BZP: Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) w ramach zadania „Wykonanie instalacji klimatyzacji – O/Opole, ul. Wrocławska (bud. A,B,C)
16.04.2025
2025/BZP 00193340/01
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) w ramach zadania
„Wykonanie instalacji klimatyzacji – O/Opole, ul. Wrocławska (bud. A,B,C)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_OPOLE@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) w ramach zadania
„Wykonanie instalacji klimatyzacji – O/Opole, ul. Wrocławska (bud. A,B,C)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7340053b-b19d-4e70-a0d6-024e72f9bdd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00583779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) w ramach zadania „Wykonanie instalacji klimatyzacji – O/Opole, ul. Wrocławska (bud. A,B,C)”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zus.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Wykonawcy, od momentu ogłoszenia niniejszego postępowania, mają możliwość wystąpienia do Zamawiającego o udostępnienie części dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 2a do SWZ, zgodnie z opisaną procedurą.Udostępnienie części dokumentacji projektowej - rzuty poszczególnych pomieszczeń w budynku Oddziału ZUS w Opolu - stanowiącej część opisu przedmiotu zamówienia nastąpi w formie pliku zaszyfrowanego za pomocą darmowego oprogramowania do archiwizacji 7-Zip, opatrzonego hasłem na zasadach opisanych poniżej. Zamawiający udostępni Wykonawcom hasło do pliku, w którym umieszczono dokumenty zawierające informacje poufne, chronione przez Zamawiającego po podpisaniu Oświadczenia o zachowaniu poufności wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ:
UWAGA ! – dokumentacja o poufnym charakterze dotycząca przedmiotu zamówienia - udostępniana na wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu hasła od Zamawiającego.
Dokumentacja poufna – stanowiąca Załącznik nr 2a do SWZ zawiera:
Rzuty poszczególnych pomieszczeń w budynku Oddziału ZUS w Opolu.
Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji
Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo osoba umocowana (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione, w celu uzyskania hasła do dokumentacji przesyła Zamawiającemu wypełnione i podpisane Oświadczenie o zachowaniu poufności - Załącznik nr 3 do SWZ, w formie elektronicznej na adres e-mail: Zap_Opole@zus.pl.
Oświadczenie o poufności powinno być podpisane za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego/podpisu osobistego/podpisu zaufanego - przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione).
Po pozytywnej weryfikacji Oświadczenia, Zamawiający prześle Wykonawcy - na adres e-mail wskazany w Oświadczeniu o poufności - wiadomość zawierającą hasło do pliku z dokumentacją, o której mowa w pkt 2.1.6.1, w terminie do dwóch dni roboczych od otrzymania przez Zamawiającego Oświadczenia o poufności. Udostępnienie dokumentów nastąpi na równych zasadach oraz w odniesieniu
do wszystkich Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o poufności.
Zwłoka Wykonawcy w przesłaniu Zamawiającemu Oświadczenia o poufności nie może stanowić podstawy domagania się o wydłużenie terminu składania ofert.
Dokumentacja może być wykorzystana jedynie w celu sporządzenia
i złożenia oferty w niniejszym postepowaniu lub w przypadku wyboru oferty, jak najkorzystniejszej do celów realizacji przedmiotu zamówienia.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zus.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zus.ezamawiajacy.pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zus.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 240000.271.101.2025-ZAP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót
Część I – branży sanitarnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót
Część II – branży elektrycznej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część I – Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej:posiadać będzie aktualne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności (lub równoważne do w/w, wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach), będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
Część II - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej:
posiadać będzie aktualne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji
w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności (lub równoważne do w/w, wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach), będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie):
posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu robotami budowlanymi polegającymi na wykonywaniu instalacji elektrycznych*/sanitarnych - w zakresie klimatyzacji * – na dowód przedstawi wykaz robót, w których pełnił funkcję inspektora nadzoru w ostatnich trzech latach do dnia otwarcia ofert –uzupełniony Załącznik nr 5 do SWZ. *w zależności od części, której dotyczy oferta