załącznik nr 3a do SWZ,
c) formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ,
d) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 27.1 SWZ,
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ,
f) formularz – klauzula informacyjna FERC – załącznik nr 8
g) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 9
h) przedmiotowe środki dowodowe opisane w pkt. 26 niniejszego SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
26.1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda aby Wykonawca wraz z ofertą złożył przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy i usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria w następującym zakresie:a) Serwer zarządzający:
- certyfikat EPEAT lub wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzające spełnienie standardu co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku oferowanych serwerów (certyfikat ISO 9001 firmy sterującej, certyfikat ISO 27001 firmy serwisującej);
- certyfikat firmy serwisującej ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta urządzeń,
- oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu dołączenia do oferty oświadczenia, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u zamawiającego,
- oświadczenie wykonawcy, o tym że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta
b) Macierz:
- oświadczenie producenta lub wykonawcy oferowanej macierzy potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta,
- dokumenty potwierdzające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001,
- deklarację zgodności CE,
- oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu dołączenia do oferty oświadczenia, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u zamawiającego,
- oświadczenie wykonawcy lub producenta, o tym że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta
- certyfikat firmy serwisującej ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta urządzeń
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
26.1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda aby Wykonawca wraz z ofertą złożył przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy i usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria w następującym zakresie:a) Serwer zarządzający:
- certyfikat EPEAT lub wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzające spełnienie standardu co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku oferowanych serwerów (certyfikat ISO 9001 firmy sterującej, certyfikat ISO 27001 firmy serwisującej);
- certyfikat firmy serwisującej ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta urządzeń,
- oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu dołączenia do oferty oświadczenia, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u zamawiającego,
- oświadczenie wykonawcy, o tym że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta
b) Macierz:
- oświadczenie producenta lub wykonawcy oferowanej macierzy potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta,
- dokumenty potwierdzające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001,
- deklarację zgodności CE,
- oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu dołączenia do oferty oświadczenia, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u zamawiającego,
- oświadczenie wykonawcy lub producenta, o tym że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta
- certyfikat firmy serwisującej ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta urządzeń
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zał nr 7 - oświadczenie Wykonawcy o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowejSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
34.1. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00 groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.34.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu (w polskich złotych - PLN)
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczonych
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2024 poz.419)
34.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem „Cyberbezpieczny Samorząd – system kopii zapasowej ”
Numer rachunku: 17 8509 0002 2001 0000 0185 0002
34.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
34.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
34.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku określonym ustawą PZP, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 UPZP.
34.7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ustawy UPZP
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
27. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia:27.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
27.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
27.2.1. Postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
27.2.2. Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
27.2.3. Ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
27.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków, Załącznik nr 3 – oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, załącznik nr 8 – klauzula informacyjna FERC, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
7. Projektowane postanowienia umowy7.1. Projekt umowy dla zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SWZ.
7.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 UPZP oraz wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
7.3. Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności, pod rygorem nie ważności, zachowania formy pisemnej.