BZP: Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Brześciu Kujawskim
16.04.2025
2025/BZP 00194677/01
GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Brześciu Kujawskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1
1.4.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194677
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00175014
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających
na remoncie istniejącego kompleksu ,,Moje boisko - ORLIK 2012'' zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brześciu Kujawskim.
W skład kompleksu wchodzą boisko wielofunkcyjne oraz boisko piłkarskie.
Na boisku wielofunkcyjnym planowany jest następujący zakres prac:
- demontaż nawierzchni poliuretanowej,
- utylizacja nawierzchni,
- wyrównanie podbudowy (uzupełnienie zapadlisk),
- wykonanie nawierzchni PU (natrysk, ceglasty),
- malowanie linii segregacyjnych,
- wymiana kostki brukowej,
- wymiana oberży,
- wymiana rynien odprowadzających wodę z boiska,
- wymiana koszy do koszykówki z możliwością regulacji wysokości kosza,
- wymiana opraw oświetleniowych na typu LED (12 szt. zgodne z normą
PN-EN 12193:2018-10 dotycząca oświetlenia obiektów sportowych)
Na boisku piłkarskim wykonane zostaną:
- demontaż sztucznej trawy,
- utylizacja sztucznej trawy,
- wyrównanie wysiewki kamiennej,
- wykonanie nawierzchni trawiastej wraz z zasypem zgodnie z kartą producenta oraz wklejaniem linii,
- wymiana kostki brukowej,
- wymiana opraw oświetleniowych na typu LED (18 szt., zgodne z normą
PN-EN 12193:2018-10 dotycząca oświetlenia obiektów sportowych)
- wymiana bramek do piłki nożnej 5x2.
Minimalne wymagania dot. nawierzchni z trawy syntetycznej:
1. Trawa tkana o wysokości od 45 mm do 50 mm, spełniająca wymagania FIFA Quality Concept for Football Turf (manual 2015).
2. Wypełnienie: piasek kwarcowy oraz granulat EPDM z recyclingu,
3. Dtex pęczka - min. 12.000,
4. Grubość włókna - min. 300 µm,
5. Ilość pęczków - min. 10.000/m2,
6. Masa runa - min. 1 600 g/m2,
7. Siła wyrywania pęczka - min. 70 N
8. Przepuszczalność wody w trawie: minimum 6000 mm/h
9. Rodzaj włókna: Polietylenowe, monofilamentowe. W jednym pęczku minimum trzy różne rodzaje przekrojów poprzecznych włókien.
10. Podkład trawy : w całości wykonana z PE (polietylen) i PP (polipropylen) - 100 % poliolefinowy,
11. Nie dopuszcza się zastosowania w trawie warstwy lateksu z użyciem butadienu lub poliuretanu,
12. Kolor nawierzchni: zielony w trzech różnych odcieniach,
13. Linie do piłki nożnej wklejane w nawierzchnie.
W ramach zamówienia przewiduje się także zakup i dostawę sprzętu sportowego, w tym:
- wózek do piłek - 2 sztuki
- piłki nożne:
• nr 5 - 10sztuk
• nr 4 - 10sztuk
- piłki do koszykówki:
• nr 7 - 5 sztuk
• nr 6 - 5 sztuk
• nr 5 - 10 sztuk
• nr 4 - 10sztuk
- piłki siatkowe - 5 sztuk
- płotki koordynacyjne - 10 sztuk
- pachołki niskie - 10 sztuk
- pachołki wysoki - 10 sztuk
- hula hop dla dzieci - 20 sztuk
- woreczki gimnastyczne - 40 sztuk
- zestaw do unihokeja: bramki sztuk przeznaczone dla dzieci (klasy 1-3)
Przed złożeniem oferty przez Wykonawcę, konieczne jest przeprowadzenie odkrywki podbudowy obu boisk, celem oceny stanu technicznego.
Szczegóły modernizacji kompleksu sportowego zostały określone w załączonej dokumentacji.
Po zmianie:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających
na remoncie istniejącego kompleksu ,,Moje boisko - ORLIK 2012'' zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brześciu Kujawskim.
W skład kompleksu wchodzą boisko wielofunkcyjne oraz boisko piłkarskie.
Na boisku wielofunkcyjnym planowany jest następujący zakres prac:
- demontaż nawierzchni poliuretanowej,
- utylizacja nawierzchni,
- wyrównanie podbudowy (uzupełnienie zapadlisk),
- wykonanie nawierzchni PU (natrysk, ceglasty),
- malowanie linii segregacyjnych,
- wymiana kostki brukowej,
- wymiana oberży,
- wymiana rynien odprowadzających wodę z boiska,
- wymiana koszy do koszykówki z możliwością regulacji wysokości kosza,
- wymiana opraw oświetleniowych na typu LED (12 szt. zgodne z normą PN-EN 12193:2018-10 dotycząca oświetlenia obiektów sportowych)
Na boisku piłkarskim wykonane zostaną:
- demontaż sztucznej trawy,
- utylizacja sztucznej trawy,
- wyrównanie wysiewki kamiennej,
- wykonanie nawierzchni trawiastej (tkanej) wraz z zasypem zgodnie z kartą producenta oraz wklejaniem linii,
- wymiana kostki brukowej,
- wymiana opraw oświetleniowych na typu LED (18 szt., zgodne z normą
PN-EN 12193:2018-10 dotycząca oświetlenia obiektów sportowych)
- wymiana bramek do piłki nożnej 5x2.
Minimalne wymagania dla traw syntetycznych przeznaczonych na boisko do piłki nożnej:
• Liczba włókien na 1m2 (tzw. gęstość trawy) – min. 100 000,
• Liczba pęczków na 1m2 – min. 9 000,
• Dtex pęczka – min. 13 000,
• Dtex pojedynczego włókna monofilowego – min. 2 000,
• Grubość prostego włókna monofilowego – min. 300 μm,
• Grubość włókna fibrylowanego (jeżeli występuje) – min. 60 μm,
• Wytrzymałość na rozciąganie wykładziny – min. 15N/mm,
• Siła wyciągania pęczka po starzeniu – min. 40 N.
Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy dostarczenia dokumentów:
-Autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji i gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię,
-Kartę techniczną nawierzchni z trawy syntetycznej poświadczoną przez producenta
z określeniem nazwy inwestycji,
-Aktualny Atest PZH lub równoważny dla sztucznej trawy,
-Kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1 w celu potwierdzenia wymaganych parametrów trawy syntetycznej oraz technologii produkcji oferowanej trawy,
-Raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji potwierdzające, że włókno zgodnie z Rozporządzeniem REACH z 2006 roku z późniejszymi zmianami jest wolne od WWA - wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (PAH – free). trawy syntetycznej na zawartość wielopierścieniowych węglowodanów
-Raport z badań niezależnego instytutu potwierdzający, że produkt nadaje się
do ponownego przetworzenia (recyclingu)
-Próbka nawierzchni.
W ramach zamówienia przewiduje się także zakup i dostawę sprzętu sportowego, w tym:
- wózek do piłek - 2 sztuki
- piłki nożne:
• nr 5 - 10sztuk
• nr 4 - 10sztuk
- piłki do koszykówki:
• nr 7 - 5 sztuk
• nr 6 - 5 sztuk
• nr 5 - 10 sztuk
• nr 4 - 10sztuk
- piłki siatkowe - 5 sztuk
- płotki koordynacyjne - 10 sztuk
- pachołki niskie - 10 sztuk
- pachołki wysoki - 10 sztuk
- hula hop dla dzieci - 20 sztuk
- woreczki gimnastyczne - 40 sztuk
- zestaw do unihokeja: bramki sztuk przeznaczone dla dzieci (klasy 1-3)
Przed złożeniem oferty przez Wykonawcę, konieczne jest przeprowadzenie odkrywki podbudowy obu boisk, celem oceny stanu technicznego.
Szczegóły modernizacji kompleksu sportowego zostały określone w załączonej dokumentacji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
30 000.00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 PLN).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert,
tj. do dnia 18.04.2025 r. do godz. 09:30, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2025-05-17.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski nr
rachunku 06 1020 1462 0000 7102 0454 8038 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania).
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data
wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę
poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1 ,
87-880 Brześć Kujawski;
2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne
żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub
poręczenia, wystąpi odpowiednio
do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
30 000.00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 PLN).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert,
tj. do dnia 24.04.2025 r. do godz. 09:30, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2025-05-23.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski nr
rachunku 06 1020 1462 0000 7102 0454 8038 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania).
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data
wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę
poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1 ,
87-880 Brześć Kujawski;
2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne
żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub
poręczenia, wystąpi odpowiednio
do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-18 09:30
Po zmianie:
2025-04-24 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-18 10:00
Po zmianie:
2025-04-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-17
Po zmianie:
2025-05-23