BZP: Usługa pocztowa dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
14.04.2025
2025/BZP 00190270/01
ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pocztowa dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zktarnow.bip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pocztowa dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dd169b3-f0a8-4377-817b-66c3d27a1ff8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048152/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 3. Usługa pocztowa dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10947223.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z treścią ogłoszoną na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1094722
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią ogłoszoną na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1094722
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.5.2025.DR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.
list zwykły nierejestrowany S do 500g 19000
M do 1000g 2300
L do 2000g 350
2.
list zwykły nierejestrowany priorytetowy S do 500g 5
M do 1000g 10
L do 2000g 5
3.
list polecony S do 500g 500
M do 1000g 600
L do 2000g 850
4.
list polecony priorytetowy S do 500g 30
M do 1000g 45
L do 2000g 40
5.
list polecony za potwierdzeniem odbioru S do 500g 160
M do 1000g 90
L do 2000g 150
6. list polecony za potwierdzeniem odbioru priorytetowy S do 500g 10
M do 1000g 20
L do 2000g 25
7. list zagraniczny polecony priorytetowy za potwierdzeniem odbioru (strefa A) do 50 gr 15
8. Usługa transportowa 12
9. Zwroty listów 120
4.2.6.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64121100-1 - Usługi dostarczania poczty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zwiększenie wielkości zamówienia do 50% zgodnie z informacjami zamieszczonymi w projektowanych założeniach umowy - załącznik 3.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1
Przesyłka kurierska S
Max. 9x40x65cm min. do 20 kg do godz.12:00 15
2 Przesyłka kurierska M
Max. 20x40x65 cm min. do 20 kg do godz.12:00 40
3 Przesyłka kurierska L
Max. 42x40x65 cm
min. do 20 kg do godz.12:00 130
4 Przesyłka kurierska XL
Min. 60x60x70
min. do 20 kg do godz.12:00 50
5 Przesyłka kurierska XXL (2XL)
Min. 240 cm w sumowanym wymiarze dł/szer./wys/
min. do 20 kg do godz.12:00 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64121100-1 - Usługi dostarczania poczty
64120000-3 - Usługi kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zwiększenie wielkości zamówienia do 50% zgodnie z informacjami zamieszczonymi w projektowanych założeniach umowy - załącznik 3.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4