BZP: AD/ZP/48/25 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu „Czas zawodowców dla Wielkopolski”
16.04.2025
2025/BZP 00193942/01
Politechnika Poznańska
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
AD/ZP/48/25 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu „Czas zawodowców dla Wielkopolski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Poznańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamowień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-965
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 616653739
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.karczewska@put.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
AD/ZP/48/25 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu „Czas zawodowców dla Wielkopolski”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fad579c9-03c8-44f1-a26f-a60228be1d7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00676919/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Czas zawodowców dla Wielkopolski” nr FEWP.06.06-IZ.00-0001/23 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fad579c9-03c8-44f1-a26f-a60228be1d7e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy
(adres poczty elektronicznej: magdalena.karczewska@put.poznan.pl)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza). Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia
wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Możliwość korzystania w postępowaniu z
„Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz
zalogowania się na Platformie e-Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) Wykonawca
oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail:
biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania
danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres:
iod@put.poznan.pl,
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:
a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz
przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,
b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-
podatkowych; z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej,
świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,
d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie
uzasadniony interes administratora,
4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące
kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane
kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko, e-mail służbowy, nr telefonu,
stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.
5) Odbiorcami danych mogą być:
a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania
realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla
których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę
informatyczną, 6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z
udziałem osób,
których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu
realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa,
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w
RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania,
usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych,
8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AD/ZP/48/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratoriach w zakresie artykułów teleinformatycznych, elektrycznych i materiałów eksploatacyjnych do skanerów 3D
4.2.6.) Główny kod CPV: 32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
31224810-3 - Przedłużacze
32572000-3 - Kabel komunikacyjny
30237430-2 - Markery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakres przedmiotu zamówienia składa się z zamówieniapodstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszej
Umowy wybranych przez Zamawiającego materiałów spośród asortymentu określonego w Szczegółowym Opisie
Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 7A lub 7B do SWZ będącym jednocześnie integralną częścią niniejszej
Umowy, w ilości większej niż określona w zamówieniu podstawowym, z zastrzeżeniem, że łączna wartość wynagrodzenia
Wykonawcy za realizację zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty wskazanej w § 6 ust. 3 niniejszej
umowy.
2. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do zakupu całości przedmiotu zamówienia określonego w
szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 10A lub 10B do SWZ – Wykaz cen (zamówienie podstawowe).
3. W ramach realizacji zamówienia objętego prawem opcji Zamawiający może zamówić wybrane przez siebie materiały
eksploatacyjne określone w szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 10A lub 10B do SWZ – Wykaz cen
(zamówienie opcjonalne) w ilości większej niż określono w zamówieniu podstawowym, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w maksymalnym jego zakresie określonym w umowie lub tylko w części.
4. Zamówienie objęte prawem opcji stanowić będzie maksymalnie 20% wartości brutto zamówienia, o którym mowa w § 6
ust. 2.
5. Podstawą określenia wartości zamówionych w ramach opcji będą ceny jednostkowe zawarte w wypełnionym szczegółowym formularzu cenowym (Załącznik nr 10A lub 10B do SWZ – Wykaz cen), z zastrzeżeniem, że łączna wartość
wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty wskazanej w § 6
ust. 3.
6. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w czasie obowiązywania Umowy
w zależności od jego potrzeb i posiadanych środków finansowych przeznaczonych na zrealizowanie zamówienia. Na
okoliczność skorzystania z prawa opcji wpływa w szczególności:
a) zmienność rzeczywistego zapotrzebowania szkół na udział w szkoleniach zawodowych,
b) bieżące planowanie szkoleń zawodowych w laboratoriach Zamawiającego,
c) możliwość nawiązania współpracy z nowymi szkołami w trakcie obowiązywania niniejszej umowy.
7. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nie
skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa powyżej, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń
z tego tytułu.
8. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania Umowy.
9. Postanowienia Umowy odnoszące się do przedmiotu Umowy objętego zamówieniem podstawowym znajdują
odpowiednie zastosowanie w odniesieniu do przedmiotu Umowy objętego prawem opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw. Skrócenie czasu realizacji dostaw materiałów eksploatacyjnych.
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe dostawy. Zapewnienie realizacji większej liczby dostaw materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowa dostawa może zostać wykorzystana nie więcej, niż 2 razy w trakcie realizacji umowy.
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ekspresowa realizacja dostaw. Zapewnienie ekspresowej realizacji dostaw, tj. możliwości zamówienia materiałów eksploatacyjnych, z dostawą w czasie nie przekraczającym 72 godzin od daty złożenia zamówienia. Ekspresowa dostawa może zostać wykorzystana nie więcej, niż 2 razy w trakcie realizacji umowy.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do realizacji zajęć w laboratorium procesów technologicznych i laboratorium czystych technologii w zakresie szkła oraz artykułów laboratoryjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakres przedmiotu zamówienia składa się z zamówieniapodstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszej
Umowy wybranych przez Zamawiającego materiałów spośród asortymentu określonego w Szczegółowym Opisie
Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 7A lub 7B do SWZ będącym jednocześnie integralną częścią niniejszej
Umowy, w ilości większej niż określona w zamówieniu podstawowym, z zastrzeżeniem, że łączna wartość wynagrodzenia
Wykonawcy za realizację zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty wskazanej w § 6 ust. 3 niniejszej
umowy.
2. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do zakupu całości przedmiotu zamówienia określonego w
szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 10A lub 10B do SWZ – Wykaz cen (zamówienie podstawowe).
3. W ramach realizacji zamówienia objętego prawem opcji Zamawiający może zamówić wybrane przez siebie materiały
eksploatacyjne określone w szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 10A lub 10B do SWZ – Wykaz cen
(zamówienie opcjonalne) w ilości większej niż określono w zamówieniu podstawowym, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w maksymalnym jego zakresie określonym w umowie lub tylko w części.
4. Zamówienie objęte prawem opcji stanowić będzie maksymalnie 20% wartości brutto zamówienia, o którym mowa w § 6
ust. 2.
5. Podstawą określenia wartości zamówionych w ramach opcji będą ceny jednostkowe zawarte w wypełnionym szczegółowym formularzu cenowym (Załącznik nr 10A lub 10B do SWZ – Wykaz cen), z zastrzeżeniem, że łączna wartość
wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty wskazanej w § 6
ust. 3.
6. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w czasie obowiązywania Umowy
w zależności od jego potrzeb i posiadanych środków finansowych przeznaczonych na zrealizowanie zamówienia. Na
okoliczność skorzystania z prawa opcji wpływa w szczególności:
a) zmienność rzeczywistego zapotrzebowania szkół na udział w szkoleniach zawodowych,
b) bieżące planowanie szkoleń zawodowych w laboratoriach Zamawiającego,
c) możliwość nawiązania współpracy z nowymi szkołami w trakcie obowiązywania niniejszej umowy.
7. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nie
skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa powyżej, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń
z tego tytułu.
8. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania Umowy.
9. Postanowienia Umowy odnoszące się do przedmiotu Umowy objętego zamówieniem podstawowym znajdują
odpowiednie zastosowanie w odniesieniu do przedmiotu Umowy objętego prawem opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw. Skrócenie czasu realizacji dostaw materiałów eksploatacyjnych.
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe dostawy. Zapewnienie realizacji większej liczby dostaw materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowa dostawa może zostać wykorzystana nie więcej, niż 2 razy w trakcie realizacji umowy.
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ekspresowa realizacja dostaw. Zapewnienie ekspresowej realizacji dostaw, tj. możliwości zamówienia materiałów eksploatacyjnych, z dostawą w czasie nie przekraczającym 72 godzin od daty złożenia zamówienia. Ekspresowa dostawa może zostać wykorzystana nie więcej, niż 2 razy w trakcie realizacji umowy.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 594 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie będzie wymagane na wezwanie Zamawiającego.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Zgodnie z § 3 rozporządzenia w sprawie Podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia określa Załącznik nr 9 do SWZ - oświadczenie będzie wymagane na wezwanie Zamawiającego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wykaz cen oferowanych materiałów eksploatacyjnych sporządzony w formie tabelarycznej wypełniony według wzoru podanego przez Zamawiającego (Załącznik nr 10A, Załącznik nr 10B do SWZ).Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli nie będzie zawierać, wypełnionego według wzoru podanego przez Zamawiającego, Załącznika nr 10A, Załącznika nr 10B do SWZ, tj. wykazu cen oferowanych materiałów eksploatacyjnych sporządzonego w formie tabelarycznej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresieuregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6A, Załącznik nr 6B do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.