BZP: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
15.04.2025
2025/BZP 00192326/01
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e392516b-8738-4156-b5ad-f08433548911
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062419/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz papieru
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy są dostępne pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), dalej „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest 1 Regionalna Baza Logistyczna z siedzibą w Wałczu (78-600) przy ul. Ciasnej 7, tel. 261 472 424, reprezentowana przez Komendanta;
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, listownie na adres: ul. Ciasna 7, 78 – 600 Wałcz, wysyłając wiadomość na adres e – mail: 1rblog.iod@ron.mil.pl lub dzwoniąc pod numer tel. 261 472 209.
II. Więcej informacji zawarto w Rozdz. XXII SWZ "Ochrona danych osobowych (RODO)".
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z asortymentem i ilościami wskazanymi w Rodz. III ust. 1 SWZ dla zadania nr 1, tj.:
POZ. NR. NAZWA ASORTYMENTU – ILOŚĆ SZTUK ŁĄCZNIE
1.TONER KYOCERA TK-8600K (1T02MN0NL0)-6szt.; 2.TONER KYOCERA TK-8600Y (1T02MNANL0)-4szt.; 3.TONER KYOCERA TK-8600M ( 1T02MNBNL0)-4szt.; 4.TONER KYOCERA TK-8600C (1T02MNCNL0)-4szt.; 5.TONER KYOCERA CZARNY TK-5280K (1T02TW0NL0)-22szt.; 6.TONER KYOCERA ŻÓŁTY TK-590 TK-5280Y (1T02TWANL0)-18szt.; 7.TONER KYOCERA MAGENTA TK-5280M (1T02TWBNL0)-18szt.; 8.TONER KYOCERA CYAN TK-5280C (1T02TWCNL0)-18szt.; 9.TONER XEROX C500/505 CZARNY 106R03887-30szt.; 10.TONER XEROX C500/505 ŻÓŁTY 106R03886-20szt.; 11.TONER XEROX C500/505 MAGENTA 106R03885-20szt.; 12.TONER XEROX C500/505 CYAN 106R03884-20szt.; 13.TONER KYOCERA TK-5270K (1T02TV0NL0)-26szt.; 14.TONER KYOCERA TK-5270C (1T02TVCNL0)-17szt.; 15.TONER KYOCERA TK-5270Y (1T02TVANL0)-17szt.; 16.TONER KYOCERA TK-5270M (1T02TVBNL0)-17szt.; 17.TONER KYOCERA TK-8525K (1T02RM0NL0)-27szt.; 18.TONER KYOCERA TK-8525Y (1T02RMANL0)-16szt.; 19.TONER KYOCERA TK-8525M (1T02RMBNL0)-16szt.; 20.TONER KYOCERA TK-8525C (1T02RMCNL0)-16szt.; 21.TONER KYOCERA TK-8545K (1T02YM0NL0)-27szt.; 22.TONER KYOCERA TK-8545M (1T02YMBNL0)-16szt.; 23.TONER KYOCERA TK-8545C (1T02YMCNL0)-16szt.; 24.TONER KYOCERA TK-8545Y (1T02YMANL0)-16szt.; 25.TONER KYOCERA TK-5140K-6szt.; 26.TONER KYOCERA TK-5140M-6szt.; 27.TONER KYOCERA TK-5140C-6szt.; 28.TONER KYOCERA TK-5140Y-6szt.; 29.TONER RICOH SP 252 SF BLACK 407716-22szt.; 30.TONER RICOH SP 252 SF CYAN 407717-20szt.; 31.TONER RICOH SP 252 SF MAGENTA 407718-20szt.; 32.TONER RICOH SP 252 SF ŻÓŁTY 407719-20szt.; 33.TONER KYOCERA CZARNY TK-590-5szt.; 34.TONER KYOCERA MAGENTA TK-590-5szt.; 35.TONER KYOCERA ŻÓŁTY TK-590-5szt.; 36.TONER KYOCERA CYAN TK-590-5szt.; 37.POJEMNIK NA ZUŻYTY TUSZ EPSON T6193(C13T619300)-7szt.; 38.POJEMNIK NA ZUŻYTY TONER MINOLTA WX-103 (A4NNWY1)-6szt.; 39.POJEMNIK NA ZUŻYTY TONER KYOCERA WT-8500-15szt.; 40.BĘBEN MINOLTA 313K ( A7U40RD)-2szt.; 41.BĘBEN MINOLTA 313CMY ( A7U40RD)-6szt.; 42.TONER KYOCERA TK-5380K ( 1T02Z00NL0)-15szt.; 43.TONER KYOCERA TK-5380Y ( 1T02Z0ANL0)-10szt.; 44.TONER KYOCERA TK-5380M ( 1T02Z0BNL0)-10szt.; 45.TONER KYOCERA TK-5380C ( 1T02Z0CNL0)-10szt.; 46.TONER LEXMARK 78C2XK0 ( CZARNY)-50szt.; 47.TONER LEXMARK 78C2XC0 ( NIEBIESKI)-26szt.; 48.TONER LEXMARK 78C2XY0 ( ŻÓŁTY)-26szt.; 49.TONER LEXMARK 78C2XM0 ( CZERWONY)-26szt.; 50.TONER XEROX CZARNY 106R04085-16szt.; 51.TONER XEROX ŻOŁTY 106R04084-16szt.; 52.TONER XEROX MAGENTA 106R04083-16szt.; 53.TONER XEROX CYAN 106R04082-16szt.; 54.TONER KM TNP - 81K (AAJW151) (CZARNY)-3szt.; 55.TONER KM TNP - 81Y (AAJW151) ( ŻÓŁTY)-3szt.; 56.TONER KM TNP - 81C (AAJW151) (BŁĘKITNY)-3szt.; 57.TONER KM TNP - 81M (AAJW151) ( PURPUROWY)-3szt.;
4.2.6.) Główny kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30192113-6 - Wkłady drukujące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1/ Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia zamówienia poprzez skorzystanie z prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli zawartej w ust. 1 Rodz. III SWZ dla zadania 1 w kolumnie nazwanej "Ilość podstawowa" maksymalnie o ilości wskazane w kolumnie nazwanej " Ilość opcji".2/ O zamiarze skorzystania z prawa opcji, wraz z podaniem ilości przedmiotu zamówienia, Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub mailem w terminie 60 dni od zawarcia Umowy.
3/ POZ. NR.NAZWA ASORTYMENTU/ILOŚĆ PODSTAWOWA W SZT./ILOŚĆ W OPCJI W SZT.
1.TONER KYOCERA TK-8600K (1T02MN0NL0) / 4szt. / 2szt. ; 2.TONER KYOCERA TK-8600Y (1T02MNANL0) / 2szt. / 2szt. ; 3.TONER KYOCERA TK-8600M ( 1T02MNBNL0) / 2szt. / 2szt. ; 4.TONER KYOCERA TK-8600C (1T02MNCNL0) / 2szt. / 2szt. ; 5.TONER KYOCERA CZARNY TK-5280K (1T02TW0NL0) / 12szt. / 10szt. ; 6.TONER KYOCERA ŻÓŁTY TK-590 TK-5280Y (1T02TWANL0) / 10szt. / 8szt. ; 7.TONER KYOCERA MAGENTA TK-5280M (1T02TWBNL0) / 10szt. / 8szt. ; 8.TONER KYOCERA CYAN TK-5280C (1T02TWCNL0) / 10szt. / 8szt. ; 9.TONER XEROX C500/505 CZARNY 106R03887 / 20szt. / 10szt. ; 10.TONER XEROX C500/505 ŻÓŁTY 106R03886 / 10szt. / 10szt. ; 11.TONER XEROX C500/505 MAGENTA 106R03885 / 10szt. / 10szt. ; 12.TONER XEROX C500/505 CYAN 106R03884 / 10szt. / 10szt. ; 13.TONER KYOCERA TK-5270K (1T02TV0NL0) / 15szt. / 11szt. ; 14.TONER KYOCERA TK-5270C (1T02TVCNL0) / 9szt. / 8szt. ; 15.TONER KYOCERA TK-5270Y (1T02TVANL0) / 9szt. / 8szt. ; 16.TONER KYOCERA TK-5270M (1T02TVBNL0) / 9szt. / 8szt. ; 17.TONER KYOCERA TK-8525K (1T02RM0NL0) / 15szt. / 12szt. ; 18.TONER KYOCERA TK-8525Y (1T02RMANL0) / 8szt. / 8szt. ; 19.TONER KYOCERA TK-8525M (1T02RMBNL0) / 8szt. / 8szt. ; 20.TONER KYOCERA TK-8525C (1T02RMCNL0) / 8szt. / 8szt. ; 21.TONER KYOCERA TK-8545K (1T02YM0NL0) / 15szt. / 12szt. ; 22.TONER KYOCERA TK-8545M (1T02YMBNL0) / 8szt. / 8szt. ; 23.TONER KYOCERA TK-8545C (1T02YMCNL0) / 8szt. / 8szt. ; 24.TONER KYOCERA TK-8545Y (1T02YMANL0) / 8szt. / 8szt. ; 25.TONER KYOCERA TK-5140K / 6szt. / 0szt. ; 26.TONER KYOCERA TK-5140M / 6szt. / 0szt. ; 27.TONER KYOCERA TK-5140C / 6szt. / 0szt. ; 28.TONER KYOCERA TK-5140Y / 6szt. / 0szt. ; 29.TONER RICOH SP 252 SF BLACK 407716 / 22szt. / 0szt. ; 30.TONER RICOH SP 252 SF CYAN 407717 / 20szt. / 0szt. ; 31.TONER RICOH SP 252 SF MAGENTA 407718 / 20szt. / 0szt. ; 32.TONER RICOH SP 252 SF ŻÓŁTY 407719 / 20szt. / 0szt. ; 33.TONER KYOCERA CZARNY TK-590 / 2szt. / 3szt. ; 34.TONER KYOCERA MAGENTA TK-590 / 2szt. / 3szt. ; 35.TONER KYOCERA ŻÓŁTY TK-590 / 2szt. / 3szt. ; 36.TONER KYOCERA CYAN TK-590 / 2szt. / 3szt. ; 37.POJEMNIK NA ZUŻYTY TUSZ EPSON T6193(C13T619300) / 4szt. / 3szt. ; 38.POJEMNIK NA ZUŻYTY TONER MINOLTA WX-103 (A4NNWY1) / 3szt. / 3szt. ; 39.POJEMNIK NA ZUŻYTY TONER KYOCERA WT-8500 / 7szt. / 8szt. ; 40.BĘBEN MINOLTA 313K ( A7U40RD) / 2szt. / 0szt. ; 41.BĘBEN MINOLTA 313CMY ( A7U40RD) / 6szt. / 0szt. ; 42.TONER KYOCERA TK-5380K ( 1T02Z00NL0) / 10szt. / 5szt. ; 43.TONER KYOCERA TK-5380Y ( 1T02Z0ANL0) / 5szt. / 5szt. ; 44.TONER KYOCERA TK-5380M ( 1T02Z0BNL0) / 5szt. / 5szt. ; 45.TONER KYOCERA TK-5380C ( 1T02Z0CNL0) / 5szt. / 5szt. ; 46.TONER LEXMARK 78C2XK0 ( CZARNY) / 30szt. / 20szt. ; 47.TONER LEXMARK 78C2XC0 ( NIEBIESKI) / 16szt. / 10szt. ; 48.TONER LEXMARK 78C2XY0 ( ŻÓŁTY) / 16szt. / 10szt. ; 49.TONER LEXMARK 78C2XM0 ( CZERWONY) / 16szt. / 10szt. ; 50.TONER XEROX CZARNY 106R04085 / 6szt. / 10szt. ; 51.TONER XEROX ŻOŁTY 106R04084 / 6szt. / 10szt. ; 52.TONER XEROX MAGENTA 106R04083 / 6szt. / 10szt. ; 53.TONER XEROX CYAN 106R04082 / 6szt. / 10szt. ; 54.TONER KM TNP - 81K (AAJW151) (CZARNY) / 1szt. / 2szt. ; 55.TONER KM TNP - 81Y (AAJW151) ( ŻÓŁTY) / 1szt. / 2szt. ; 56.TONER KM TNP - 81C (AAJW151) (BŁĘKITNY) / 1szt. / 2szt. ; 57.TONER KM TNP - 81M (AAJW151) ( PURPUROWY) / 1szt. / 2szt.
4/ Więcej informacji zawarto w Rozdz, III ust. 1 SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdz. XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek zgodnie z asortymentem i ilościami wskazanymi w Rodz. III ust. 1 SWZ dla zadania nr 2, tj.:
POZ. NR. NAZWA ASORTYMENTU – ILOŚĆ OPAKOWAŃ ŁĄCZNIE
1.Papier do drukarki A4 - 10500 op.;
2.Papier do drukarki A3 - 30 op.;
4.2.6.) Główny kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30197630-1 - Papier do drukowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1/ Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia zamówienia poprzez skorzystanie z prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli zawartej w ust. 1 Rodz. III SWZ dla zadania 1 w kolumnie nazwanej "Ilość podstawowa" maksymalnie o ilości wskazane w kolumnie nazwanej " Ilość opcji".2/ O zamiarze skorzystania z prawa opcji, wraz z podaniem ilości przedmiotu zamówienia, Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub mailem w terminie 60 dni od zawarcia Umowy.
3/ POZ. NR.NAZWA ASORTYMENTU/ILOŚĆ PODSTAWOWA W SZT./ILOŚĆ W OPCJI W SZT.
1.Papier do drukarki A4 / 6000szt. / 4500szt. ;
2.Papier do drukarki A3 / 15szt. / 15szt.
4/ Więcej informacji zawarto w Rozdz, III ust. 1 SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdz. XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
I. Przedmiotowe środki dowodowe - składane wraz z ofertą (art. 107 ustawy Pzp):1. W zakresie zadania nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych- w celu potwierdzenia, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia określone wymagania i cechy określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 1, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie producenta, że oferowane materiały równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw własności intelektualnych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, jak również że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji lub utraty gwarancji takich urządzeń.
2) certyfikat potwierdzający zgodność parametrów technicznych: wydajność produktu nie mniejsza niż wskazana przez Zamawiającego w OPZ pkt. 11 tabela - kolumna 4 dla każdego zaoferowanego produktu, poświadczające zgodność zaoferowanych produktów która mierzona jest zgodnie
z normami:
- ISO/IEC 19752:2017 Metoda określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
- ISO/IEC 19798:2017 Metoda określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
certyfikat musi być wydany przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości, która posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie, krajowej organizacji lub krajowej jednostki oceniającej zgodność dla danego kraju.
3) oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset;
4) oświadczenie Wykonawcy, że zagwarantuje serwis sprzętu i pokrycie kosztów serwisowania
w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych;
5) oświadczenie producenta, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producentach sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu).
2. W zakresie zadania nr 2 - dostawa papieru do drukarek:- w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone wymagania i cechy określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 2 - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) Karty charakterystyki i/lub karty katalogowe sporządzone przez producenta służące
do potwierdzenia spełnienia wymogów przez oferowane produkty wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania 2, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ pod względem następujących parametrów:
Poz. 1-2 format, gramatura, białość, opakowanie
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 uPzp wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
Szczegółowy opis przedmiotowych środków dowodowych znajduje się w Rozdz. IX SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
I. Przedmiotowe środki dowodowe - składane wraz z ofertą (art. 107 ustawy Pzp):1. W zakresie zadania nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych- w celu potwierdzenia, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia określone wymagania i cechy określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 1, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie producenta, że oferowane materiały równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw własności intelektualnych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, jak również że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji lub utraty gwarancji takich urządzeń.
2) certyfikat potwierdzający zgodność parametrów technicznych: wydajność produktu nie mniejsza niż wskazana przez Zamawiającego w OPZ pkt. 11 tabela - kolumna 4 dla każdego zaoferowanego produktu, poświadczające zgodność zaoferowanych produktów która mierzona jest zgodnie
z normami:
- ISO/IEC 19752:2017 Metoda określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
- ISO/IEC 19798:2017 Metoda określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
certyfikat musi być wydany przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości, która posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie, krajowej organizacji lub krajowej jednostki oceniającej zgodność dla danego kraju.
3) oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset;
4) oświadczenie Wykonawcy, że zagwarantuje serwis sprzętu i pokrycie kosztów serwisowania
w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych;
5) oświadczenie producenta, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producentach sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu).
2. W zakresie zadania nr 2 - dostawa papieru do drukarek:- w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone wymagania i cechy określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 2 - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) Karty charakterystyki i/lub karty katalogowe sporządzone przez producenta służące
do potwierdzenia spełnienia wymogów przez oferowane produkty wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania 2, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ pod względem następujących parametrów:
Poz. 1-2 format, gramatura, białość, opakowanie
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 uPzp wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
Szczegółowy opis przedmiotowych środków dowodowych znajduje się w Rozdz. IX SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne lub inna forma prawna):1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden
z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną
do reprezentowania danego podmiotu. W toku postępowania, wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego, kierowana będzie do pełnomocnika, o którym mowa powyżej.
2. Każda z firm wspólnie składających ofertę, złoży oddzielnie dla każdej z nich oświadczenie o braku podstaw wykluczenia stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
3. Ponadto, przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2. SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć również:
a) pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólnie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowyw stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m.in.:
a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie o tej samej lub lepszej jakości i parametrach przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia (przy zachowaniu dotychczasowych cen),
b) zmiany terminu wykonania Umowy, jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących
po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem §11 ust. 5 Umowy;
c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
d) zmiany przepisów prawnych (np. akcyza, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny – zgodnie ze zmienionymi przepisami;
e) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w przypadku decyzji stosownych organów wojskowych;
f) zmiany terminu, w jakim Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania
z „Prawa opcji”;
g) zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP;
h) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji Umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił
go, co do tożsamości w ofercie, a także powiadomienia o korzystaniu z podwykonawcy, gdy taka potrzeba pojawi się na późniejszym etapie realizacji Umowy;
i) rezygnacji z podwykonawcy;
j) zmiany zakresu podwykonawstwa;
k) umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu Umowy przez konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej,
z których składu ubył jego członek/wspólnik;
Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności
oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. Ostateczną decyzję o zmianie Umowy podejmuje Zamawiający.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-25 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca dostarczy Towar w następujących terminach:1) W zakresie zamówienia podstawowego:
- do 30 dni liczonych od dnia zawarcia Umowy, ale nie później niż do dnia 15 września 2025 r.
2) w zakresie zamówienia opcjonalnego:
- do 21 dni od poinformowania Wykonawcy o uruchomieniu prawa opcji jednakże nie później niż do dnia 30 września 2025 r.
2. W przypadku gdy termin na realizację zamówienia podstawowego zakończyłby się 15 września 2025 r., to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie jest 15 września 2025 r. Za terminowe wykonanie zamówienia uznaje się jej realizację w terminie, który upływa, jako wcześniejszy.
3. W przypadku, gdyby termin realizacji zamówienia opcjonalnego miał zakończyć się po 30 września 2025 r., to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w ilościach wynikających z uruchomionego przez Zamawiającego prawa opcji jest 30 września 2025 r.
4. W przypadku gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień wolny od pracy np. sobota, lub dni ustawowo wolne od pracy (np. niedziela lub święta) to termin realizacji przypada następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą.
5. Za termin wykonania zamówienia uznaje się: datę dostarczenia przedmiotu zamówienia do Odbiorcy zgodnie z wymaganiami określonymi w projektowanych postanowieniach Umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ oraz podpisanie przez Odbiorcę bez zastrzeżeń „Protokołu przyjęcia przekazania”, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do projektowanych postanowień Umowy.