BZP: Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
14.04.2025
2025/BZP 00189912/01
MIEJSKIE CENTRUM TERAPII I PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ IM. BŁ. RAFAŁA CHYLIŃSKIEGO W ŁODZI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM TERAPII I PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ IM. BŁ. RAFAŁA CHYLIŃSKIEGO W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470822979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niciarniana 41
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-320
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 676-17-34
1.5.8.) Numer faksu: 42 676 18 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczp@mczp-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chylinskilodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e79d5b70-42f6-4bf4-a852-b8253d9a50d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00664530/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e79d5b70-42f6-4bf4-a852-b8253d9a50d43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl (komunikacja tylko w zakresie składania ofert przez Wykonawców)
mczp@mczp-lodz.pl (komunikacja w pozostałym zakresie)
Na stronie internetowej https://www.nbip.pl/mopitu/ udostępniona zostaje dokumentacja zamówienia, w tym Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem
ust. 2, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
2. Ofertę oraz dokumenty składane wraz z ofertą, Wykonawca składa za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” dostępnej na Platformie e-Zamówienia, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. W pozostałym zakresie proponuje się komunikację przy użyciu poczty elektronicznej: mczp@mczp-lodz.pl
3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
6. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na serwer pocztowy Zamawiającego.
7. Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e79d5b70-42f6-4bf4-a852-b8253d9a50d4 Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia.
8. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773), w szczególności: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.
9. Postępowanie odbywa się w języku polskim. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone
w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. Ofertę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia, o którym mowa w ust. 8, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych.
Dokumenty składa się w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 10, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach, o których mowa w ust. 8 lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu poczty elektronicznej.
12. Pozostałe wymagania zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Miejskie Centrum Terapii i Profilaktyki Zdrowotnej im. bł. Rafała Chylińskiego w Łodzi spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
informuje, że :
1. Administratorem Danych Osobowych jest Miejskie Centrum Terapii i Profilaktyki Zdrowotnej im. bł. Rafała Chylińskiego w Łodzi, ul.
Niciarniana 41, 92-320 Łódź, reprezentowane przez Dyrektora , tel.: 42 676 17 34, e-mail: mczp@mczp-lodz.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mczp-lodz.pl .
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych osobowych w tym zakresie oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, a także podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (z późn.zm.).
6. Przysługuje Pani / Panu prawo do :
a) uzyskania kopii swoich danych osobowych w siedzibie Administratora,
b) dostępu do powierzonych danych osobowych,
c) sprostowania powierzonych danych osobowych,
d) usunięcia powierzonych danych osobowych,
e) ograniczenia przetwarzania powierzonych danych,
f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania powierzonych danych,
g) przenoszenia powierzonych danych,
h) cofnięcia zgody powierzenia danych w dowolnym momencie,
i) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Miejskie Centrum Terapii i Profilaktyki Zdrowotnej im. bł. Rafała Chylińskiego w Łodzi nie będzie przekazywał zbieranych danych
do państw trzecich.
8. Administrator nie będzie przetwarzał danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
9. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Prawo Zamówień Publicznych albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/03/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn, wystawianiu protokołu oględzin zwłok, karty informacyjnej lub kart zgonu w sytuacjach, w których brak jest lekarza zobowiązanego do dokonania tych czynności, ustalonego zgodnie z zasadami określonymi w art. 11 ustawy z dnia 31.stycznia 1959 r o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2020, poz. 1947 z późn. zm.) - świadczone przez Wykonawcę Zamówienia.
Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewidział w ramach przedmiotowego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji, które polega na tym, że Zamawiający może dopuścić dodatkową liczbę wyjazdów ponad szacunkową liczbę wyjazdów, określoną we wzorze umowy w § 3 ust. 4 (załącznik nr 8 do SWZ). Dodatkowe wyjazdy mogą zostać dopuszczone w ilości, której wartość nie będzie przekraczała 20 % szacunkowej wartości umowy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji w przypadku zwiększenia liczby wyjazdów w stosunku do przewidywanych w okresie obowiązywania umowy.Uszczegółowienie dot. możliwości skorzystania z prawa opcji zawierają zapisy zawarte we wzorze umowy. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy
żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert zostanie dokonana według następujących zasad:
1. Cena zostanie obliczona wg. następującej formuły:
cena podana w najtańszej ofercie
PC = ____________________________ x waga kryterium (60)
cena podana w badanej ofercie
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.
2. Termin płatności (comiesięczna faktura/rachunek wystawiona (-y) przez Wykonawcę)
Płatność w ciągu 30 dni – 0 pkt
Płatność w ciągu 60 dni – 40 pkt
Każdy zadeklarowany termin poniżej 60 dni punktowany będzie jako termin płatności 30 dni, tj. 0 pkt., natomiast termin powyżej 60 dni, będzie traktowany jako 60-dniowy termin płatności, tj. 40 pkt.
Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie zaokrąglona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku (z uwzględnieniem zasady zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli dotyczy).
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wpis do rejestru podmiotów leczniczych prowadzonego przez Wojewodę lub wpis do rejestru praktyk zawodowych prowadzonego przez Okręgową Izbę Lekarską właściwą dla miejsca wykonywania praktyki (jeżeli dotyczy).
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
w zakresie i wysokości określonej w art. 25 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 799 z późn. zm.) w całym okresie realizacji zamówienia
(o ile obowiązek w tym zakresie wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa).
4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Dyplom ukończenia Akademii Medycznej (Uniwersytetu Medycznego), tytuł lekarza.
2) Aktualne prawo wykonywania zawodu.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie to stanowi dowód
potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
Oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie.
Podmiot udostępniający zasoby, składa również oświadczenie na zasadach art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (załącznik nr 4 do SWZ).
2. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie Zamawiającego, składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (załącznik nr 5 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
3. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2 składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie, których oferta została oceniona najwyżej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie.
Podmiot udostępniający zasoby, składa również oświadczenie na zasadach art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 4 do SWZ).
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie Zmawiającego składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) w celu potwierdzenia zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – dokument potwierdzający wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (jeżeli dotyczy);
2) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów leczniczych prowadzonego przez Wojewodę lub rejestru praktyk zawodowych prowadzonego przez Okręgową Izbę Lekarską właściwą dla miejsca wykonywania praktyki (jeżeli dotyczy);
3) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – odpowiedni dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie i wysokości określonej w art. 25 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 799 z późn. zm.) za cały okres realizacji zamówienia
(o ile obowiązek w tym zakresie wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa);
4) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – dyplom ukończenia Akademii Medycznej (Uniwersytetu Medycznego), tytuł lekarza oraz aktualne prawo wykonywania zawodu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w rozdziale VIII ust. 1-2 SWZ oraz w poniższym ust. 5 i 6, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.2. Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca (lider konsorcjum) lub upełnomocniona przez konsorcjantów osoba fizyczna lub osoba prawna. Pełnomocnik, o którym mowa, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, z zastrzeżeniem ust. 1.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wpis do rejestru podmiotów leczniczych prowadzonego przez Wojewodę lub rejestru praktyk zawodowych prowadzonego przez Okręgową Izbę Lekarską właściwą dla miejsca wykonywania praktyki.
5. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym jest spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadają wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem
6. Warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jest spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadają odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie i wysokości określonej w art. 25 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 799 z późn. zm.) za cały okres realizacji zamówienia.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają przedmiotowe usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10. Pozostałe wymagania zawiera SWZ.